To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Police: Wykonywanie grobów murowanych dwukomorowych i czterokomorowych na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Tanowskiej w Policach, administrowanym przez ZGKiM w okresie 12 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 3867 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268187 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, faks 091 3175037.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie grobów murowanych dwukomorowych i czterokomorowych na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Tanowskiej w Policach, administrowanym przez ZGKiM w okresie 12 miesięcy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie grobów murowanych dwukomorowych i czterokomorowych na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Tanowskiej w Policach, administrowanym przez ZGKiM w okresie 12 miesięcy. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie z rysunkami technicznymi - przekroje pionowe i poziome grobów murowanych dwukomorowych i czterokomorowych, stanowiącymi załącznik nr 3 oraz ogólną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.24.10 - Kopanie grobów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA"ZNICZ"ALDONA ANDRZEJEWSKA-PIĘTAK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA"ZNICZ"ALDONA ANDRZEJEWSKA-PIĘTAK
- Firma Usługowo-Handlowa ZNICZ Klaudiusz Piętak, ul. Ku Słońcu 124B/1, 71-080 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37745,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20787,00
Oferta z najniższą ceną: 20787,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20787,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.