Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Olsztyn: Dostawa wraz z montażem i instalacją sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 386910 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii , ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241450, faks 089 5241477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instalacją sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i instalacją sprzętu laboratoryjnego zestawionego w poniższych zadaniach: Zadanie nr 1 - Uniwersalny czytnik mikropłytek+automatyczna płuczka mikropłytkowa Zadanie nr 2 - Inkubatory i szafy chłodnicze Zadanie nr 3 - Komora laminarna z pionowym przepływem powietrza II klasy bezpieczeństwa Biohazard II z wyposażeniem Zadanie nr 4 - Wirówka z chłodzeniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00 - Inkubatory 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 4 niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu lub którzy złoża dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega wykluczeniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane materiały wymagań określonych w siwz nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5.Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestry sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (wzór zał. Nr 3). d)Oświadczenie producenta o upoważnieniu do oferowania przedmiotu zamówienia i posiadaniu przez wykonawcę autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.wiw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul.Szarych Szeregów 7
10-071 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul.Szarych Szeregów 7 10-071 Olsztyn Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Remont powierzchni płyt balkonowych w budynkach przy ulicy Złotej i Żurawiej w Olsztynie"
- Dostawa sukcesywna gazów technicznych, medycznych i specjalistycznych wraz z dzierżawą butli do jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID
- Remonty nawierzchni dróg wojewódzkich Nr 512, Nr 590 i Nr 642 administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 3 części
- Aktualizacja dokumentacji projektowej pn. "Przebudowa wiaduktu drogowego nad koleją w ciągu ulicy Limanowskiego w Olsztynie"
- USŁUGI TRANSPORTU SANITARNEGO
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komory do hodowli w warunkach hipoksji wraz z inkubatorem hodowlanym z regulacją tlenu, komorą do hodowli w warunkach beztlenowych oraz manualnym woltomierzem nabłonkowym TEER
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- ZAKUP SYSTEMU DO KOMPUTEROWO WSPOMAGANEJ ANALIZY NASIENIA
- Dostawa spektrometru promieniowania gamma
- 29/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: Inkubatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.