To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-26
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 29/PN/14
Numer ogłoszenia: 387884 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325030 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7658308, faks 22 7658301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 29/PN/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - w Formularzu asortymentowo-cenowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 pakietów (części) i obejmuje: pakiet nr 1 - Mięso wieprzowe pakiet nr 2 - Mięso drobiowe pakiet nr 3 - Wędliny wieprzowe pakiet nr 4 - Wędliny drobiowe pakiet nr 5 - Nabiał pakiet nr 6 - Artykuły różne 3. Podane ilości w Załączniku nr 2 do SIWZ są jedynie orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w związku z potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w polskich normach, posiadać właściwe atesty/ certyfikaty oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. 5. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz zapewnia rozładunek do magazynu. 6. Wykonawca dostarcza towar środkiem transportu zatwierdzonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Lekarza Weterynarii. 7. Wykonawca realizuje dostawy zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 r. Nr 21 poz. 179). 8. Zamawiający wymaga, aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. 2007 r. Nr 137 poz. 966 ze zm.). Na opakowaniu powinny znajdować się: termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe - wartość odżywcza, adres producenta. 9. Dostarczony towar musi być zgodny z PN, bez śladów uszkodzenia, nadgnicia, powinien posiadać odpowiednią barwę, smak i zapach zgodny dla danego produktu. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez zamawiającego. 11. Za produkt równoważny uważa się produkt nie gorszy niż podany w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - smak, zapach, barwę, estetykę, konsystencję, zawierające w swoim składzie te same lub lepsze surowce użyte do produkcji. 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie lub pisemnie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 13. Zamówienia będą podawane Wykonawcy każdorazowo w formie zamówienia pisemnego lub telefonicznie. 14. Wymaga się by Wykonawcy dostarczyli próbki oferowanych art. spożywczych po min. 10 dag każdej pozycji pakietów: 3, 4 w celu dokonania prób organoleptycznych oraz oceny jakości oferowanych artykułów spożywczych. Dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi. II.1.5. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających (dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego): Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mięso wieprzowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLSKIM KONCERNEM MIĘSNYM DUDA S.A. Oddz. w Warszawie CM MAKTON, ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10973,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9393,83
Oferta z najniższą ceną: 9393,83 / Oferta z najwyższą ceną: 10621,03
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Mięso drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLSKIM KONCERNEM MIĘSNYM DUDA S.A. Oddz. w Warszawie CM MAKTON, ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34623,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31113,08
Oferta z najniższą ceną: 31113,08 / Oferta z najwyższą ceną: 33300,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wędliny wieprzowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLSKIM KONCERNEM MIĘSNYM DUDA S.A. Oddz. w Warszawie CM MAKTON, ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6113,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5754,00
Oferta z najniższą ceną: 5754,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9371,25
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wędliny drobiowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLSKIM KONCERNEM MIĘSNYM DUDA S.A. Oddz. w Warszawie CM MAKTON, ul. Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16928,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15267,00
Oferta z najniższą ceną: 15267,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23740,50
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Nabiał
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Mleczarski Sp. o.o. w Płońsku z/s w Skarżynie, ul. Aleja Lipowa 6, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69281,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66013,50
Oferta z najniższą ceną: 66013,50 / Oferta z najwyższą ceną: 66013,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Artykuły różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Handlowym POLARIS Małgorzatą Gruszczyńską, ul. Żołnierska 20a, 68-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27635,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23549,67
Oferta z najniższą ceną: 23549,67 / Oferta z najwyższą ceną: 24547,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Zakup pojemników typu dzwony do segregacji odpadów komunalnych celem wyposażenia nieruchomości wielorodzinnych
- SVA/U/4620-142/2024 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych.
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.