eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BabiceModernizacja sytemu sygnalizacji pożaru w Skansenie w Wygiełzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-08

Babice: Modernizacja sytemu sygnalizacji pożaru w Skansenie w Wygiełzowie
Numer ogłoszenia: 387286 - 2012; data zamieszczenia: 08.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum-Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec , Wygiełzów ul. Podzamcze 1, 32-551 Babice, woj. małopolskie, tel. 032 646 28 10, faks 032 622 87 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnpe.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum - Instytucja Kultury podległa Urzędowi Marszałkowskiemu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sytemu sygnalizacji pożaru w Skansenie w Wygiełzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja sytemu sygnalizacji pożaru w Skansenie w Wygiełzowie (zmianą organizacji pętli dozorowych) na obszarze Muzeum - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec obejmującym 24 obiekty zabytkowe architektury drewnianej, polegających na: 1) Demontażu i utylizacji elementów istniejącego systemu sygnalizacji pożaru a. - centrala p.poż. CSP-35A - 1 kpl. b. - izotopowa czujka dymu DIO-31A-2 - 75 szt. c. - izotopowa czujka dymu DIO-37 - 37 szt. d. - izotopowa czujka dymu DIO-36 - 5 szt. e. - czujka płomienia PPO-30 - 7 szt. f. - czujka temperatury TUP-35 - 5 szt. g. - czujka temperatury TUP-37 - 2 szt. Czujki izotopowe należy utylizować. 2) Utworzeniu (modernizacji) 7 linii dozorowych o dł. ok. 2 000 mb (instalacja wewnętrzna) 3) Montażu (wymianie) centrali sygnalizacji alarmu pożaru /SAP/ Polon 4900 4) Wymianie czujek i montażu ręcznych ostrzegaczy pożaru 5) Ułożeniu przewodu YnTKSY ekw 2x1x1 6) Programowaniu centrali 7) Podłączeniu centrali do urządzenia transmisji alarmów (UTA) 8) Sporządzeniu dokumentacji powykonawczej 9) Szkoleniu obsługi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zmawiający przewiduje zamówienia robót uzupełniających w wysokości 5%.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się na kwotę: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy (w przypadku konsorcjum - nazwy wszystkich Wykonawców), wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 5. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust. 1 Ustawy jw., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić jedynie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Chrzanowie Nr 50844400080000008192790001 Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego w terminie do 22 października 2012r. o godz. 12.00. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach: oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji) należy załączyć do oferty. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, zgodnie z zapisami art. 46, ust. 1, 1a, 2, ustawy. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. W zakresie warunku wskazanego w ust.1 pkt.1) ppkt. a) wymagane jest aby: 1) posiadali uprawnienia do montażu jonizacyjnych czujek dymu: /ustawa z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe - tekst jednolity ( Dz. U. z 2012r.264); 2) posiadali ukończony kurs z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych w myśl rozporządzenia Min. Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 01.12.2008 r. ( Dz. U. nr 229. poz.1528 ); 3) dysponowali osobami posiadającymi następujące uprawnienia a. kierownik robót winien posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego w zakresie instalacji elektrycznych do kierowania i nadzorowania budowy i robót oraz uprawnienia SEP D; b. osoby wykonujące instalacje winny posiadać: -uprawnienia SEP E -licencje pracownika zabezpieczenia technicznego uprawniająca do montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych Ustawa o ochronie osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest Wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w obiekcie zabytkowym drewnianym wpisanym do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania, a ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ne dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. kierownik robót winien posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego w zakresie instalacji elektrycznych do kierowania i nadzorowania budowy i robót oraz uprawnienia SEP D; b. osoby wykonujące instalacje winny posiadać: -uprawnienia SEP E -licencje pracownika zabezpieczenia technicznego uprawniająca do montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych Ustawa o ochronie osób i mienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ne dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu uczestniczenia w postępowaniu Wykonawca powinien przedłożyć ofertę, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wykaz zamówień spełniający warunki określone w Rozdziale V ust. 3 , którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 4) referencje Zamawiającego potwierdzające, że zamówienia wykonane i wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru - w stosunku do Wykonawców co do których odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Na potwierdzenie warunków określonych w Rozdziale V specyfikacji ust.2 pkt. 1, 2, 3 należy przedłożyć uwierzytelnione dokumenty potwierdzające uprawnienia realizujących Zamówienie: 1) dla przedstawiciela wykonawcy - uprawnienia z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych organizowanych przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych 2) dla kierownika robót -uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych do kierowania i nadzorowania budowy i robót a. -oraz uprawnienia SEP D 3) dla osób wykonujących montaż: a. -uprawnienia do montażu jonizacyjnych czujek dymu -uprawnienia SEP E, b. -licencje pracownika zabezpieczenia technicznego uprawniająca do montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 1b) do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru - w stosunku do Wykonawców co do których odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a także przedstawienia pisemnego zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający żąda także spełnienia przez te podmioty warunków podanych w ust. 3 w zw. z Rozdz. V ust. 2 pkt. 1) - 3). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa wymagany dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12. 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz.1817/ - zamiast aktualnego odpisu z rejestru w stosunku do Wykonawców co do których odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; albo dokument o którym mowa w § 4 ust. 3 ww. Rozporządzenia. 6. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń, dokumentów i próbek o których mowa w art. 25 ustawy, lub pełnomocnictw, a także ich nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie w terminie postawionym przez Zamawiającego w wezwaniu, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę także, jeśli stwierdzi, że złożone dokumenty i próbki nie spełniają wymogów niniejszej specyfikacji, ustawy lub są nieprawdziwe. 7. Oferta oraz oświadczenie, o których mowa w ust. 1 i 2 pkt. 1) należy przedstawić w formie oryginału zaś pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnpe.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec, Wygiełzów ul. Podzamcze 1 , 32-551 Babice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum - Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec, Wygiełzów ul. Podzamcze 1 , 32-551 Babice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.