Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Warszawa: dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: notebooka 13.3 - szt. 1 i notebooków 10.4 - szt. 2 z dodatkowym wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 388028 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych , ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852065, 8364561, faks 022 6852065, 8364561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.itwl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: notebooka 13.3 - szt. 1 i notebooków 10.4 - szt. 2 z dodatkowym wyposażeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: notebooka 13.3 - szt. 1 i notebooków 10.4 - szt. 2 z dodatkowym wyposażeniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane w wysokości 2 000 zł. Wadium musi być wniesione w sposób opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej ustawą Pzp. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzony zostanie poprzez ocenę złożonych przez Wykonawców dokumentów określonych w: §1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1.1-1.4 ogłoszenia Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.2 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1.1 oraz 1.4 ogłoszenia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju Wykonawcy zagranicznego nie wydaje się ww. dokumentów, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.3 W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej: 1) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1.1d) ogłoszenia, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złoży Zamawiającemu wraz z ofertą: a) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3a do SIWZ, b) dokumentu o których mowa w pkt. 2.2 ogłoszenia 2) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.1, 1.2 i 1.3 ogłoszenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Zamawiającemu wraz z ofertą podpisane przez pełnomocnika Wykonawców oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3b do SIWZ. 2.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedkładają wraz z ofertą pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.5 Oferta wspólna musi być podpisania przez pełnomocnika Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, w Dziale Przetargów i Zaopatrzenia, pok. nr 3 w godzinach 8:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 13:30, miejsce: siedziba ITWL, Budynek Nr 1, Kancelaria Jawna, pokój nr 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.