Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Wrocław: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu, z siedzibą przy pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na dostawę bonów towarowych lub kart płatniczych dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu i Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław oraz Oddziałów Zamiejscowych w Jeleniej Górze, w Legnicy i w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 387854 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu , pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Jednostki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu, z siedzibą przy pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na dostawę bonów towarowych lub kart płatniczych dla potrzeb Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu i Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław oraz Oddziałów Zamiejscowych w Jeleniej Górze, w Legnicy i w Wałbrzychu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup bonów towarowych lub kart płatniczych dla pracowników Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu i Zakładu Obsługi Urzędu oraz Oddziałów Zamiejscowych w Jeleniej Górze, w Legnicy i w Wałbrzychu o nominałach: DUW: 300zł - 145szt. kart 250zł - 103szt. kart 225zł - 92szt. Kart 200zł - 408szt. Kart 150zł - 155szt. Kart 125zł - 131szt. Kart 110zł - 54szt. Kart 100zł - 72szt. Kart LUB: 100zł - 2053szt. Bonów towarowych 50zł - 258szt. Bonów towarowych 25zł - 223szt. Bonów towarowych 10zł - 54szt. Bonów towarowych DUW ZOU: 1060zł - 28szt. Kart 1040zł - 23szt. Kart 1020zł - 16szt. Kart 1000zł - 29szt. Kart LUB: 100zł - 960szt. Bonów towarowych 20zł - 146szt. Bonów towarowych -Bony towarowe lub karty płatnicze winny być ważne nie mniej niż 6 miesięcy od daty ich wystawienia (bony mogą być papierowe lub jako karty elektroniczne), karty winny być realizowane : w placówkach i,lub w sieciach handlowo-usługowych na terenie Województwa Dolnośląskiego w tym min. 4 punktami realizacji bonów towarowych lub kart płatniczych na terenie miasta Wrocławia lub okolicy, nie dalej jednak niż w odległości 10 km od Wrocławia oraz po min. 1 placówce na terenie Jeleniej Góry, w Legnicy i w Wałbrzychu lub okolicy, nie dalej jednak niż w odległości 10 km .bony towarowe lub karty płatnicze będące środkiem płatniczym powinny uprawniać do zakupu towarów w co najmniej w następujących branżach: kosmetycznej, spożywczej, chemicznej, odzieżowej, AGD, RTV. -Bony towarowe lub karty płatnicze Winny być zapakowane osobno dla DUW (Dolnośląski Urząd Wojewódzki) osobno dla DUW ZOU (Dolnośląski Urząd Wojewódzki Zakład Obsługi Urzędu) W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego ze specyfikacją i złożoną ofertą czy wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny, czy wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia towaru zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.16.00.00 - Karty magnetyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 2.1.1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 2.1.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 2.1.3.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 2.1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2.1.6. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 87 poz. 605 ze zmianami Dz. U. Nr 188 poz. 1155 z dnia 16 październik 2008 r.) 2.1.7. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min.2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartość min. : 150.000,00 zł brutto każde. - dołączą dokument (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane zadania zostały wykonane należycie, 2.2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 3.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 3.1.1 i 3.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 3.1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, a lit. c - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski.Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3 Zestawienie kosztów zadania - załącznik nr 3 do SIWZ 3.4. zestawieni ilości placówek - załącznik nr 4 do SIWZ 3.5 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw, wg. wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe. 3.6.Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsług Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, pok 2154 IIp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsług Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, pok 2150 IIp. (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.