eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskieremont budynku MPWIK Sp. z o.o. przy ulicy Roździeńskiego 38 w Piekarach Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2006-07-27

POZYCJA 38717

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Piekary Śląskie: remont budynku MPWIK Sp. z o.o. przy ulicy Roździeńskiego 38 w Piekarach Śląskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Adam Aleksa; Izabela Machoń; Marcel Gmyrek., ul. Bp Nankera 103, 41-947 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2879802, fax 032 2879880, e-mail: mpwik.piekary@mpwik-piekary.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpwik-piekary.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku MPWIK Sp. z o.o. przy ulicy Roździeńskiego 38 w Piekarach Śląskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Piekary Śląskie, ul. Roździeńskiego 38. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią roboty ogólnobudowlane wykonywane zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 r. Nr 207 Póz. 2016 z pózn. zm.) i projektowane przez zamawiającego. Roboty budowlane wykonywane będą na podstawie decyzji o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych polegających na remoncie budynku MPWIK Sp. z o.o. przy ul. Roździeńskiego 38 w Piekarach Śląskich. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont kapitalny budynku biurowego MPWIK Sp. z o.o. w Piekarach Śląskich, o powierzchni całkowitej 1.280,99 m2 i kubaturze 4.390,15 m3 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.07.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zobowiązani będą do wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączna wiedza i doświadczenie): a) Wykonać roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat - licząc od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych - a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 robotę ogólnobudowlaną polegającą na remoncie lub budowie budynku o powierzchni całkowitej min. 1000 m2, lub 2 do 3 robót ogólnobudowlanych polegających na remontach lub budowie budynków o łącznej powierzchni całkowitej min. 1000 m2 W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie którego dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c. wskazanie przedmiotu zamówienia, d. wskazanie wartości zamówienia, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, g. podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b. (np. Prezydent, Wójt, Burmistrz, Starosta, Prezes firmy, Dyrektor firmy). b)Posiadać przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat - licząc od dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych - a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 20 pracowników. c)Wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca pośród swego personelu powinien posiadać co najmniej jednego kierownika budowy posiadającego ważne właściwe, uprawnienia budowlane w zakresie prowadzenia robót budowlanych. d) Przedłożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do oferty należy dołączyć dla osób w stosunku dla których jest to wymagane w pkt l.2)c) - kopie ważnych uprawnień budowlanych wraz aktualnym ubezpieczeniem od O. C. (Przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego) 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności wykonawcy muszą spełniać następujące warunki (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawcy ( każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną )zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek,wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 100 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawcy ( każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną ) muszą złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)Złożyć oświadczenie zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. l pkt 1-4 u.p.z.p o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie może być złożone wspólnie i podpisane przez Pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców). 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87,póz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt l. l) a), l. l) b), l. l) d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt l. l) c), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 u.p.z.p. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2. l) a) i c) oraz 2. 2) niniejszej IDW, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2. l) b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3. stosuje się odpowiednio. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania podstawowych przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W przypadku gdy więcej niż 5-ciu wykonawców spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny spełnienia tych warunków wybierając 5-ciu wykonawców, którzy otrzymali największą ilość punktów. Dodatkowe kryterium oceny spełniania warunków dotyczy doświadczenia i wynosi - 100%. Doświadczenie wykonawców punktowane będzie w następujący sposób: - za każde następne ( powyżej 1 ) kolejne wykonanie robót ogólnobudowlanych polegających na remoncie lub budowie budynku o powierzchni łącznej co najmniej 200 m2 każda, wykonawca otrzyma 2 pkt. Np. 1 robota ogólnobudowlana 500m2 + 2 robota ogólnobudowlana 300m2 + 3 robota ogólnobudowlana 200m2 = 10 pkt; robota budowlana 140 m2 = 0 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników, 4. Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, 5. Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, 7. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty/wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego wraz z wnioskiem odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 9. Dowód wniesienia wadium. 10. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego 13. Przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 14. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.