Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-21
Poznań: Dostawa filmów medycznych, wywoływaczy i utrwalaczy do Pracowni Radiologii
Numer ogłoszenia: 387702 - 2011; data zamieszczenia: 21.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa filmów medycznych, wywoływaczy i utrwalaczy do Pracowni Radiologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa filmów medycznych, wywoływaczy oraz utrwalaczy do Pracowni Radiologii w podziale na dwie części: 1.1) Część nr 1 - filmy medyczne, wywoływacze i utrwalacze a) filmy mammograficzne Mammoray HDR-C lub równoważne - format 18 x 24 - 80 op. x 100 szt. - format 24 x 30 - 20 op. x 100 szt. - zaczernienie Dmin. mniejsze lub równe 0,22 - zaczernienie Dmax. mniejsze lub równe 4.40 - co najmniej trzy warstwy emulsji światłoczułej Uwaga! W przypadku dostawy produktu równoważnego koszty kalibracji mammografu LORAD MIV, prod. Lorad&Halogic Company i wywoływarki KODAK Miniloader 2000P ponosi Wykonawca. b) filmy ogólnodiagnostyczne: - format 18 x 24 - 60 op. x 100 szt. - format 24 x 30 - 12 op. x 100 szt. - format 30 x 40 - 4 op. x 100 szt. - format 35 x 43 - 4 op. x 100 szt. - filmy zielonoczułe - zaczernienie Dmin. mniejsze lub równe 0,22 - zaczernienie Dmax. mniejsze lub równe 3.40 c) wywoływacz - 50 op. a 2 x 20 l d) utrwalacz - 50 op. a 2 x 20 l. Wywoływacze i utrwalacze: - do obróbki automatycznej, - termin ważności koncentratów nierozrobionych (min. 12 miesięcy); - wielkość dawki regeneracyjnej wywoływacza na 1 m2 filmu (nie większa niż 400 ml); - wielkość dawki regeneracyjnej utrwalacza na 1 m2 filmu (nie większa niż 600 ml); - możliwość używania wody pitnej - wodociągowej do rozcieńczania koncentratów; - końcówki butelek od odczynników pasujące do automatycznego mieszacza od odczynników Chemix 5280/100 AGFA e) zestaw chemii czyszczącej do wywoływarek - 4 op. 1.2) Część nr 2 - filmy medyczne FUJIFILM DI - HL (niebieskie) do suchej obróbki w komorze laserowej DRY PIX 4000 - o wymiarach 26 x 36 - 8 op. x 150 szt. - o wymiarach 35 x 43 - 4 op. x 100 szt. Uwaga! Filmy i odczynniki tego samego producenta i tej samej marki 2) Zamawiający w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wymaga: a) Realizacji dostaw w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia pisemnie lub przy pomocy faksu. b) Realizacji dostaw na CITO zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę terminem (nie dłuższym niż 48 godzin) c) Terminu ważności oferowanych wyrobów zgodnie z zadeklarowanym przez Wykonawcę (nie krótszym niż 12 miesięcy) d) Wielkości dawki regeneracyjnej wywoływacza na 1 m2 filmu zgodnej z zadeklarowaną przez Wykonawcę (nie większej niż 400 ml); e) Wielkości dawki regeneracyjnej utrwalacza na 1 m2 filmu zgodnej z zadeklarowaną przez Wykonawcę (nie większej niż 600 ml); f) aby, do rozcieńczania koncentratów mogła być używana woda pitna - wodociągowa; g) dostaw wyrobów identycznych z zaproponowanymi w ofercie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 32.35.41.00-0, 32.35.41.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: a) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U nr 107 poz. 679 ) aktualnego i ważnego przez okres obowiązywania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany wyrób w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikowaną (jeżeli dotyczy.) b) kart charakterystyki materiałów niebezpiecznych c) oryginalnych katalogów ze zdjęciem i opisem oferowanych wyrobów w języku polskim, potwierdzających wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta - wypełniony formularz oferty, załącznik nr 1 do specyfikacji. 2) Załączniki do oferty; a) formularz specyfikacji cenowej - załącznik nr 2 do specyfikacji b) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy: załącznik nr 6 do specyfikacji, c) dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdz. III, pkt. 8 specyfikacji, 3) Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 8.2.2) specyfikacji do oferty należy dołączyć: - aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, imienną pieczątką osoby upoważnionej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 8.2.2) lub 9.2.3) specyfikacji oraz jej podpisem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów; a) aneks cenowy dopuszczający zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) aneks cenowy dopuszczający jedną zmianę ceny po upływie dwunastu miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wysokość wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów opublikowanego w Biuletynie Statystycznym GUS - Wskaźnik Cen Towarów i Usług Konsumpcyjnych, tabela 41. c) aneks dopuszczający zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy produktu przy zachowaniu jego właściwości, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, nie zmieniający ceny jednostkowej i wartości umowy, d) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, e) aneks dopuszczający zmianę umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, a które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem, z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33, budynek E1, I piętro, pokój nr 105 lub za pośrednictwem poczty po uprzednio złożonym wniosku..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33, w pokoju 317 - Kancelaria Ogólna, w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową na adres Zamawiającego przy ul. Polnej 33 w Poznaniu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Filmy medyczne, wywoływacze i utrwalacze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy medyczne, wywoływacze i utrwalacze a) filmy mammograficzne Mammoray HDR-C lub równoważne - format 18 x 24 - 80 op. x 100 szt. - format 24 x 30 - 20 op. x 100 szt. - zaczernienie Dmin. mniejsze lub równe 0,22 - zaczernienie Dmax. mniejsze lub równe 4.40 - co najmniej trzy warstwy emulsji światłoczułej Uwaga! W przypadku dostawy produktu równoważnego koszty kalibracji mammografu LORAD MIV, prod. Lorad&Halogic Company i wywoływarki KODAK Miniloader 2000P ponosi Wykonawca. b) filmy ogólnodiagnostyczne: - format 18 x 24 - 60 op. x 100 szt. - format 24 x 30 - 12 op. x 100 szt. - format 30 x 40 - 4 op. x 100 szt. - format 35 x 43 - 4 op. x 100 szt. - filmy zielonoczułe - zaczernienie Dmin. mniejsze lub równe 0,22 - zaczernienie Dmax. mniejsze lub równe 3.40 c) wywoływacz - 50 op. a 2 x 20 l d) utrwalacz - 50 op. a 2 x 20 l. Wywoływacze i utrwalacze: - do obróbki automatycznej, - termin ważności koncentratów nierozrobionych (min. 12 miesięcy); - wielkość dawki regeneracyjnej wywoływacza na 1 m2 filmu (nie większa niż 400 ml); - wielkość dawki regeneracyjnej utrwalacza na 1 m2 filmu (nie większa niż 600 ml); - możliwość używania wody pitnej - wodociągowej do rozcieńczania koncentratów; - końcówki butelek od odczynników pasujące do automatycznego mieszacza od odczynników Chemix 5280/100 AGFA e) zestaw chemii czyszczącej do wywoływarek - 4 op. Uwaga! Filmy i odczynniki tego samego producenta i tej samej marki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 32.35.41.00-0, 32.35.41.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filmy medyczne FUJIFILM DI - HL (niebieskie) do suchej obróbki w komorze laserowej DRY PIX 4000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy medyczne FUJIFILM DI - HL (niebieskie) do suchej obróbki w komorze laserowej DRY PIX 4000 - o wymiarach 26 x 36 - 8 op. x 150 szt. - o wymiarach 35 x 43 - 4 op. x 100 szt. Uwaga! Filmy i odczynniki tego samego producenta i tej samej marki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 32.35.41.00-0, 32.35.41.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- dostawy wyrobów medycznych
więcej: Klisza radiologiczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.