eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogoria › Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Przyborowicach wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych i boiskiem sportowym wielofunkcyjnym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Bogoria: Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Przyborowicach wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych i boiskiem sportowym wielofunkcyjnym.
Numer ogłoszenia: 387688 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Bogoria , ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8674015, faks 015 8674281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@bogoria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Przyborowicach wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych i boiskiem sportowym wielofunkcyjnym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Przyborowicach. Rozebranie budynku gospodarczego o kubaturze 45 m3, rozebranie pokrycia dachowego, izolacji cieplnej, kominów. Konstrukcja dachowa z tarcicy nasyconej krokwie zwykłe - 581,50 m. Pokrycie dachu blachodachówką powlekaną - 500,25 m2. Obróbki blacharskie. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej - 243,732 m2, Roboty murowe - ścianki działowe pełne z cegieł dziurawek - 49,04 m2, kominy wentylacyjne zestali kwasoodpornej fi 120 mm - 12,50 m, komin spalinowy ze stali kwasoodpornej fi 150 mm - 9,45 m. Tynki - odbicie tynków z zaprawy cem - wap - 88,0 m2, Uzupełnienie tynków - 96,00 m2, wykonanie tynków wewnętrznych zwykłych - 144,34 m2. Stolarka okienna i drzwiowa - montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych z PCV o pow. 1 m2 - szyba P2 - 0,88 m2, montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych z PCV o pow. 1,5 m2 - szyba P2 - 2,42 m2, Montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych jednoskrzydłowych z szybą P2 - 11,15 m2, Podłoża i posadzki - posadzki betonowe gr 8 cm - 19,218 m3, posadzki i parkiety - 107,62 m, posadzki płytowe z kamieni sztucznych układanych na klej - 59,380 m2. Roboty wykończeniowe - tynki gładzie wewnętrzne gr 3 mm z gipsu szpachlowego - 503,57 m2, Elewacja zewnętrzna - ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr 10 cm - 282,896 m2, wyprawa elewacyjna z mieszanki akrylowej - 22,56 m2.Podjazd dla niepełnosprawnych i schody zewnętrzne. Przyłącz kanalizacji - ręczne wykopy o szer. do 1,5 m i głęb. do 1,5 m - 6,00 m3, kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 5 m, studzienki kanalizacyjne pvc o śr 400mm - 1 szt. Przyłącz wody - ręczne wykopy o szer. dna do 1,5 m i głęb. do 1,5 m - 12,60 m3, Instalacja wody - rurociągi z tworzyw sztucznych PP, PE, PB o śr 16 mm - 46,00 m, bateria umywalkowa - 3 szt., wodomierz o śr 25mm - 1 kpl., elektryczne podgrzewacze wody - 3 kpl. Kanalizacja wewnętrzna - rurociągi z PVC o śr 50 mm - 34 m. umywalka pojedyncza porcelanowa - 2 kpl., zlewozmywak 1 szt. ustęp z płuczką ustępową - 1 kpl. Instalacja centralnego ogrzewania - rurociągi w instalacjach c.o. o śr zewnętrznej - 109,00 m, otuliny termoizolacyjne gr 9 mm 109,00 m , grzejniki aluminiowe - 2 kpl. Instalacja gazowa wewnętrzna - kotły gazowa o mocy 24 kW - 1 kocioł, Szafka złączowo pomiarowa SZP i tablice bezpiecznikowe TB - przygotowanie podłoża do zabudowania aparatów - aparat o 3-4 szafek SZP i rozdzielni bezpiecznikowej - 2 aparaty. Tablice do liczników puste trójfazowe - 1 tabl. Instalacja oświetlenia - Instalacja gniazd 2 bieg i 3 fazowego. Badania odbiorcze pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych. Instalacja odgromowa budynku . Boisko wielofunkcyjne - usunięcie warstwy ziemi o gr do 15 cm - 375,.00 m2, podbudowy betonowe z betonu jamistego gr 15 cm - 375,00 m2, nawierzchnia sztuczna gr 12 mm podkład gumowy gr 8 mm , nawierzchnia natryskowa gr 4 mm - 375,00 m2. Piłkochwyty z siatki - 76 m. bramki do piłki ręcznej aluminiowe wraz z siatką - 2 szt. Mur oporowy. Utwardzenie terenu - usunięcie warstwy ziemi 340 m2. podbudowa z kruszywa łamanego 283 m2, i kruszywa naturalnego 56,60 m2. Wykonanie ogrodzenia z paneli stalowych wysokości 1,76 m- 105,50 m, brama wjazdowa i furtka - 1 kpl. Tereny zielone - wykonanie trawników siewem 583,00 m2, sadzenie drzew i krzewów liściastych - 20 szt., sadzenie drzew i krzewów iglastych - 5 szt., sadzenie róż 100 szt., ławki parkowe 27,50 m, budowa grila z kamienia - 1 kpl. Plac zabaw dla dzieci - wypełnienie placu piaskiem 19,50 m3, dostawa i montaż piaskownicy z ławeczkami - 1 kpl., dostawa i montaż huśtawki 2 kpl. Zadaszenie na drewno - z elementów stalowych ze ścianami osłonowymi z siatki i drzwiami z siatki - 6,50 m2. Wyposażenie zaplecza kuchennego i biblioteki - dostawa kuchni elektrycznej z piekarnikiem elektrycznym - 1 szt, stół ze stali nierdzewnej z szfką i drzwiami przesuwanymi 160x70x80 cm - 1 szt. , patelnia, szafka nierdzewna na sztućce, basen do mycia dużych garów, chłodziarkozamrażarka poj 200 l, szafki metalowe na odzież ochronną - 3 szt, regał na książki - 1, komputery kompletne 2 szt, stoły świetlicowe 10 szt, krzesłą świetlicowe 50 szt, biurka 3 szt, nagłośnienie 1 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed przystąpieniem do przetargu należy wpłacić wadium w wysokości 15000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Posiadają wiedzę i doświadczenie Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Muszą posiadać uprawnienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświqadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy uproszczony.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bogoria.swietokrzyskie.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bogorii, ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, pok. 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bogorii, ul. Opatowska 13, 28-210 Bogoria, pok. 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.