Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-24
Racibórz: zakup energii elektrycznej do obiektów i lokali służbowych Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Racibórz i m. Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 386850 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej , ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 32 414 41 54, faks 32 414 47 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.smosg.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup energii elektrycznej do obiektów i lokali służbowych Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Racibórz i m. Ruda Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów i lokali służbowych Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Racibórz i m. Ruda Śląska. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (tekst jedn. Dz.U. nr 89 z 2006 poz. 625 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Szczegółowe warunki oraz wielkość i zakres zamówienia określono w w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże ,że posiada koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki oraz posiada aktualną umowę lub promesę umowy z właściwym dystrybutorem energii elektrycznej, umożliwiającej sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci, do obiektu Zamawiającego. Ponadto Zamawiający oceni spełnianie warunku na podstawie analizy oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki, metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty (wg wzoru: druk - załącznik Nr 1), 2. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (np. w formie konsorcjum) pełnomocnictwo dla lidera, o którym mowa w pkt VI SIWZ- zgodnie z art. 23 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, - w przypadku wygaśnięcia przysługującego Zamawiającemu prawa trwałego zarządu w stosunku do nieruchomości (zad. Nr 1 i 3) lub umowy najmu (zad. Nr 2) , umowa wygasa w trybie natychmiastowym, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę stosownym pismem, - zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (proporcjonalnie do zaistniałej zmiany składnika) umowy w niżej opisanych przypadkach: - gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno-organizacyjnych stron mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; - zmiany składników ceny - będą dokonywane w formie pisemnej - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian ; - zmiany adresu siedziby, adresu korespondencyjnego lub rachunku bankowego - strony mają obowiązek pisemnego powiadomienia o każdorazowej zmianie, - zmiany ilości zamówionych kWh,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smosg.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląsko- Małopolski Oddział Straży Granicznej
47 - 400 Racibórz
ul. Dąbrowskiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Śląsko- Małopolski Oddział Straży Granicznej 47 - 400 Racibórz ul. Dąbrowskiego 2 kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup energii do obiektu służbowego Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Racibórz przy ul. Dąbrowskiego 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nr licznika: 87064696 Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C 21 Grupa przyłączeniowa: I V Zabezpieczenie przelicznikowe: 200A Moc zamówiona/ przyłaczeniowa: 130 kW Zużycie w okresie realizacji umowy wynosi ok. 490.000 kWh Ilość Faz : 3 Lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: piwnica Racibórz, ul. Dąbrowskiego 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup energii do lokalu mieszkalnego Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Racibórz przy ul. Rynek 4/7..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nr licznika: 9204537 Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej G 11 Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: typ S, wartość 32A Moc zamówiona/ przyłaczeniowa: 5,5 kW Zużycie w okresie realizacji umowy wynosi ok. 1.300 kWh Ilość Faz : 3 Lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: klatka schodowa Racibórz, ul. Rynek 4/7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup energii do obiektu służbowego Śląsko- Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej w m. Ruda Śląska przy ul. Głównej 11A..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nr licznika: 19400215 Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C11 Grupa przyłączeniowa: V Zabezpieczenie przelicznikowe: 100A Moc zamówiona / przyłączeniowa: 40 kW Zużycie w okresie realizacji umowy wynosi ok. 109 000 kWh Ilość Faz : 3 Lokalizacja układu pomiarowo-rozliczeniowego: w złączu kablowo - pomiarowym na granicy posesji w m. Ruda Śląska, ul. Główna 11A..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Usługa ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- Dostawa produktów mrożonych na I półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owoców i dań gotowych, Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych
- Zakup fabrycznie nowego samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Raciborzu
- Remont dróg gminnych.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Związku Gmin Bolesław i Mędrzechów w 2025 r.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.