Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-06
Warszawa: Realizacja projektów : Konserwatorskiego Programu Rewaloryzacji i Rekonstrukcji Elewacji , Budowy Dźwigu Osobowego Przy Głównej Klatce Schodowej oraz Montażu Systemu Sygnalizacji i Włamania w zabytkowym budynku Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki przy ul. Elektoralnej 12 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 388070 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki , ul. Elektoralna 12, 00-139 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6203962, faks 022 6247001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mckis.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektów : Konserwatorskiego Programu Rewaloryzacji i Rekonstrukcji Elewacji , Budowy Dźwigu Osobowego Przy Głównej Klatce Schodowej oraz Montażu Systemu Sygnalizacji i Włamania w zabytkowym budynku Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki przy ul. Elektoralnej 12 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektów : Konserwatorskiego Programu Rewaloryzacji i Rekonstrukcji Elewacji , Budowy Dźwigu Osobowego Przy Głównej Klatce Schodowej oraz Montażu Systemu Sygnalizacji i Włamania w zabytkowym budynku Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki przy ul. Elektoralnej 12 w Warszawie. Dokładny szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot niniejszego postępowania został opisany w przedmiarze robót. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z następującymi dokumentami: - konserwatorskim programem rewaloryzacji i rekonstrukcji elewacji - projektem budowlano- wykonawczym remontu elewacji - projektem budowlano -wykonawczym budowy dźwigu osobowego przy głównej klatce schodowej - projektem wykonawczym systemu sygnalizacji i włamania - przedmiarem robót, - specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót, - wzorem umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27 listopada 2009 roku do godziny 1000. Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego w PKO S.A. W-wa ul. Nowogrodzka 50, Nr konta 72 1240 6218 1111 0000 4609 4508 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Na realizację projektów : Konserwatorskiego Programu Rewaloryzacji i Rekonstrukcji Elewacji , Budowy Dźwigu Osobowego Przy Głównej Klatce Schodowej oraz Montażu Systemu Sygnalizacji i Włamania w zabytkowym budynku Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki przy ul. Elektoralnej 12 w Warszawie lub w formach wymienionych w art. 45 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w pieniądzu, przelewem do banku musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki ul. Elektoralna 12 a do oferty załączyć ich poświadczone kopie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt VII SIWZ, składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1. Wypełnionej i podpisanej oferty wraz z załącznikiem - (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku 1a do oferty). 2. Parafowanego przez Wykonawcę wzoru umowy wraz z załącznikiem (kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy) - (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Kserokopia dowodu wpłacenia wadium. 4. Pełnomocnictwa do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumentów potwierdzających spełnienie warunków podmiotowych udziału w postępowaniu: 5. Oświadczenia, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - (pieczęć i podpis na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Oświadczenia oferenta o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Wykazu wykonanych robót budowlanych zawierającego minimum dwie roboty budowlane polegające na odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, przebudowie lub remoncie budynków, wpisanych do rejestru zabytków, z remontem elewacji i montażem dźwigu osobowego o wartości min 1 500 000 zł - jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto każda, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie. Jeżeli żadna z tych robót nie zawiera remontu 2000 m2 elewacji wykonanego w okresie nie dłuższym niż 3 miesiące, Zamawiający wymaga dodatkowego wykazania się wykonaniem takiej roboty. Wykaz powinien zawierać: nazwę i adres budynku zabytkowego wraz z opisem i zakresem wykonanych robót budowlanych, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót budowlanych, wartość zrealizowanych robót budowlanych i nazwę, adres i telefon zamawiającego oraz powinien być uzupełniony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, - (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). 8. Wykazu osób (minimum 42 osób w tym kierownik budowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz udokumentowaniem ich uprawnień niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia tj. - uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy przy robotach budowlanych przy zabytkach nieruchomych ( zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. Nr 150, poz. 1579) - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - zaświadczenia z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, potwierdzające jej przynależność do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert, - dokument potwierdzający co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych dla kierownika budowy, w formie wykazu zawierającego adresy, okres zatrudnienia na obiekcie, zakres prowadzonych prac oraz opinie Służby Ochrony Zabytków potwierdzającą możliwość pełnienia przez przedstawioną osobę funkcji kierownika budowy dla przedmiotowego zamówienia. oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (pieczęć i podpis na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ). - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w rozdziale VII SIWZ pkt 8, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 12. Zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 13. Zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 14. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 1 000 000 zł. (słownie: jeden milion złotych) lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 000 000 zł. (słownie: jeden milion złotych). 15. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 2 000 000 zł. ( słownie: dwa miliony złotych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mckis.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki
ul. Elektoralna 12, 00-139 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki ul. Elektoralna 12, 00-139 Warszawa pok. 14 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszej specyfikacji jest częścią projektu pod nazwą Zwiększenie dostępności do kultury poprzez renowację i modernizację zabytkowego budynku Mazowieckiego Centrum Kultury i Sztuki - stworzenie Centrum aktywności Kulturalnej Osób Niepełnosprawnych. Projekt ten będzie współfinansowany ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 6 w przypadku gdyby nie doszło do podpisania umowy o dofinansowanie projektu..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.