To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-08
Ogłoszenie nr 38811 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.
Sosnowiec: "Dzierżawa analizatora do półilościowego oznaczania trójcyklicznych antydepresantów we krwi wraz z dostawą odczynników na okres 48 miesięcy dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 17196-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, krajowy numer identyfikacyjny
28854400000, ul.
ul. Kościelna
13,
41200
Sosnowiec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 660 885, faks
322 661 124, e-mail
dyrektor@imp.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.imp.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dzierżawa analizatora do półilościowego oznaczania trójcyklicznych antydepresantów we krwi wraz z dostawą odczynników na okres 48 miesięcy dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Wykonawca powinien zaoferować: 1.analizator spełniający kryteria będące parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 2.zamawiający wymaga, aby analizator był nie straszy niż 2013 rok. 3.wszystkie niezbędne kontrole, kalibratory standardy, kuwety oraz części zużywalne (np. kuwety, żarówki, filtry, płyny odbiałczające i płuczące) niezbędne do pracy analizatora w odniesieniu do wszystkich podanych testów z uwzględnieniem ilości oznaczeń. 4.bezpłatne serwisowanie analizatora wraz z częściami wymiennymi przez okres trwania umowy dzierżawy oraz zapewnić bezpłatne okresowe przeglądy techniczne zgodnie z protokołem eksploatacji analizatora. II. Ponadto Wykonawca zapewni w trakcie trwania umowy: - przyjazd serwisu w razie awarii aparatu w ciągu 24 godzin w dni robocze (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, podał z dniem zawarcia umowy bezpośredni kontakt do punktu serwisowego - numer telefonu, fax, adres e-mail konkretnej osoby odpowiedzialnej za serwis - który będzie dokonywał napraw aparatów w trakcie trwania umowy). III. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z analizatorem na czas trwania umowy następujące urządzenia: - UPS (Wyposażenie analizatora w zewnętrzne urządzenie zasilania awaryjnego UPS o czasie podtrzymania pracy minimum 20 minut - pełen koszt serwisowania urządzenia zasilającego ponosi Wykonawca), - klimatyzator (wykonawca zobowiązany jest dostosować warunki pomieszczenia do wymogów pracy analizatora na własny koszt - wstawienie klimatyzatora w celu zachowania stałej temperatury pomieszczenia), przegląd klimatyzatora 1 raz w roku na koszt wykonawcy - stacja uzdatniania wody wraz z filtrami (wyposażenie analizatora w stacje uzdatniania wody; przegląd oraz części eksploatacyjne z tego wynikające muszą być wliczone w cenę pakietu), - zestaw komputerowy (komputer z monitorem i drukarką). Parametry graniczne analizatora: L.P. Wymagane parametry pracy Parametry wymagane - warunek graniczny 1. Automatyczny analizator, wolnostojący TAK 2. Sumaryczna wydajność analizatora minimum 20 oznaczeń/godz. TAK 3. Praca całodobowa z możliwością dostawiania kolejnych próbek w każdym momencie pracy analizatora TAK 4. Możliwość współpracy z siecią informatyczną - dwukierunkowa komunikacja. TAK 5. Automatyzacja pracy z odczynnikami (min 50% oferowanych w postępowaniu odczynników i płynów eksploatacyjnych gotowych do użycia lub automatycznie przygotowywanych na pokładzie analizatora). TAK 6. Identyfikacja próbek i odczynników przy użyciu kodów paskowych. TAK 7. Minimum 10 pozycji na próbki pacjentów TAK 8. Trwałość kalibracji parametru min. 14 dni TAK 9. Wbudowana lodówka na odczynnik wymagana temp. 2 - 8°C TAK 10. Zastosowanie kuwet pomiarowych jednorazowego użytku i ich automatyczna utylizacja. TAK 11. Minimum 1000 kuwet pomiarowych na pokładzie. TAK 12. Kontrola materiału badanego w kierunku hemolizy, lipemii i hiperbilirubinemii. TAK 13. Świadectwo CE dla analizatora i odczynników. TAK 14. Szczegółowa instrukcja w języku polskim. TAK 15. Szeroki zakres pomiarowy - liniowość min od 75ng/ml do min. 1000 ng/ml TAK 16. Czas analizy próbki nie dłuższy niż 30min TAK Zestawienie oznaczeń na analizatorze: Rodzaj odczynnika Liczba oznaczeń na 1 rok TCA 2000
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
33696500-0
Dodatkowe kody CPV:
38434500-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT287520.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 344477.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa i montaż systemu audio - video Przyjazny Pokój Przesłuchań dla SR w Będzinie, SR w Pszczynie, SR Katowice - Zachód w Katowicach
- "Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7 - etap II"
- Modernizacja Instalacji Szkoły Podstawowej Nr 46 przy ul. Gwiezdnej 2 w Sosnowcu.
- Usługa zniszczenia dowodów rzeczowych na podstawie Postanowienia Sądu w podziale na 4
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.