Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-29
Kwidzyn: Dostawa sprzętu medycznego. Nr sprawy: 23/2010
Numer ogłoszenia: 387664 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Hallera 31, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6458300, faks 055 6458310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzoz-zdrowie.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego. Nr sprawy: 23/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych oraz Opisie przedmiotu zamówienia, podzielonych na części od Nr 1 do Nr 10, stanowiących załączniki do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3, 33.19.41.10-0, 33.16.41.00-8, 33.10.00.00-1, 33.15.77.00-2, 33.16.90.00-2, 44.61.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje minimum 2 dostawy w okresie trzech lat przed upływem składania ofert w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia (załącznik nr 14 do SIWZ). Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia (wypełniony załącznik do SIWZ), dokumenty dopuszczające oferowane materiały do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzoz-zdrowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZDROWIE Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 82-500 Kwidzyn, ul. gen. Józefa Hallera 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 10:00, miejsce: ZDROWIE Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 82-500 Kwidzyn, ul. gen. Józefa Hallera 31, pawilon administracyjny, pokój nr 10 lub 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kardiomonitorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kardiomonitorów w ilości 2 sztuk. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na Oddział Chirurgii Dziecięcej. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pompy infuzyjnej jednostrzykawkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy infuzyjnej jednostrzykawkowej w ilości 2 sztuk. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na Oddział Noworodków. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kolposkopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kolposkopu w ilości 1 sztuki. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na Oddział Położniczo - Ginekologiczny. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa bronchofiberoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bronchofiberoskopu w ilości 1 sztuki. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa respiratora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa respiratora w ilości 1 sztuki. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa aparatu do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do znieczulania w ilości 1 sztuki. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa aparatu Ambu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu Ambu w ilości 3 sztuk. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na Oddział Chirurgii Dziecięcej. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w formularzu cenowym część 7 stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi chirurgicznych - 6 pozycji. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na Oddział Chirurgii Dziecięcej. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w formularzu cenowym część 8 stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi chirurgicznych - 8 pozycji. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na Oddział Chirurgii Dziecięcej. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w formularzu cenowym część 9 stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa kontenera sterylizacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kontenera do sterylizacji narzędzi w ilości 6 sztuk. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na Blok Operacyjny. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia został określony w formularzu cenowym część 10 stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Tychnowach
- Budowa budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Kwidzyn wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie Myjkodezynfektorów 2 szt.
- Zakup sprzętu medycznego w ramach zadania p.n.: "Zakup i i dostawa niezbędnego sprzętu medycznego dla oddziałów szpitalnych".
- Dostawa motocykla ratunkowego wraz z wyposażeniem w ramach VI edycji Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego zadanie pn. "Wioząc Życie" czyli Motoambulansem szybciej na ratunek
- Dzierżawa kamizelek defibrylujących z zaopatrzeniem dla pacjentów UCK
- Dostawa wyrobów stosowanych w brachyterapii dla UCK
- Zakup wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu medycznego dla Gminnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Zakrzówku.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.