Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-20
Bytom: Dostawa roślin uprawnych - produktów warzywnictwa i ogrodnictwa
Numer ogłoszenia: 38744 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Bytomiu , ul. Wrocławska 4, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886210, faks 032 3886230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa roślin uprawnych - produktów warzywnictwa i ogrodnictwa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość określona w kg: Ziemniaki jadalne-wczesne - 42000 kg; Zamawiana ilość określona w kg/szt: Buraki ćwikłowe - 4000 kg; Marchew - 8000 kg; Cebula - 4500 kg; Kapusta biała - 5000 kg; Kapusta czerwona - 1000 kg; Seler korzeniowy - 4000 kg; Pory - 200 kg / 800 szt; Zamawiana ilość określona w kg/szt: Papryka świeża zielona - 100 kg; Pomidory - 1400 kg; Ogórki zielone - 400 kg; Sałata masłowa - 125 kg / 450 szt; Pieczarki - 300 kg; Kiwi - 100 kg; Mandarynki - 200 kg; Grejpfruty - 100 kg; Zamawiana ilość określona w kg/szt/p: Kalafior - 300 kg / 400 szt; Kalarepa - 125 kg / 500 szt; Brokuły - 100 kg / 150 szt; Szczypiorek - 25 kg / 250 szt/p; Rzodkiewka - 170 kg / 700 szt/p; Szpinak - 85 kg / 1700 szt; Zamawiana ilość określona w kg: Jabłka - 4500 kg.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda: spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metoda: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony ustalają, że ceny jednostkowe zawarte w umowie nie ulegną zmianie przez okres trwania umowy z zastrzeżeniem, że dopuszczalne są zmiany cen w przypadku, gdy w trakcie obowiązywania umowy ustawodawca dokona zmiany stawki podatku VAT - w zakresie uwzględniającym zmianę tej stawki. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Bytomiu, ul. Wrocławska 4, 41-902 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Bytomiu, ul. Wrocławska 4, 41-902 Bytom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa ziemniaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość określona w kg: Ziemniaki jadalne-wczesne - 42000 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa roślin uprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość określona w kg/szt: Buraki ćwikłowe - 4000 kg; Marchew - 8000 kg; Cebula - 4500 kg; Kapusta biała - 5000 kg; Kapusta czerwona - 1000 kg; Seler korzeniowy - 4000 kg; Pory - 200 kg / 800 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa produktów warzywnictwa i ogrodnictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość określona w kg/szt: Papryka świeża zielona - 100 kg; Pomidory - 1400 kg; Ogórki zielone - 400 kg; Sałata masłowa - 125 kg / 450 szt; Pieczarki - 300 kg; Kiwi - 100 kg; Mandarynki - 200 kg; Grejpfruty - 100 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa produktów warzywnictwa i ogrodnictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość określona w kg/szt/p: Kalafior - 300 kg / 400 szt; Kalarepa - 125 kg / 500 szt; Brokuły - 100 kg / 150 szt; Szczypiorek - 25 kg / 250 szt/p; Rzodkiewka - 170 kg / 700 szt/p; Szpinak - 85 kg / 1700 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa jabłek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiana ilość określona w kg: Jabłka - 4500 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zakup, dostawa i konfiguracja serwera; zakup, dostawa i konfiguracja przełącznika zarządzalnego; dostawa urządzenia UTM dla UCSUM w Bytomiu
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Zapewnienie miejsc noclegowych dla osób wykwaterowanych z zasobów mieszkaniowych Gminy Bytom i eksmitowanych
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.