eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Majdan KrólewskiPoprawa infrastruktury drogowej w Gminie Majdan Królewski na zadaniach a. Przebudowa drogi gminnej -Szkoła - Górki Królewskie w Komorowie b. Przebudowa drogi gminnej w Brzostowej Górze koło Skury c. Rozbudowa drogi gminnej Huta Komorowska- koło Kościoła d

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Majdan Królewski: Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Majdan Królewski na zadaniach : a. Przebudowa drogi gminnej -Szkoła - Górki Królewskie w Komorowie b. Przebudowa drogi gminnej w Brzostowej Górze koło Skury c. Rozbudowa drogi gminnej Huta Komorowska- koło Kościoła d. Przebudowa drogi gminnej -Drozdów - Rębisze wieś z drogą dojazdową
Numer ogłoszenia: 388124 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Majdan Królewski , Plac Rynek 1A, 36-110 Majdan Królewski, woj. podkarpackie, tel. 015 8471073, 8471074, faks 015 8471890.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.majdankrolewski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Majdan Królewski na zadaniach : a. Przebudowa drogi gminnej -Szkoła - Górki Królewskie w Komorowie b. Przebudowa drogi gminnej w Brzostowej Górze koło Skury c. Rozbudowa drogi gminnej Huta Komorowska- koło Kościoła d. Przebudowa drogi gminnej -Drozdów - Rębisze wieś z drogą dojazdową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Majdan Królewski na zadaniach : a. Przebudowa drogi gminnej -Szkoła - Górki Królewskie w Komorowie b. Przebudowa drogi gminnej w Brzostowej Górze koło Skury c. Rozbudowa drogi gminnej Huta Komorowska- koło Kościoła d. Przebudowa drogi gminnej -Drozdów - Rębisze wieś z drogą dojazdową zgodnie ze Specyfikacją Istotnzch Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 34.95.33.00 - Chodniki 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 32.55.14.00 - Sieć telefoniczna 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: w kwocie 30 000,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w punkcie 10.1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowana Wykonawcy -zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dna 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z późniejszymi zmianami: 2.1 w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Prawa zamówień Publicznych: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1 a i b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 w celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowana potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonana zamówienia: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Zamawiający żąda sporządzenia wykazu na załączniku nr 3 do SIWZ Wykaz winien obejmować minimum 2 roboty budowlane związane z robotami drogowymi . Wartości brutto każdej wykazanej roboty winna być nie mniejsza niż 1 200 000 zł brutto b) Wykaz pracowników: pełniących funkcje Kierownika budowy - uprawnienia w specjalności drogowej, kierownika robót elektrycznych i teletechnicznych - uprawnienia w uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, kierownika robót sanitarnych - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.majdankrolewski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 36-110 Majdan Królewski Plac Rynek 1A pokój 212.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy 36-110 Majdan Królewski Plac Rynek 1A pokój 208 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.