eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanychnotebooka 13.3 - szt. 1 i notebooków 10.4 - szt. 2 z dodatkowym wyposażeniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Warszawa: dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: notebooka 13.3 - szt. 1 i notebooków 10.4 - szt. 2 z dodatkowym wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 388028 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych , ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852065, 8364561, faks 022 6852065, 8364561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itwl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: notebooka 13.3 - szt. 1 i notebooków 10.4 - szt. 2 z dodatkowym wyposażeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: notebooka 13.3 - szt. 1 i notebooków 10.4 - szt. 2 z dodatkowym wyposażeniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane w wysokości 2 000 zł. Wadium musi być wniesione w sposób opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej ustawą Pzp. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzony zostanie poprzez ocenę złożonych przez Wykonawców dokumentów określonych w: §1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1.1-1.4 ogłoszenia Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2.2 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 1.1 oraz 1.4 ogłoszenia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju Wykonawcy zagranicznego nie wydaje się ww. dokumentów, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie odnośnie wskazanych okoliczności złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.3 W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej: 1) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1.1d) ogłoszenia, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złoży Zamawiającemu wraz z ofertą: a) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3a do SIWZ, b) dokumentu o których mowa w pkt. 2.2 ogłoszenia 2) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.1, 1.2 i 1.3 ogłoszenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą Zamawiającemu wraz z ofertą podpisane przez pełnomocnika Wykonawców oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2 i 3 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 3b do SIWZ. 2.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedkładają wraz z ofertą pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 2.5 Oferta wspólna musi być podpisania przez pełnomocnika Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itwl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, w Dziale Przetargów i Zaopatrzenia, pok. nr 3 w godzinach 8:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 13:30, miejsce: siedziba ITWL, Budynek Nr 1, Kancelaria Jawna, pokój nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.