eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MszanowoZapewnienie transportu dla dojeżdżających uczestników projektu Akademia Innowacji i Edukacji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Mszanowo: Zapewnienie transportu dla dojeżdżających uczestników projektu Akademia Innowacji i Edukacji.
Numer ogłoszenia: 387096 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345466 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie, ul. Podleśna 1, 13-300 Mszanowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4726310, faks 56 4726310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie transportu dla dojeżdżających uczestników projektu Akademia Innowacji i Edukacji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów - uczestników projektu: Akademia Innowacji i Edukacji - współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Umowa Nr POKL.09.01.02-28-104/12-00 2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu uczniów z Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Jamielniku do miejscowości w których zamieszkują poszczególni uczniowie tj.: Bagno, Gryźliny, Lekarty, Skarlin, Nowy Dwór, Chrośle, Radomno, Pustki i Nawra, zgodnie z ustalonym harmonogramem, w roku szkolnym 2013/2014. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów mieszkających w ww. miejscowościach w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektorów szkół - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, czwartek). 4.Zamawiający w momencie wszczęcia procedury przetargowej zakwalifikował do przewozu 30 uczniów. 5.Przewidywana liczba kilometrów na dowóz uczniów w roku szkolnym 2013/2014 wynosi 3 750,00 km. 6.Faktyczna ilość kilometrów może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z następujących przyczyn: 1) Zmiana ilości dzieci na trasie dowozu powodująca zmianę trasy kursu, 2) Zmiana trasy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. objazdy, 3) Zmiana rozkładów zajęć dydaktycznych powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów, 4) Powyższa ilość kilometrów może ulec zmianie o +20% i - 20% - prawo opcji. 7.Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.17 ust.3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zm.) poprzez zapewnienie wykwalifikowanej opieki jednej osoby dorosłej za każdym razem gdy będzie świadczył usługę. 8.Oferowana przez Wykonawcę cena winna obejmować przewóz dzieci, ewentualny postój oraz zawierać wszystkie składniki cenotwórcze w tym koszt związany z zatrudnieniem opiekuna. Za wykonane usługi przewozowe Wykonawca otrzyma wynagrodzenie obliczone wg. wzoru: liczba faktycznie przejechanych kilometrów w danym dniu x cena za 1 kilometr (z VAT - zgodnie ze złożoną ofertą), licząc od siedziby szkoły tj. w Jamielniku ul. Szkolna 10, 13-332 Jamielnik do miejsca przyjazdu (miejsca zamieszkania) ostatniego z dowożonych w danym dniu ucznia. 9.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany adresu zamieszkania dzieci oraz zmiany tras przejazdu w czasie trwania umowy. Wprowadzone zmiany nie wpłyną na ilość kilometrów przewidzianą na realizacje całej usługi. 10.Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób. 11.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował środkami transportu oznaczonymi odpowiednimi tablicami: przewóz dzieci, z ilością miejsc w pojazdach, zapewniającą dowóz wszystkim uczniom i opiekunowi. 12.W razie uszkodzenia pojazdu Wykonawca niezwłocznie zapewni pojazd zastępczy, o parametrach nie gorszych bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Umowa Nr POKL.09.01.02-28-104/12-00..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Iławie Spółka z o.o., ul. Ogrodowa 14, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.