eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasienicaDOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO UŻYWANEGO SAMOCHODU ASENIZACYJNEGO DWUOSIOWEGO WYPOSAŻONEGO W NOWY ZBIORNIK O POJEMNOŚCI 10 M3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Jasienica: DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO UŻYWANEGO SAMOCHODU ASENIZACYJNEGO DWUOSIOWEGO WYPOSAŻONEGO W NOWY ZBIORNIK O POJEMNOŚCI 10 M3
Numer ogłoszenia: 386652 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny w Jasienicy , Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 815 37 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://komunalny.jasienica.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO UŻYWANEGO SAMOCHODU ASENIZACYJNEGO DWUOSIOWEGO WYPOSAŻONEGO W NOWY ZBIORNIK O POJEMNOŚCI 10 M3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Dostawa do siedziby zamawiającego używanego samochodu asenizacyjnego dwuosiowego wyposażonego w nowy zbiornik o pojemności 10 m3. Pojazd powinien być wykonany zgodnie z obowiązującym prawem i obowiązującymi normami, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych, przepisami BHP oraz dyrektywami. DANE TECHNICZNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: rok produkcji 2004 r. lub nowszy, dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 20 ton, samochód dwuosiowy, moc silnika min. 250 KM, przebieg nie większy niż 300 tys. km, koła o średnicy minimum 22,5 cali, zawieszenie pneumatyczne na tylnej osi, zawieszenie przednie resorowe, całkowita długość pojazdu wraz z zabudową nie większa niż 7 m, rozstaw osi od 3600 do 3900 mm, kabina krótka, 2-osobowa, brak części sypialnej i nadbudowy, 2 komplety kluczyków, wyposażenie: wąż ssawny 3 szt. po 10 mb o średnicy 100 cm, łączony szybkozłączkami, osadzany wokół zbiornika, zakończony kratką, tylna dennica otwierana na bok, nowa pompa podciśnieniowa o wydajności min. 540 m3/h, głębokość ssania min. 6 mb, nowe zawory: czterodrożny, bezpieczeństwa, zwrotny, pływakowy, ssania, antyprzelewowy, wskaźnik pobranej ilości ścieków ze skalą, z dokładnością do 1m3, odstojnik, manowakuometr, apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, klucz do kół, koło zapasowe, dwie rynny boczne z odprowadzeniem wody, misa na odcieki płynne umiejscowiona poniżej zaworu spustowego, wspomaganie kierownicy, układ ABS, zbiornik o grubości ścianki minimum 5 mm, napęd na tylną oś, manualna skrzynia biegów, silnik wysokoprężny, tachograf, zbiornik (zabudowa) w kolorze żółtym, wg palety kolorów RAL kod 1021, światła ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym, wymagane w tego typu pojazdach, pojazd musi być bezwypadkowy, sprawny technicznie, musi posiadać aktualny przegląd ze stacji kontroli pojazdów, w chwili dostawy musi być zarejestrowany, lub gotowy do rejestracji na terenie Polski, stopień zużycia powinien być właściwy dla pojazdu będącego w prawidłowej eksploatacji. WYMAGANE DOKUMENTY DOSTARCZONE WRAZ Z POJAZDEM: książka serwisowa lub gwarancyjna dokumenty potwierdzające, iż pojazd jest własnością Wykonawcy, dla samochodu sprowadzanego komplet dokumentów plus tłumaczenia wykonane przez tłumacza przysięgłego, aktualne badania techniczne przewidziane dla tego pojazdu, przeprowadzone przez niezależną stację kontroli pojazdów, karta pojazdu, dowód rejestracyjny samochodu/komplet dokumentów uprawniających do rejestracji pojazdu na terenie Polski, aktualna legalizacja tachometru, GWARANCJA I SERWIS POGWARANCYJNY: Wykonawca udzieli gwarancji na samochód na okres 6 miesięcy, gwarancji na zbiornik (zabudowę) oraz osprzęt na okres 12 miesięcy. Dostawca zapewni serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego. W przypadku braku takiej możliwości, Dostawca powinien zapewnić doprowadzenie pojazdu do stacji serwisowej oraz jego odbiór i doprowadzenie z miejsca naprawy do siedziby Zamawiającego. Czynności te będą dokonywane na koszt Dostawcy. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. INFORMACJE DODATKOWE: Przed wyborem oferty Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia pracy samochodu asenizacyjnego wraz z osprzętem przez wytypowanych operatorów oraz ocenę jego stanu technicznego, a Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia sprzedawanego samochodu oraz przeszkolenia minimum dwóch pracowników w zakresie obsługi pojazdu. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże pojazd poza granicami kraju, oględziny pojazdu transportem i na koszt Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć zdjęcia oferowanego pojazdu uwzględniające jego widok z każdej strony oraz widok wnętrza samochodu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków art.22 ust.1, dołączonego przez Wykonawcę do oferty, którego wzór znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy udokumentują należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. dostawy używanych samochodów asenizacyjnych wraz z nową zabudową (zbiornikiem). Wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty). Zamawiający dokona oceny zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków art.22 ust.1, dołączonego przez Wykonawcę do oferty, którego wzór znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków art.22 ust.1, dołączonego przez Wykonawcę do oferty, którego wzór znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków art.22 ust.1, dołączonego przez Wykonawcę do oferty, którego wzór znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ zawierający szczegółowy opis wymaganych parametrów techniczno-użytkowych oferowanego pojazdu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://komunalny.jasienica.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD KOMUNALNY W JASIENICY JASIENICA 159, 43-385 JASIENICA.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny w Jasienicy, 43-385 Jasienica, Jasienica 159.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.