eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiecierzynPrace remontowe pomieszczeń budynku BP ARIMR Tomaszów Lubelski oraz dostawa i montaż nowej bramy przesuwnej w miejsce dotychczasowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Ciecierzyn: Prace remontowe pomieszczeń budynku BP ARIMR Tomaszów Lubelski oraz dostawa i montaż nowej bramy przesuwnej w miejsce dotychczasowej
Numer ogłoszenia: 387250 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny , Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe pomieszczeń budynku BP ARIMR Tomaszów Lubelski oraz dostawa i montaż nowej bramy przesuwnej w miejsce dotychczasowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań: Zadanie nr I - Dostawa i montaż nowej bramy przesuwnej oraz demontaż istniejącej bramy wjazdowej na posesji położonej w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57, dz. nr 84) Zadanie nr II - Roboty remontowe pomieszczeń budynku BP ARiMR w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57) 2. Zakres robót dotyczących remontu pomieszczeń budynku BP ARiMR w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57) określony został w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 7 i nr 8 do SIWZ - (dotyczy Zadania nr II) 3. Opis automatycznej bramy przesuwnej - (dotyczy Zadania nr I): a) Brama samonośna wraz ze słupami oraz kompletem elementów jezdnych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie bramy; b) Brama ma posiadać napęd elektryczny umożliwiający zdalne przesuwanie jej przy pomocy nadajnika radiowego (szt 4), (zasilanie elektryczne zostało doprowadzone w okolicę bramy wjazdowej) c) Brama ma posiadać zabezpieczenie w postaci fotokomórki (nadajnik i odbiornik) uniemożliwiającej ruch skrzydła bramy, gdy w jej świetle znajduje się przeszkoda; d) Brama ma być wyposażona w lampę (kolor pomarańczowy lub żółty) sygnalizującą pracę bramy; e) Brama ma posiadać dźwignię do rozblokowania napędu w celu umożliwienia ręcznego otwierania bramy; f) Brama ma posiadać oznakowanie CE; g) Brama ma być malowana na kolor czarny; h) Konstrukcja skrzydła bramy: góra - konstrukcja otwarta prosta; dół - konstrukcja zamknięta; i) Wypełnienie skrzydła: kształtowniki stalowe, zamknięte 25x25, zakończone zatyczkami w górnej linii wypełnienia, prześwit między kształtownikami ok. 110 mm; j) Wymiary bramy - należy przeprowadzić wizję lokalną. 4. Przed przystąpieniem do opracowania oferty Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją stanowiącą wytyczne do przedmiotu zamówienia oraz dokonać wizji lokalnej terenu budowy. W przypadku stwierdzenia rozbieżności Wykonawca powinien zgłosić je Zamawiającemu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca 5. Jeżeli w przedmiarach robót zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponowano, to Wykonawca ma prawo do użycia innych materiałów i urządzeń (np. pochodzących od innego producenta), ale o takich samych lub lepszych parametrach. 6. Roboty remontowe pomieszczeń budynku BP ARiMR w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57 - ustala się okres gwarancji na wykonane roboty remontowe i użyte materiały - min. 24 miesiące. 7. Dostawa i montaż nowej bramy przesuwnej oraz demontaż istniejącej bramy wjazdowej na posesji położonej w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57, dz. nr 84) - ustala się okres gwarancji wykonanych prac i użytych materiałów wynoszący - min. 24 miesiące. 8. Inne obowiązki Wykonawcy: a) przestrzeganie przepisów p. pożarowych i BHP w trakcie wykonywania prac: b) odpowiedzialność materialna za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 9. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz (Zadanie nr I) i załącznik nr 6 do siwz (Zadanie nr II). Zamówienie poniżej 125 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5, 45.42.11.48-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie żąda

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorysy ofertowe na roboty remontowe pomieszczeń budynku BP ARiMR w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57) - dot. Zadania nr II 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidywane możliwości zmiany postanowień umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty: a) W przypadku zmiany w obowiązujących przepisach możliwa jest zmiana treści umowy w tym zakresie. b) Możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, które wpływałyby na terminowość realizacji zamówienia. c) Możliwość zmiany zakresu robót w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności w trakcie ich wykonywania, nie więcej niż 20 % wartości zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Oddział Regionalny ARiMR Elizówka 65A k/Lublina 21-003 Ciecierzyn Hala A - pokój 006A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 09:30, miejsce: Lubelski Oddział Regionalny ARiMR Elizówka 65A k/Lublina 21-003 Ciecierzyn Kancelaria - budynek B (piętro I) pok. 132B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż nowej bramy przesuwnej oraz demontaż istniejącej bramy wjazdowej na posesji położonej w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57, dz. nr 84).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i montaż nowej bramy przesuwnej oraz demontaż istniejącej bramy wjazdowej na posesji położonej w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57, dz. nr 84) 2. Opis automatycznej bramy przesuwnej - (dotyczy Zadania nr I): a) Brama samonośna wraz ze słupami oraz kompletem elementów jezdnych zapewniających prawidłowe funkcjonowanie bramy; b) Brama ma posiadać napęd elektryczny umożliwiający zdalne przesuwanie jej przy pomocy nadajnika radiowego (szt 4), (zasilanie elektryczne zostało doprowadzone w okolicę bramy wjazdowej) c) Brama ma posiadać zabezpieczenie w postaci fotokomórki (nadajnik i odbiornik) uniemożliwiającej ruch skrzydła bramy, gdy w jej świetle znajduje się przeszkoda; d) Brama ma być wyposażona w lampę (kolor pomarańczowy lub żółty) sygnalizującą pracę bramy; e) Brama ma posiadać dźwignię do rozblokowania napędu w celu umożliwienia ręcznego otwierania bramy; f) Brama ma posiadać oznakowanie CE; g) Brama ma być malowana na kolor czarny; h) Konstrukcja skrzydła bramy: góra - konstrukcja otwarta prosta; dół - konstrukcja zamknięta; i) Wypełnienie skrzydła: kształtowniki stalowe, zamknięte 25x25, zakończone zatyczkami w górnej linii wypełnienia, prześwit między kształtownikami ok. 110 mm; j) Wymiary bramy - należy przeprowadzić wizję lokalną. 3. Dostawa i montaż nowej bramy przesuwnej oraz demontaż istniejącej bramy wjazdowej na posesji położonej w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57, dz. nr 84) - ustala się okres gwarancji wykonanych prac i użytych materiałów wynoszący - min. 24 miesiące. 9. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz (Zadanie nr I).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.48-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowe pomieszczeń budynku BP ARiMR w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty remontowe pomieszczeń budynku BP ARiMR w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57) 2. Zakres robót dotyczących remontu pomieszczeń budynku BP ARiMR w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57) określony został w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 7 i nr 8 do SIWZ - (dotyczy Zadania nr II) 3. Przed przystąpieniem do opracowania oferty Wykonawca powinien zapoznać się z dokumentacją stanowiącą wytyczne do przedmiotu zamówienia oraz dokonać wizji lokalnej terenu budowy. W przypadku stwierdzenia rozbieżności Wykonawca powinien zgłosić je Zamawiającemu. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca 4. Jeżeli w przedmiarach robót zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponowano, to Wykonawca ma prawo do użycia innych materiałów i urządzeń (np. pochodzących od innego producenta), ale o takich samych lub lepszych parametrach. 5. Roboty remontowe pomieszczeń budynku BP ARiMR w Tomaszowie Lubelskim (ul. Ściegiennego 57 - ustala się okres gwarancji na wykonane roboty remontowe i użyte materiały - min. 24 miesiące. 6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do siwz (Zadanie nr II)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.