Ogłoszenie z dnia 2014-11-26
Szczecin: WR-6/14/DT Wykonanie robót uzupełniających budowlano - instalacyjnych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa budynku administracyjnego ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń oraz przebudową instalacji zewnętrznych i zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 388132 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251410, faks 091 4251406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WR-6/14/DT Wykonanie robót uzupełniających budowlano - instalacyjnych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa budynku administracyjnego ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń oraz przebudową instalacji zewnętrznych i zagospodarowaniem terenu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót uzupełniających budowlano - instalacyjnych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa budynku administracyjnego ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń oraz przebudową instalacji zewnętrznych i zagospodarowaniem terenu, na którą zawarto umowę w dniu 4.08.2014 roku nr PN-26/14. Roboty uzupełniające realizowane będą we wszystkich trzech etapach inwestycji. Zakres rzeczowy robót związany jest: 1 - z wymianą poziomów i pionów instalacji co, 2 - z wymianą grzejników na płytowe w ilości 15 sztuk, 3 - z regulacją i rozruchem instalacji co. Zakres ww. robót uszczegółowiony jest w protokole konieczności nr 1/10/2014 z dnia 21.10.2014 roku oraz w kosztorysach ofertowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Generała Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85899,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100860,00
Oferta z najniższą ceną: 100860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100860,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wskazuje się tryb udzielenia zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, wskazując art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego. Wykonanie zamówienia uzupełniającego zlecone zostało firmie SKANSKA S.A. z siedzibą w Warszawie - Wykonawcy robót podstawowych w ramach umowy nr PN-26/14, zawartej w trybie przeprowadzonego przetargu nieograniczonego. Realizacja zamówienia jest niezbędna z uwagi na uwarunkowania technologiczne - powiązanie zakresu zamówienia z zamówieniem podstawowym i ewentualne wykonywanie prac przez innego wykonawcę mogłoby spowodować drastyczne przedłużenie terminu ukończenia robót. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 10% wartości robót podstawowych. Zamówienie uzupełniające na kwotę 10% wartości zamówienia podstawowego było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wykonanie robót dotyczących instalacji c.o. dotyczy budynku administracji będącego w przebudowie w ramach umowy PN-26/14. Projekt przewidywał wymianę części instalacji co.o. Zalecał również sprawdzenie stanu technicznego pozostałej części tej instalacji podczas remontu obiektu i w przypadku złego stanu technicznego - wymianę na nową. Trasa instalacji c.o. przebiega w kanałach pod betonową posadzką, w związku z tym nie było możliwości na etapie projektowania określenia stanu technicznego instalacji c.o. w całym budynku. Konieczność wykonania robót objętych zakresem niniejszego zamówienia została stwierdzona dopiero podczas rozbiórki istniejącej warstwy posadzki betonowej.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.