Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-24
Warszawa: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 5 - Utrzymanie i remonty dróg wewnętrznych - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 386616 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy, Plac Czerwca 1976 roku 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4786000, faks 0-22 4786011 , strona internetowa www.ursus.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 5 - Utrzymanie i remonty dróg wewnętrznych - zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 5 - Utrzymanie i remonty dróg wewnętrznych - zamówienie uzupełniające..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z § 1 ust. 6 zawartej umowy nr UD/XI/WIR/15/2013/B/I/2/1/1/WBK-232 z dnia 28 lutego 2013 r., Zamawiający przewidział w terminie 3 lat udzielenie robót uzupełniających. Postępowanie prowadzone było w trybie art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych i zarejestrowane pod nr UD-XI-ZZP.271.04.WIR.2013 Zawiadomienie o zamiarze udzielenia zamówienia publicznego z dnia 08.01.2013 r., przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości 50% w stosunku do wartości zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 21.138,21 zł netto, co stanowi 34 % zamówienia podstawowego. Jednocześnie przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy są spełnione; 1. udzielenie zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy: Przedsiębiorstwu Budowlano-Handlowemu Nowakowski Sp. z o. o. z siedzibą 02-797 Warszawa Al. Komisji Edukacji Narodowej 20/52 - przesłanka spełniona, 2. zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego - przesłanka spełniona, 3. zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - przesłanka spełniona, 4. zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego - przesłanka spełniona, 5. zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - przesłanka spełniona.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 5 Nazwa: Utrzymanie i remonty dróg wewnętrznych- zamówienie uzupełniające
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe Nowakowski Sp. z o.o., Al. Komisji Edukacji Narodowej 20/52, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej - Bank Krwi.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 555 na terenie m. Siecień, gm. Brudzeń Duży, powiat płocki - nr postępowania 282/24
- RZP-52/IM/2024 Świadczenie usług serwisowych nad systemami AMMS Plus i Infomedica Plus firmy Asseco
- Świadczenie usługi wynajmu samochodu wraz z kierowcą do transportu krwi i jej składników dla Zespołu Medycznego w Warszawie.
- Zakup i sukcesywna dostawa wyposażenia meblowego
- Konserwacja klimatyzacji w budynku siedziby OR AMW w Szczecinie przy ul. Sambora 4
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 000518F ul. Kościelna w Bojadłach
- "Bieżące remonty i konserwacja dla potrzeb ABRUKO PLUS Sp. z o.o.".
- Odprowadzenie wody opadowej z terenów wokół ul. Obrońców Mławy
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa dróg ul. Męczenników Oświęcimskich i ul. Dolne Przedmieście w Żorach, w ramach zadania inwestycyjnego: "Podniesienie wartości użytkowych zabytkowego układu urbanistycznego miasta Żory"
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.