eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług konsultingowych w zakresie wsparcia projektów realizujących systemy informatyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Warszawa: Świadczenie usług konsultingowych w zakresie wsparcia projektów realizujących systemy informatyczne
Numer ogłoszenia: 387596 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, faks 022 500 47 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konsultingowych w zakresie wsparcia projektów realizujących systemy informatyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłonienie podmiotu wspierającego Straż Graniczną w zakresie realizacji zadań związanych z wykonaniem, wdrożeniem i nadzorowaniem projektów prowadzonych przez SG , w formie m. in.: - organizacji realizacji świadczonych usług (Kierownik projektu), - konsultacji dotyczących wskazanych obszarów realizacji prowadzonych projektów, - warsztatów dla zespołu projektowego w zakresie prowadzonych projektów, - administracyjnego wsparcia biura projektów (obsługa spotkań, prowadzenie dokumentacji projektowej, obsługa korespondencji), - przeprowadzenie szkoleń z zakresu wykorzystania programu MS Project 2007 do zarządzania projektem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a w szczególności: 1. Należycie wykonał lub wykonuje(1) w okresie ostatnich trzech lat(2) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, co najmniej trzy zamówienia, z których każde polegało na konsultingu projektu, w którym przyjętą metodyką zarządzania projektem był Prince2, o wartości co najmniej 500 tysięcy zł każdy, obejmującego minimum 16 lokalizacji i 1000 użytkowników. (1) jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym (2)jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie 2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zespołem osób posiadających co najmniej następujące kwalifikacje: 1) Kierownik projektu: a) wykształcenie wyższe (informatyczne, techniczne lub ekonomiczne), certyfikat w zakresie metodyki Prince2 (zdany egzamin minimum na poziomie Foundation) wystawiony przez autoryzowany ośrodek szkolenia, b) udział w ostatnich trzech latach w roli kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu, w minimum dwóch zakończonych Projektach o profilu podobnym do (Odprawa SG), w których przyjętą metodyką zarządzania projektem był Prince2, c) znajomość przynajmniej jednego narzędzia raportowania analitycznego, d) umiejętność harmonogramowania prac projektu z wykorzystaniem narzędzia Microsoft Project. 2) Główny Architekt: a) wykształcenie wyższe, b) znajomość technologii integracji systemów informatycznych, c) wiedza z zakresu projektowania i budowy architektury systemów popartej certyfikatem wydanym przez organizację TOGAF lub równoważny, d) minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z analizą i projektowaniem systemów, e) udział w roli głównego architekta w ciągu ostatnich 3 lat w minimum dwóch Projektach o profilu podobnym do (Odprawa SG), w których architektura: 1. była zgodna z założeniami SOA i EDA, 2. wykorzystywała technologię J2EE, 3. opierała się o produkty IBM, a w szczególności WebSphere Message Broker (WMB) oraz WebSphere Application Server (WAS). 3) Główny Analityk: a) wykształcenie wyższe, b) ukończone szkolenie z metodyki Rational Unified Process (RUP), potwierdzone odpowiednim certyfikatem, c) minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w przeprowadzaniu analizy funkcjonalnej i systemowej, d) znajomość prowadzenia dokumentacji projektowej przy wykorzystaniu narzędzia Rational ClearCase, e) udział w ciągu ostatnich 3 lat w roli głównego analityka w co najmniej dwóch Projektach o profilu podobnym do (Odprawa SG), w których: 1. przyjętą metodyką wytwarzania oprogramowania był RUP, 2. zarządzanie wymaganiami odbywało się z wykorzystaniem narzędzia RequisitePro lub Rational Rose, a przyjętym w projektach językiem modelowania wymagań był Unified Modelling Language (UML). 4) Ekspert ds. testów: a) wykształcenie wyższe informatyczne, b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w roli eksperta ds. testów lub kierownika testów i 2-letnie doświadczenie zawodowe w roli testera aplikacji, c) udział w roli eksperta ds. testów lub kierownika testów w minimum dwóch Projektach o profilu podobnym do (Odprawa SG), w których dla potrzeb przeprowadzania testów oprogramowania wykorzystywane były narzędzia Rational Robot lub Rational Test Manager, d) certyfikat wydany przez organizację ISEB w zakresie testowania oprogramowania lub równoważny, e) znajomość narzędzi wspomagających proces testowania takich jak Rational Robot i Rational Test Manager. 5) Ekspert ds. Jakości: a) wykształcenie wyższe (informatyczne, techniczne lub ekonomiczne), b) udział w okresie ostatnich trzech lat jako osoba odpowiedzialna za kontrolę jakości projektu w co najmniej dwóch projektach doradczych, wspierających budowę systemu informatycznego, w ramach których budowany był system informatyczny, c) posiadanie certyfikatu CISA lub równoważnego. 6) Ekspert ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego: a) wykształcenie wyższe (informatyczne, techniczne lub ekonomiczne), b) certyfikat potwierdzający znajomość audytu bezpieczeństwa informacji, c) udział w ostatnich trzech latach w roli eksperta ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego w minimum dwóch Projektach o profilu podobnym do (Odprawa SG), w których: 1. jednym z produktów dostarczanych była koncepcja architektury bezpieczeństwa. 2. na co najmniej jeden system wymagana była akredytacja bezpieczeństwa teleinformatycznego, o której mowa w ustawie o ochronie informacji niejawnych. 7) Ekspert z zakresu obsługi Prawnej: a) wykształcenie wyższe prawnicze, b) aplikacja radcowska, c) 3-letnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej projektów informatycznych realizowanych w wyniku udzielenia zamówienia publicznego w oparciu o prawo zamówień publicznych. 8) Asystent do spraw obsługi biura projektów: a) Wykształcenie wyższe b) 3 letnie doświadczenie w zakresie merytorycznej obsługi spotkań projektowych, prowadzenia korespondencji biurowej oraz prac kancelaryjnych. c) Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE2 w zakresie usług świadczonych przez biuro projektów. d) Znajomość narzędzi wykorzystywanych do wsparcia prac biurowych projektów w szczególności MS Word, Excel, ClearCase, SVN. Przy czym przez projekt podobny Zamawiający rozumie projekt obejmujący swoim zakresem minimum 16 różnych lokalizacji rozumianych jako punkty adresowe placówek oraz co najmniej 1000 użytkowników końcowych. 3. Posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych do klauzuli co najmniej (zastrzeżone) zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub zgodnie z ratyfikowaną umową międzynarodową o ochronie informacji niejawnych zawartą pomiędzy Polską i krajem, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a w szczególności posiada: pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych, miejsce zorganizowane zgodnie z przepisami prawa do przechowywania i obiegu dokumentów niejawnych i system teleinformatyczny posiadający akredytację bezpieczeństwa teleinformatycznego do klauzuli co najmniej (zastrzeżone). W związku z powyższym część zamówienia związana z dostępem do informacji niejawnych będzie realizowana wyłącznie przez Wykonawcę posiadającego siedzibę na terytorium RP lub przez Wykonawcę posiadającego siedzibę na terytorium państwa, z którym Polska podpisała i ratyfikowała umowę dwustronną o wzajemnej ochronie informacji niejawnych. Zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej (zastrzeżone) będzie przedmiotem weryfikacji przez Zamawiającego i służby ochrony państwa. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana na zasadzie (spełnia,nie spełnia) w oparciu o treść dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz zrealizowanych zamówień, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wyszczególnione przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie, 4. Wypełnione i podpisane oświadczenie o posiadaniu zdolności do zapewnienia ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub zgodnie z podpisaną i ratyfikowaną umową o ochronie informacji niejawnych zawartą pomiędzy Polską i krajem, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania, które musi być złożone osobno przez każdego Wykonawcę wyszczególnionego w Wykazie Wykonawców, którzy w ramach realizowanej umowy będą mieć dostęp do informacji niejawnych. 5. Wykaz Wykonawców, którzy w ramach realizowanej umowy będą mieć dostęp do informacji niejawnych o klauzuli określonej w Wykazie informacji niejawnych zawartym w pkt 51 Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) wykaz musi być złożony przez ich pełnomocnika/lidera i musi wskazywać tych spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy w ramach realizowanej umowy będą mieć dostęp do informacji niejawnych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl/zp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zespołu do Spraw Zamówień Publicznych KGSG Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 5, pokój nr 229, w godz. 9.00 - 15.00 (od poniedziałku do piątku), Tel. 022 500 43 72..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.