Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-24
Krasnystaw: Dostawa samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 387404 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie , ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 576 32 15, faks 82 576 10 84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskrasnystaw.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego, 9-cio miejscowego (8 pasażerów + kierowca), z możliwością przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich. Zamawiający wymaga, aby pojazd posiadał wszystkie niżej wymienione cechy i parametry techniczne: 1/ Rok produkcji - 2013 2/ Rodzaj nadwozia - kombi 3/ Liczba miejsc siedzących - 9 ( 8 pasażerów + kierowca ) 4/ Możliwość przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich. Mocowania wózków muszą być atestowane. Atesty należy przekazać wraz z pojazdem. 5/ Najazdy aluminiowe, składane, do wprowadzanie wózków do przedziału pasażerskiego 6/ Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem. 7/ Pojemność skokowa silnika - minimum 2,2 dm3 8/ Moc silnika - minimum 125 KM 9/ Średnie (katalogowe) zużycie paliwa - do 8,7 litra / 100 km 10/ Skrzynia biegów manualna - 6 biegów do przodu + 1 bieg wsteczny 11/ Napęd na koła przednie 12/ Wspomaganie układu kierowniczego. 13/ Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera ( 2 szt. ) 14/ Zbiornik paliwa - minimum 80 litrów. 15/ Długość przedziału pasażerskiego - minimum 2900 mm 16/ Wysokość przedziału pasażerskiego - minimum 1700 mm 17/ Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem 18/ Immobilizer 19/ Autoalarm zamontowany przez wykonawcę zamówienia 20/ Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu 21/ System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania 22/ System stabilizacji toru jazdy 23/ System kontroli trakcji 24/ Klimatyzacji przednia - przedział kierowcy 25/ Klimatyzacja tylna - przedział pasażerski 26/ Pełne przeszklenie nadwozia, przyciemniane szyby przedziału pasażerskiego 27/ Drzwi boczne przeszklone, przesuwne, z prawej strony 28/ Drzwi tylne dwuskrzydłowe, przeszklone, otwierane na boki (900 - 1800) z wycieraczkami i spryskiwaczem. Szyby drzwi tylnych podgrzewane. 29/ Podłoga przedziału pasażerskiego pokryta wykładziną antypoślizgową 30/ Tapicerowane ściany i sufit przedziału pasażerskiego, łącznie z nadkolami. 31/ Lakier niemetalizowany 32/ Kolor lakieru - dowolny, z wyjątkiem białego i żółtego 33/ Radioodtwarzacz CD wraz z instalacją głośnikową i głośnikami w przedziale kierowcy i przedziale pasażerskim 34/ Fotel kierowcy regulowany 35/ Gwarancja na silnik i podzespoły - min. 2 lata 36/ Gwarancja na perforację blach nadwozia - min. 6 lat 37/ Wyposażenie dodatkowe: - Apteczka - Gaśnica - Trójkąt ostrzegawczy - Podnośnik - Pełnowymiarowe koło zapasowe - Dywaniki w przedziale kierowcy - Dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi na obręczach stalowych, koła wyważone - Oznakowanie pojazdu zgodnie z wymogami przepisów ruchu drogowego, dotyczącymi przewozu osób niepełnosprawnych 38/ Wykonawca zamówienia musi posiadać przynajmniej jeden autoryzowany punkt serwisowy w odległości do 60 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby pojazd posiadał homologację samochodu osobowego, skompletowanego, 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, wydaną na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2013 r. poz. 407). Kserokopię świadectwa homologacji lub wyciąg ze świadectwa homologacji (poświadczone za zgodność z oryginałem) należy przekazać Zamawiającemu przy odbiorze pojazdu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00 - Inne samochody pasażerskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 2 ), na zasadzie spełnia -nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 2 ), na zasadzie spełnia -nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 2 ), na zasadzie spełnia -nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 2 ), na zasadzie spełnia -nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępo?waniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia ( Załącznik nr 2 ), na zasadzie spełnia -nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych innych podmiotów, to wówczas Wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów, na dowód oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskrasnystaw.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie
ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. bł. Jana Pawła II w Krasnymstawie-SEKRETARIAT ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.