To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-08
Ogłoszenie nr 38732 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.
Lubycza Królewska: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lubycza Królewska w okresie do 31.12.2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 17819-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubycza Królewska, krajowy numer identyfikacyjny
95036894800000, ul.
ul. Kolejowa
1,
22680
Lubycza Królewska, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
846 617 002, faks
846 617 412, e-mail
gmina@lubycza.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubycza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lubycza Królewska w okresie do 31.12.2018 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych w Gminie Lubycza Królewska. 2.Wykonawca ma obowiązek doposażenia i prowadzenia na potrzeby realizacji zamówienia dwóch punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w wyznaczonych miejscach w Lubyczy Królewskiej i Machnowie Nowym. Ponadto Wykonawca utworzy Mobilne Punkty Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (MPSZOK), które będą odbierać ze wszystkich miejscowości poprzez wystawkę odpady z pasa drogi publicznej przyległej do nieruchomości minimum 1 raz w roku zgodnie z harmonogramem przedstawionym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Harmonogram będzie podany do informacji właścicielom/zarządcom posesji oraz dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego. Punkty zbiórki odpadów będą odbierać m.in. meble i odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie i akumulatory, odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku prowadzenia drobnych robót, zużyte opony, leki i chemikalia. 3.ZABUDOWA JEDNORODZINNA I ZAGRODOWA 1)Pojemniki na zmieszane odpady komunalne w zabudowie jednorodzinnej zapewnia właściciel nieruchomości w formie zakupu we własnym zakresie lub dzierżawy od Wykonawcy. 2)Wykonawca zapewnia worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3)Wykonawca jest zobowiązany do posprzątania miejsca wokół wystawionych na dzień odbioru pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba. 4)Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywał będzie system mieszany workowo - pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. 5)Minimalna pojemność pojemników ustawionych na nieruchomości zamieszkałej na obszarze o zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej, jeżeli z takiego pojemnika korzysta winna być zgodna z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubycza Królewska. 6)Zmieszane odpady komunalne i frakcja mokra (resztki spożywcze, zanieczyszczone odpady opakowaniowe) gromadzone będą w pojemnikach. Pojemniki te, na dzień odbioru wystawiane będą w pasie drogowym drogi publicznej. 7)Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych i frakcji mokrej - raz w miesiącu zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu w godzinach 7:00 - 18:00. 8)Harmonogram będzie podany do informacji właścicielom posesji oraz dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego. 9)Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie odbywać się w systemie workowym. Worki z selektywnie zebranymi odpadami na dzień odbioru wystawiane będą w pasie drogowym drogi publicznej. 10)Wprowadza się następujące rodzaje worków: a)niebieski - papier i tektura, b)żółty - tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe (odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe), c)zielony - szkło białe i kolorowe, d)brązowy- odpady ulegające biodegradacji i popiół 11)Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów segregowanych - raz w miesiącu zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu w godzinach 7:00 - 18:00 4.ZABUDOWA WIELORODZINNA 1)Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywał będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. 2)Minimalna pojemność pojemników ustawionych na nieruchomości zamieszkałej na obszarze o zabudowie wielorodzinnej, jeżeli z takiego pojemnika korzysta winna być zgodna z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubycza Królewska. 3)Pojemniki do gromadzenia zmieszanych odpadów zapewni Wykonawca i ustawi je w miejscach do tego przeznaczonych. Zarządcy posesji zabudowy wielorodzinnej muszą przygotować miejsca do usytuowania pojemników na odpady. 4)Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych i frakcji mokrej - dwa razy w miesiącu zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu w godzinach 7:00 - 18:00. 5)Harmonogram będzie podany do informacji zarządcom posesji oraz dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego. 6)Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do pojemników, które zarządcy posesji otrzymają od Wykonawcy. 7)Wprowadza się następujące rodzaje pojemników: a)niebieski - papier i tektura, b)żółty - tworzywa sztucznie i opakowania wielomateriałowe (odpady z metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzysz sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz opakowania wielomateriałowe), c) zielony - szkło białe i kolorowe, d)brązowy - odpady ulegające biodegradacji i popiół 8)Częstotliwość załadunku i wywozu przez wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie: - dwa razy w miesiącu w godzinach 7:00-18:00, popiół, żużel - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu w godzinach 7:00-18:00. 5.Charakterystyka worków foliowych na frakcję suchą odpadów komunalnych: a)materiał - folia polietylenowa LDPE, b)pojemność - 120 dm3, c)kolor - niebieski, żółty, zielony, brązowy, d)grubość - co najmniej 60 mikronów, 6.Charakterystyka pojemników do zbiórki odpadów komunalnych - zgodnie z Rozdziałem 3 Regulaminu o utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Lubycza Królewska. 7.Na podstawie dotychczas złożonych deklaracji szacuje się, iż mieszkańcy Gminy Lubycza Królewska (zabudowa jednorodzinna) w ilości ok. 85 % będą segregować odpady. 8.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych z poszczególnych nieruchomości zgodnie z przygotowanym przez siebie i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia harmonogramu wywozu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 9.Pozostałe wymagania: 1)Wykonawca jest obowiązany do realizacji "reklamacji" (np. polegające na nieodebraniu z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 48 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego biuropodawcze@lubycza.pl 2)System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 3)Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji z ważenia Zamawiającemu. 4)Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni od daty odbioru. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub zdjęciową umożliwiającą identyfikację nieruchomości przekazującej odpady zbierane nieselektywnie z rejestracją daty i godziny. Wykaz nieruchomości prowadzących selektywną zbiórkę odpadów komunalnych Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. 5)Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w "Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami, przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego nr XXIV/349/2016 z dnia 02 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2022", do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r., o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987). 6)Wykonawca musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), w zakresie: a)posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego, b)utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, c)spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów, d)zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej. 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełniania w/w wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w terminie nie wcześniej niż 5 dni przed ustaloną datą podpisania umowy. Z dokonanych czynności zostanie sporządzony protokół. W przypadku nie spełniania wymogów, umowa nie zostanie podpisana z wyłonionym w wyniku niniejszego przetargu Wykonawcą. 8)Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest osiągać poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych w wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167). 9)Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 10)Wykonawca, zgodnie z art. 9 lit. n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 250), zobowiązany jest do sporządzania półrocznych sprawozdań i przekazywania ich Burmistrzowi Lubyczy Królewskiej w terminie do końca miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy oraz dołącza dokumenty wymagane ustawą. 11)W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami (np. Wykonawca nie osiąga parametrów określonych w punktach 8 i 9 lub nie załącza dokumentów określonych w punktach 3 i 5), Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. Jednocześnie Wykonawca zapłaci wszelkie kary nałożone na Gminę Lubycza Królewska przez stosowne organy. 12)Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lubycza Królewska. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. 13)Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa. 14)Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp przy usłudze związanej z przedmiotem zamówienia wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 2 pracowników wykonujących czynności związane z odbiorem odpadów komunalnych bądź obsługą Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu najpóźniej 2 dni przed podpisaniem umowy oświadczenie, iż w trakcie realizacji niniejszej umowy będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę minimum 2 pracowników wykonujących czynności związane z odbiorem odpadów komunalnych bądź obsługą Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - jeżeli realizacja tych czynności polegać będzie w przypadku danego wykonawcy na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90513100-7,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT517000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 735662,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.