eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej dla Izby Skarbowej w Poznaniu oraz urzędów skarbowych woj. wielkopolskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Poznań: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej dla Izby Skarbowej w Poznaniu oraz urzędów skarbowych woj. wielkopolskiego.
Numer ogłoszenia: 387610 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Poznaniu , ul. Cyryla Ratajskiego 5, 61-726 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8586100, faks 061 8522224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej dla Izby Skarbowej w Poznaniu oraz urzędów skarbowych woj. wielkopolskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej dla Izby Skarbowej w Poznaniu oraz urzędów skarbowych woj. wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-4 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego - www.is.poznan.pl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w licytacji elektronicznej zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dokumenty i oświadczenia metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Wszyscy Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do udziału w licytacji oraz składania ofert. Informacja o dopuszczeniu do udziału w licytacji zostanie przekazana Wykonawcom na podany we wniosku adres e-mail lub faksem. Zamawiający poinformuje także Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z udziału w licytacji wskutek nie spełniania wymaganych warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki z art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane oprogramowanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca do wniosku o dopuszczenie do licytacji załączy wersję demonstracyjną oferowanego systemu z aktualnym stanem prawnym 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wspólny wniosek powinien zawierać oświadczenia i dokumenty opisane powyżej w pkt 1, dla każdego Wykonawcy z osobna. 4. Dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (podpis z pieczęcią lub podpis czytelny). Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do podpisania wniosku (z dopiskiem za zgodność z oryginałem). Dołączone do wniosku pełnomocnictwa uprawniające m.in. do złożenia wniosku powinny mieć postać oryginałów albo uwierzytelnionych notarialnie kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.is.poznan.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1.Wymagania formalne: 1.1. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl (rejestracja jest darmowa) 1.2. Wykonawca w celu umożliwienia Zamawiającemu dopuszczenia go do udziału w licytacji winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl oraz przekazać Zamawiającemu wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji informację o swoim loginie. 1.3. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższa, Mozilla Firefox 2.0 lub wyższa..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Licytacja elektroniczna na dostawę oprogramowania z systemem informacji prawnej będzie licytacją jednoetapową. 2. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 3. Od otwarcia licytacji elektronicznej do jej zamknięcia Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia, które podlegają automatycznej klasyfikacji. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto wyrażoną w złotych (grosze należy oddzielić kropką). Zaproponowana cena obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w szczególności koszty dostawy serwera, koszty dostawy oprogramowania oraz nośników z aktualizacjami do lokalizacji wskazanych w załączniku nr 4 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego, koszty szkolenia pracowników w lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 3 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego oraz należny podatek VAT. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę powinna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    130 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pl. Cyryla Ratajskiego 5, 61-726 Poznań.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Licytacja zostanie otwarta w terminie 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do udziału w licytacji i składania ofert, o godzinie 10.00..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Licytacja zostanie zamknięta w dniu otwarcia o godzinie 10.30.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Upływ czasu przewidzianego na przeprowadzenie licytacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.