Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-24
Dobryszyce: Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych Gminy Dobryszyce.
Numer ogłoszenia: 387398 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobryszyce , ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali biurowych, oświetlenia ulicznego oraz urządzeń komunalnych Gminy Dobryszyce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb własnych i jednostek organizacyjnych Urzędu Gminy Dobryszyce. Zamówienie dotyczy 81 punktów poboru energii - budynków, lokali administracyjnych i urządzeń komunalnych rozmieszczonych w granicach administracyjnych Gminy. Szczegółowe zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji . Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie zamówienia (24 miesiące) wynosi 1.380.000 kWh, w tym: - energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 521.364 kWh - energia rozliczana całodobowo w grupie C21: 432.354 kWh - energia w strefie szczytowej dla grupy C12a: 108.330 kWh - energia w strefie pozaszczytowej dla grupy C12a: 249.228 kWh - energia w strefie dziennej dla grupy C12b: 2.070 kWh - energia w strefie nocnej dla grupy C12b: 1.104 kWh - energia w strefie szczytowej dla grupy C22a: 23.184 kWh - energia w strefie pozaszczytowej dla grupy C22a: 42.366 kWh Razem 1.380.000 kWh Na dzień ogłoszenia przetargu moc zapotrzebowana łącznie dla wszystkich podmiotów objętych zamówieniem wynosi 530 kW. Może się ona zmieniać w okresie realizacji zamówienia o nie więcej jak 10%, lecz nie powinno wpłynąć to na realizację umowy, będącej skutkiem niniejszego postępowania. Dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy zakupowej i wszystkich punktów poboru energii jest to pierwsza zmiana dostawcy. Dla wszystkich punktów poboru warunki formalne dostaw energii regulują obecnie posiadane umowy kompleksowe. Umowy te zawarte są na czas nie określony, a okresy ich wypowiedzenia wynoszą 1 miesiąc za wyjątkiem 12 punktów poboru energii, wyróżnionych w Załączniku nr 1, dla których okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące. Udział zużycia energii dla tych punktów nie przekracza 1% w stosunku do całości zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozpoczęcie dostaw dla tych punktów z opóźnieniem, aczkolwiek celem zminimalizowania tego zjawiska skierował już wypowiedzenie (dla tych 12 punktów odbioru, w miesiącu wrześniu 2013) do dotychczasowego dostawcy energii. Wszystkie jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, nie przekraczających łącznie 10% wolumenu zamówienia udzielonego na podstawie niniejszego postępowania, w przypadku zwiększenia ilości punktów poboru energii, rozumianej jako przyłączenie dodatkowych obiektów Zamawiającego, przy czym w takich przypadkach umowa o dostawę energii powinna obejmować okres od jej zawarcia do daty końcowej okresu, którego dotyczyło postępowanie, tj. do 30.11.2015.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) w terminie do dnia 08.10.2013 r. do godziny 10.30. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada koncesję na obrót energią elektryczną oraz obowiązującą umowę lub promesę umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Dobryszyce (PGE Dystrybucja SA Oddział Łódź - Teren)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 3 wraz z akceptacją jego brzmienia jako wzoru przyszłej umowy, lub ten sam parafowany załącznik wraz z oświadczeniem o stosowaniu zamiennie własnego wzoru oraz sam wzór takiej umowy (nie wypełniony) określający szczegółowe warunki świadczenia usług wraz z oświadczeniem, że nie jest on mniej korzystny dla Zamawiającego. Wyboru wersji oferty dokonuje się poprzez wybór miejsca złożenia podpisu na końcu Załącznika nr 3, stanowiącego konieczny element składanej oferty. W przypadku wyboru oferty z własnym wzorem umowy Wykonawcy, warunki określone w tym wzorze zostaną porównane z Istotnymi Warunkami Umowy, określonymi w Załączniku nr 3. W przypadku wystąpienia sprzeczności pomiędzy tymi dokumentami, skutkujących warunkami gorszymi dla Zamawiającego, oferta będzie podlegać odrzuceniu. Oświadczenie o posiadaniu umowy lub promesy umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Dobryszyce - zawarte w treści Załącznika nr 2 do SIWZ, Oświadczenie o posiadaniu koncesji na obrót energią elektryczną, zawarte w treści Załącznika nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobryszyce
ul. Wolności 8
97-505 Dobryszyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce Sekretariat - pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DOBRYSZYCE
- Wymiana kostki brukowej na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- " Wyposażenie Przedszkola w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK - Inspirująca edukacja w Przedszkolu w Dobryszycach ".
- Wymiana okien w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w internacie - skrzydło chłopców
- Przebudowa i wykonanie ogrodzenia terenu szkoły w Dobryszycach - etap II
więcej: przetargi DOBRYSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.