Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-11-25
Warszawa: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych
Numer ogłoszenia: 387026 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Warszawskiej , ul. Krakowskie Przedmieście 62, 00-322 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8281815, 6357404, faks 22 8281815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.caritas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja porzytku publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni - wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze,Dzienne M obwód w pasie 70-110 cm szt 20 000 dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie,) ściągacz talowy z przodu i / lub z tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, Dzienne L obwód w pasie 100-150 cm szt 100 000 Pieluchomajtki nocne powinny posiadać podwójny wkład chłonny Chłonność badana metodą ISO 11948/1) nie może być mniejsza niż: parametry poniżej Pieluchomajtki M dzienne: 1550 - 2000 ml Pieluchomajtki L dzienne: 2100 - 2400 ml Dzienne XL obwód w pasie 110-170 cm szt 1 000 Pieluchomajtki M nocne: 2400 - 3000ml Nocne M szt 10 000 Pieluchomajtki L nocne: 2600 - 3200 ml Nocne L szt 60 000 Pieluchomajtki XL - 2400- 2800 ml Nocne XL szt Pieluchomajtki dla dorosłych - Standard Dzienne M obwód w pasie 70-110 cm 15 000 Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego cyrkulację powietrza, muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem, z dodatkowymi zakładkami wewnętrznymi, Pieluchomajtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia. Pieluchomajtki mają posiadać absorbent , wskaźnik wilgoci na zewnątrz pieluchy. Pieluchomajtki nocne powinny posiadać podwójny wkład, chłonny. Pieluchomajtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skóry, antyalergiczną Dzienne L obwód w pasie 100-150 cm 70 000 Minimalna chłonność całkowita nie może być mniejsza niż: Pieluchomajtki M dzienne: 1450 - 2100 ml Pieluchomajtki L dzienne: 2100 - 2400 ml Pieluchomajtki L Nocne: 2600 - 3200 ml Pieluchomajtki XL: 2400 - 2800 ml Chłonność badana metodą ISO 11948/1) Dzienne XL obwód w pasie 110-170 cm 1 000 Nocne M Nocne L 40 000 Podkłady chłonne jednorazowe Wymiar szt 10 000 Wykonane z pulpy celulozowej o grubości warstwy chłonnej od 5-10 mm. Na zewnątrz warstwa nie przemakalna antypoślizgowa, chłonność minimum 1500 ml 90 x 60 lub 80 x 60 Myjka jednorazowa Wymiar szt 50 000 Wykonana z miękkiego i chłonnego materiału, podfoliowana, zaprojektowana tak aby chronić dłoń osoby pięlęgnującej. dostosowana do wymiaru dłoni.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wymagania w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich dwóch lat zrealizował lub realizuje minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zmawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej za produkt, wymagana kwota ubezpieczenia 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
oświadczenie, że wszystkie oferowane produkty posiadają aktualne, obowiązujące w świetle przepisów certyfikaty CE/deklaracje zgodności/wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do użycia oraz katalogi i foldery, a Wykonawca zobowiązuje się do ich przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego; oryginał lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia - oświadczenia producenta, że pieluchomajtki są wykonane z laminatu pozwalającego skórze oddychać na całej ich powierzchni oraz posiadają chłonność całkowitą zgodną z wymaganiami zamawiającego; oryginał lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia - oświadczenia producenta, że posiadają absorbent i wskaźnik wilgotności;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas realizacji zamówienia cząstkowego - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.caritas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Działalności Leczniczej CARITAS Archidiecezji Warszawskiej,
00-322 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Działalności Leczniczej CARITAS Archidiecezji Warszawskiej, SEKRETARIAT 00-322 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 62.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych do zabiegów laparoskopowych, endoskopowych oraz ECPW
- Dostawy artykułów medycznych (m.in. introduktory, linie infuzyjne, zestawy do znieczuleń, cewniki)
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
- Dostawa drobnego sprzętu/materiałów medycznych jednorazowych.
- SZWY CHIRURGICZNE I WOSK KOSTNY
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.