eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SernikiBudowa chodnika przy drodze powiatowej w Nowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Serniki: Budowa chodnika przy drodze powiatowej w Nowej Woli
Numer ogłoszenia: 387644 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Serniki , Serniki 1A, 21-107 Serniki, woj. lubelskie, tel. 081 8550450, faks 081 8550456.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/serniki, www.serniki.eurzad.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy drodze powiatowej w Nowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1559(22373) Serniki-Nowa Wola - Brzostówka w miejscowości Nowa Wola oraz Przebudowa skrzyżowania w Nowej Woli. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: ZADANIE NR 1- Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1559 (22373) Serniki-Nowa Wola-Brzostówka w miejscowości Nowa Wol. Część a) 1. Roboty przygotowawcze - wg kosztorysu, 2. Wykonanie podbudowy - wg kosztorysu, 3. Elementy ulic - wg kosztorysu, 4. Roboty wykończeniowe - wg kosztorysu, 5. Oznakowanie stałe - wg kosztorysu. Część b) 1. Elementy ulic - wg kosztorysu, 2. Chodniki - wg kosztorysu, 3. Zjazdy - wg kosztorysu, 4. Roboty, materiały, inne - wg kosztorysu. ZADANIE NR 2 - 1) Podbudowy - wg kosztorysu, 2) Nawierzchnie - wg kosztorysu, 3. Roboty, materiały, inne - wg kosztorysu. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zastąpienia materiałów wykazanych w kosztorysie ofertowym i przedmiarze robót materiałami równoważnymi. Za równoważne rozumie się materiały o parametrach tożsamych lub lepszych niż wyszczególnione w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.30.00-0, 45.23.32.80-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przypadku składania oferty na całość zamówienia wymagane wadium wynosi 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), a w przypadku składania ofert częściowych: dla zadania nr 1 wadium wynosi 4 000,00 zł ( sł. cztery tysiące zł), dla zadania nr 2 wadium wynosi - 2 000,00 zł (sł. dwa tysiące zł). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Serniki w Powiatowym Banku Spółdzielczym z siedzibą w Lubartowie, Filia Serniki - nr rachunku 30 8707 0006 0000 1101 2000 0067. Wadium według wyboru wykonawcy należy wnieść w jednej z kilku form określonych przepisami art. 45 p.p.p., tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dla zadania 1 zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat od upływu terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 zadania, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie chodnika, każda o wartości równej bądź wyższej niż 100 000,00 zł ( st. sto tysięcy złotych). Warunek dla zadania 2 zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat od upływu terminu składania ofert wykonał co najmniej 2 zadania zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegąjące na budowie/przebudowie dróg o podobnym charakterze i stopniu trudności jak przedmiot zamówienia, każda o wartości co najmniej 70 000,00 zł (sł. siedemdziesiąt tysięcy złotych)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: a) warunek dla zadania 1 zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonywania zamówienia oraz posiada dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót/budowy. b) Warunek dla zadania 2 zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz posiada dwuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót/budowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w wymagania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje środkami finansowymi (środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytowa) o wartości równej bądź wyższej niż 150 000,00 zł (sł. sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty na całość zamówienia lub równej bądź wyższej niż: - dla zadania nr 1 - 100 000,00 zł, dla zadania nr 2 - 50 000,00 zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową równą bądź wyższą niż 150 000,00 zł (sł. sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) - w przypadku składania oferty na całość zamówienia lu równej bądź wyższej niż: dla zadania nr 1 - 100 000,00 zł, dla zadania nr 2 - 50 000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w wymagania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 pkt 1 ustawy przewiduje możliwość zmiany umowy w formie aneksu w niżej wymienionych przypadkach:-konieczności wykonania robót dodatkowych lub rezygnacji z wykonania części zamówienia; -wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów - zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serniki.eurzad.eu, www.bip.lublin.pl/serniki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-107 Serniki, pokój nr. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Serniki, Serniki 1A, 21-0107 Serniki, sekretariat I piętro, pokój nr 6..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont chodnika przy drodze powiatowej nr 1559 (22373) Serniki - Nowa Wola - Brzostówka w miejscowości Nowa Wola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) 1.Roboty przygotowawcze - wg kosztorysu, 2.Wykonanie podbudowy- wg kosztorysu, 3.Elementy ulic - wg kosztorysu, 4.Roboty wykończeniowe - wg kosztorysu, 5.Oznakowanie stałe - wg kosztorysu. b) 1.Elementy ulic - wg kosztorysu, 2.Chodniki - wg kosztorysu, 3. Zjazdy - wg kosztorysu 4.Roboty, materiały, inne - wg kosztorysu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.26.60.00-9, 45.23.30.00-0, 45.23.32.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa skrzyżowania w Nowej Woli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 1. Podbudowy - wg kosztorysu, 2. Nawierzchnie - wg kosztorysu, 3. Roboty, materiały, inne - wg kosztorysu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.30.00-0, 45.23.32.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.