Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-20
Płock: Dostawa stacji diagnostycznych do oceny zdjęć rentgenodiagnostyki klasycznej oraz duplikatora obrazów medycznych na CD/DVD
Numer ogłoszenia: 38696 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacji diagnostycznych do oceny zdjęć rentgenodiagnostyki klasycznej oraz duplikatora obrazów medycznych na CD/DVD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacji diagnostycznych do oceny zdjęć rentgenodiagnostyki klasycznej oraz duplikatora obrazów medycznych na CD/DVD.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie dokonuje się szczegółowego opisu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie dokonuje się szczegółowego opisu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie dokonuje się szczegółowego opisu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie dokonuje się szczegółowego opisu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia nie dokonuje się szczegółowego opisu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Do oferty na wyroby medyczne występujące w opisie przedmiotu zamówienia należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz potwierdzające dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia odpowiedniego podmiotu o wprowadzeniu wyrobu do obrotu lub do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych tj. : certyfikat zgodności - dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (jeśli dotyczy wyrobu), deklarację zgodności - oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o wprowadzeniu do obrotu lub do używania wyrobu) lub dokument potwierdzający dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru /druk zgłoszenia, powiadomienia, wniosek o przeniesienie danych lub urzędowe potwierdzenie wpisu do bazy danych prowadzonej przez ww. Prezesa/, jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagają zgłoszenia, powiadomienia lub przeniesienia danych, a w przypadku wyrobów nie podlegających temu obowiązkowi - oświadczenie o przyczynach braku zgłoszenia/ powiadomienia/przeniesienia danych, z odpowiednim odwołaniem się do przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych 1. Do oferty na wyroby niemedyczne występujące w załączniku nr 1 do SIWZ należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o systemie oceny zgodności tj. : certyfikat zgodności CE wydany przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych (certyfikat uprawniający do oznakowania wyrobu znakiem CE), jeśli certyfikacja była prowadzona z udziałem jednostki notyfikującej (jeśli dotyczy wyrobu) deklarację zgodności wyrobu niemedycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi 2. Wykonawca musi dołączyć do oferty materiały promocyjne (w odniesieniu do wyrobów będących wyrobami medycznymi dokumentami tymi są materiały promocyjne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych) opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem dokonanym przez Zamawiającego. W przypadku, gdy poszczególny wymóg techniczny lub funkcjonalny Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 1 do SIWZ) nie jest opisany w załączonych do oferty materiałach promocyjnych lub nie opracowano dla przedmiotu zamówienia materiałów promocyjnych należy załączyć instrukcję obsługi lub jej wyciąg potwierdzający powyższe lub oświadczenie wytwórcy, autoryzowanego przedstawiciela lub dystrybutora potwierdzające zgodność zaoferowanego parametru technicznego lub funkcjonalnego oferowanego wyrobu z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego. 3. dotyczy drukarki (pkt. VI. zał. nr 1 do SIWZ) - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. 4. dotyczy drukarki (pkt. VI. zał. nr 1 do SIWZ) dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z normą ISO9001 lub równoważnie 5. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych przez Zamawiającego wyrażone poprzez wypełnienie w załączniku nr 1 do SIWZ odpowiedniej kolumny z parametrami oferowanymi oraz złożenie podpisu przez osobę upoważnioną pod tym oświadczeniem (na każdej stronie)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, jego zgodność z oryginałem powinien poświadczyć notariusz. 2. Formularze cenowe oferty (wg załącznika nr 2 do SIWZ) i formularze przedmiotowe (wg. załącznika nr 1 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Jasność oferowanych monitorów diagnostycznych - 5
- 3 - Gwarancja - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony,09-400 Płock, ul. Medyczna 19, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 12:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony, 09-400 Płock, ul. Medyczna 19, Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa używanego wielofunkcyjnego pojazdu utrzymania dróg wraz z używaną kosiarką
- Przygotowanie i dostarczanie pakietów żywnościowych dla dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych
- Przebudowa lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym w Płocku przy ul. 1 Maja 1 z instalacjami: elektryczną, wod-kan i c.o. oraz budową klatki schodowej
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania do monitorowania sieci LAN, backup w chmurze, EDR/XDR
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego" - II
- Dostawa sprzętu informatycznego dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z siedzibą w Woli
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Doposażenie stanowisk pracy mające na celu zapewnienie ergonomii oraz bezpieczeństwa stanowiska pracy na stanowiskach komputerowych dla pracowników MOPS w Ostrowcu Świętokrzyskim - zakup 35 monitorów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.