eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › dostawa aparatury naukowo-badawczej



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38683

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Puławy: dostawa aparatury naukowo-badawczej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, do kontaktów: Kasprzak Edyta, ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 w.313, fax 081 8864547, e-mail: malgem@iung.pulawy.pl iung@iung.pulawy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.iung.pulawy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa-Państwowy Instytut Badawczy, Kasprzak Edyta, ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863421 wew.313, fax 081 8864547, e-mail: E.Kasprzak@iung.pulawy.pl, www.iung.pulawy.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury naukowo-badawczej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 1.IUNG-PIB w Puławach Zakład Biochemii i Jakości Plonów 2.IUNG-PIB w Puławach Zakład Hodowli i Uprawy Roślin Specjalnych. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa aparatury naukowo badawczej:zamówienie w częściach. Zadanie Nr1 Automatyczny ekstraktor próbek, Zadanie Nr2 Wytrząsarka 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualny odpis z właściwego rejestru,zaświadczenie z ZUS i US, informacje z KRK.Wykaz zrealizowanych dostaw-minimum 1 dostawa.spełniają wymogi określone w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ponad 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 08.08.2006; lub data zakończenia: 02.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: całość zamówienia 8000PLN w tym na Zadanie Nr1 4400PLN, Zadanie Nr2 3600PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać watunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena na podstawie warunków określonych w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru,zaświadczeniez ZUS i US,informacje z KRK.Wykaz zrealizowanych dostaw-minimum 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2006, godzina 10:10, Instytu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa-Państwowy Instytut Badawczy w Puławach,ul.Czartoryskich 8,Gabinet dyrektora ds. administracyjno-technicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Aparatura naukowo-badawcza. 1) Krótki opis: Zadanie Nr1 Automatyczny ekstraktor próbek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 08.08.2006; Zakończenie: 04.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Aparatura naukowo-badawcza. 1) Krótki opis: Zadanie Nr2 Wytrząsarka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60000euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 08.08.2006; Zakończenie: 02.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.