Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Jelenia Góra: Remont odcinka drogi 2778D Wojanów - Trzcińsko w kilometrze 4+450 do 4+475
wraz z remontem skarpy i odwodnieniem drogi
Numer ogłoszenia: 388094 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Sudecka 38, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6473290, faks 075 6473293.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinka drogi 2778D Wojanów - Trzcińsko w kilometrze 4+450 do 4+475 wraz z remontem skarpy i odwodnieniem drogi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623). Zamówienie obejmuje wykonanie: - projektu wykonawczego (PW) remontu skarpy, konstrukcji jezdni i odwodnienia zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2778D (km 4+450 do 4+475) w Wojanowie; - wykonanie na podstawie projektu wykonawczego, robót tj. niezbędnych prac remontowych w celu naprawy uszkodzeń korpusu drogi powstałych w wyniku nawalnych opadów deszczu w lipcu 2012r. wraz z dobudową niezbędnych elementów dodatkowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 243902,44
Oferta z najniższą ceną: 243902,44 / Oferta z najwyższą ceną: 329268,29
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Po intensywne opady deszczu i gradu, które wystąpiły w dniach 05-06 lipca 2012 roku w związku z zarwaniem się skarpy drogi powiatowej nr 2778D w Wojanowie na odcinku długości 25 m w km 4+450 do 4+475, a w konsekwencji konstrukcji drogi i nawierzchni jezdni oraz zniszczeniu odwodnienia, zaistniała konieczność wyłączenia z ruchu w/w odcinka drogi. Droga ta posiada istotne znaczenie dla obsługi komunikacyjnej sąsiadujących terenów dlatego niezbędnym jest przywrócenie szybkie przejezdności drogi poprzez: - opracowanie uproszczonej dokumentacji określającej zakres i sposób oraz koszt odbudowy; - odbudowę skarpy drogi, konstrukcji drogi oraz nawierzchni jezdni w miejscu zarwania - odbudowę odwodnienia oraz remont cząstkowy nawierzchni jezdni Zakres występowania szkód oraz orientacyjny koszt przeprowadzenia prac remontowych na drogach powiatowych został określony w Protokóle z dnia 09.07.2012 roku Komisji Powiatu Jeleniogórskiego zweryfikowanej Protokółem Komisji Wojewody Dolnośląskiego z dnia 01.08.2012r. Na podstawie złożonego przez Powiat Jeleniogórski w sierpniu br. wniosku o dofinansowanie w 2012 roku zadań związanych z likwidacją skutków powodzi MSW przekazało Promesę na dofinansowanie zadania. Dotacja mogła być udzielona po podpisaniu przez Powiat Jeleniogórskiej stosownej umowy Wojewodą Dolnośląskim po przekazaniu do dnia 12 października wniosku oraz określonych stosownym załącznikiem wymaganych dokumentów. W śród wymaganych dokumentów jest między innymi potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia umowy z wykonawcą zadania oraz kopie dokumentów z prowadzonego postępowania przetargowego. W celu przygotowania postępowania przetargowego zgodnie z warunkami ustawy PZP należało: - opracować zakres szczegółowy robót, kosztorys inwestorski oraz specyfikacje techniczne robót. Wymaga to podjęcia wyboru wykonawcy opracowania dokumentacji i jej wykonanie, w terminie pozwalającym na przeprowadzenie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót i podpisania z nim stosownej umowy umożliwiającym zakończenie i rozliczenie robót do końca 2012 roku, celem podpisania stosownej umowy z Wojewodą Dolnośląskim na otrzymanie dotacji. Zarząd Dróg Powiatowych w Jeleniej Górze uzyskał zgodę od Zarządu Powiatu na wybór wykonawcy odbudowy skarpy drogi 2778D w Wojanowie w drodze Art.61-65 ustawy Prawo zamówień publicznych Postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia, celem niezwłocznego wyboru wykonawcy zapewniającego realizację zadania.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA CATERINGOWA: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W JELENIEJ GÓRZE I DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE, W 2025 ROKU
- FW Śniatowo - przeprowadzenie badań stałych zbiorników ciśnieniowych (w miejscu ich zainstalowania) w 16 elektrowniach wiatrowych Vestas V90 wraz z ich rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.