eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa filmów medycznych, wywoływaczy i utrwalaczy do Pracowni Radiologii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-21

Poznań: Dostawa filmów medycznych, wywoływaczy i utrwalaczy do Pracowni Radiologii
Numer ogłoszenia: 387702 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa filmów medycznych, wywoływaczy i utrwalaczy do Pracowni Radiologii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa filmów medycznych, wywoływaczy oraz utrwalaczy do Pracowni Radiologii w podziale na dwie części: 1.1) Część nr 1 - filmy medyczne, wywoływacze i utrwalacze a) filmy mammograficzne Mammoray HDR-C lub równoważne - format 18 x 24 - 80 op. x 100 szt. - format 24 x 30 - 20 op. x 100 szt. - zaczernienie Dmin. mniejsze lub równe 0,22 - zaczernienie Dmax. mniejsze lub równe 4.40 - co najmniej trzy warstwy emulsji światłoczułej Uwaga! W przypadku dostawy produktu równoważnego koszty kalibracji mammografu LORAD MIV, prod. Lorad&Halogic Company i wywoływarki KODAK Miniloader 2000P ponosi Wykonawca. b) filmy ogólnodiagnostyczne: - format 18 x 24 - 60 op. x 100 szt. - format 24 x 30 - 12 op. x 100 szt. - format 30 x 40 - 4 op. x 100 szt. - format 35 x 43 - 4 op. x 100 szt. - filmy zielonoczułe - zaczernienie Dmin. mniejsze lub równe 0,22 - zaczernienie Dmax. mniejsze lub równe 3.40 c) wywoływacz - 50 op. a 2 x 20 l d) utrwalacz - 50 op. a 2 x 20 l. Wywoływacze i utrwalacze: - do obróbki automatycznej, - termin ważności koncentratów nierozrobionych (min. 12 miesięcy); - wielkość dawki regeneracyjnej wywoływacza na 1 m2 filmu (nie większa niż 400 ml); - wielkość dawki regeneracyjnej utrwalacza na 1 m2 filmu (nie większa niż 600 ml); - możliwość używania wody pitnej - wodociągowej do rozcieńczania koncentratów; - końcówki butelek od odczynników pasujące do automatycznego mieszacza od odczynników Chemix 5280/100 AGFA e) zestaw chemii czyszczącej do wywoływarek - 4 op. 1.2) Część nr 2 - filmy medyczne FUJIFILM DI - HL (niebieskie) do suchej obróbki w komorze laserowej DRY PIX 4000 - o wymiarach 26 x 36 - 8 op. x 150 szt. - o wymiarach 35 x 43 - 4 op. x 100 szt. Uwaga! Filmy i odczynniki tego samego producenta i tej samej marki 2) Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a) Realizacji dostaw w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia pisemnie lub przy pomocy faksu. b) Realizacji dostaw na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem (nie dłuższym niż 48 godzin) c) Terminu ważności oferowanych wyrobów zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę (nie krótszym niż 12 miesięcy) d) Wielkości dawki regeneracyjnej wywoływacza na 1 m2 filmu zgodnej z zadeklarowaną przez Wykonawcę (nie większej niż 400 ml); e) Wielkości dawki regeneracyjnej utrwalacza na 1 m2 filmu zgodnej z zadeklarowaną przez Wykonawcę (nie większej niż 600 ml); f) aby, do rozcieńczania koncentratów mogła być używana woda pitna - wodociągowa; g) dostaw wyrobów identycznych z zaproponowanymi w ofercie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 32.35.41.00-0, 32.35.41.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: a) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U nr 107 poz. 679 ) aktualnego i ważnego przez okres obowiązywania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany wyrób w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy.) b) kart charakterystyki materiałów niebezpiecznych c) oryginalnych katalogów ze zdjęciem i opisem oferowanych wyrobów w języku polskim, potwierdzających wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta - wypełniony formularz oferty, załącznik nr 1 do specyfikacji. 2) Załączniki do oferty; a) formularz specyfikacji cenowej - załącznik nr 2 do specyfikacji b) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy: załącznik nr 6 do specyfikacji, c) dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdz. III, pkt. 8 specyfikacji, 3) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.2) specyfikacji do oferty należy dołączyć: - aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 8.2.2) lub 9.2.3) specyfikacji oraz jej podpisem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów; a) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) aneks cenowy dopuszczający jedną zmianę ceny po upływie dwunastu miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wysokość wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów opublikowanego w Biuletynie Statystycznym GUS - Wskaźnik Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych, tabela 41. c) aneks dopuszczający zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy produktu przy zachowaniu jego właściwości, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, nie zmieniający ceny jednostkowej i wartości umowy, d) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33, budynek E1, I piętro, pokój nr 105 lub za pośrednictwem poczty po uprzednio złożonym wniosku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33, w pokoju 317 - Kancelaria Ogólna, w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową na adres Zamawiającego przy ul. Polnej 33 w Poznaniu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Filmy medyczne, wywoływacze i utrwalacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy medyczne, wywoływacze i utrwalacze a) filmy mammograficzne Mammoray HDR-C lub równoważne - format 18 x 24 - 80 op. x 100 szt. - format 24 x 30 - 20 op. x 100 szt. - zaczernienie Dmin. mniejsze lub równe 0,22 - zaczernienie Dmax. mniejsze lub równe 4.40 - co najmniej trzy warstwy emulsji światłoczułej Uwaga! W przypadku dostawy produktu równoważnego koszty kalibracji mammografu LORAD MIV, prod. Lorad&Halogic Company i wywoływarki KODAK Miniloader 2000P ponosi Wykonawca. b) filmy ogólnodiagnostyczne: - format 18 x 24 - 60 op. x 100 szt. - format 24 x 30 - 12 op. x 100 szt. - format 30 x 40 - 4 op. x 100 szt. - format 35 x 43 - 4 op. x 100 szt. - filmy zielonoczułe - zaczernienie Dmin. mniejsze lub równe 0,22 - zaczernienie Dmax. mniejsze lub równe 3.40 c) wywoływacz - 50 op. a 2 x 20 l d) utrwalacz - 50 op. a 2 x 20 l. Wywoływacze i utrwalacze: - do obróbki automatycznej, - termin ważności koncentratów nierozrobionych (min. 12 miesięcy); - wielkość dawki regeneracyjnej wywoływacza na 1 m2 filmu (nie większa niż 400 ml); - wielkość dawki regeneracyjnej utrwalacza na 1 m2 filmu (nie większa niż 600 ml); - możliwość używania wody pitnej - wodociągowej do rozcieńczania koncentratów; - końcówki butelek od odczynników pasujące do automatycznego mieszacza od odczynników Chemix 5280/100 AGFA e) zestaw chemii czyszczącej do wywoływarek - 4 op. Uwaga! Filmy i odczynniki tego samego producenta i tej samej marki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 32.35.41.00-0, 32.35.41.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filmy medyczne FUJIFILM DI - HL (niebieskie) do suchej obróbki w komorze laserowej DRY PIX 4000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy medyczne FUJIFILM DI - HL (niebieskie) do suchej obróbki w komorze laserowej DRY PIX 4000 - o wymiarach 26 x 36 - 8 op. x 150 szt. - o wymiarach 35 x 43 - 4 op. x 100 szt. Uwaga! Filmy i odczynniki tego samego producenta i tej samej marki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 32.35.41.00-0, 32.35.41.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.