eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi geodezyjne polegające na ustaleniu linii brzegowej i wykonaniu rozgraniczenia wraz z wydzieleniem gruntów pod publicznymi wodami płynącymi na terenie działania Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia:

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Kraków: Usługi geodezyjne polegające na ustaleniu linii brzegowej i wykonaniu rozgraniczenia wraz z wydzieleniem gruntów pod publicznymi wodami płynącymi na terenie działania Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia:
Numer ogłoszenia: 388342 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne polegające na ustaleniu linii brzegowej i wykonaniu rozgraniczenia wraz z wydzieleniem gruntów pod publicznymi wodami płynącymi na terenie działania Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia:.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia Nr 1. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla ustalenia linii brzegowej rzeki Wilga w km 4+830-6+250 w Krakowie Ustalenie linii brzegowej pomiędzy działką 58 (obręb 66 Podgórze) a działkami: Prawy brzeg (obręb 66 Podgórze) działki: 1/44, 1/42, 1/52, 1/59, 1/9, 1/3, 1/60, 1/10, 1/15, 1/4, 1/11, 1/16, 1/17, 1/39, 1/23, 1/27, 60/6, 60/7, 18/7, 18/1, 18/13, 18/2, 18/3, 18/9, 18/8 Lewy brzeg (obręb 66 Podgórze) działki: 13/1, 13/2, 6, 5, 5/9, 4 Lewy brzeg (obręb 45 Podgórze) działki: 48/4, 49, 50/3, 50/2, 51, 52, 89, 59/5, 90, 61, 63/4, 62, 86/20, 86/8, 86/6, 86/64, 86/60, 64/3, 68, 69, 83, 82, 84, 86/54, 86/53, 86/66, 86/65, 86/30, 86/57, 86/58 ( nr działek mogą ulec zmianie ze względu na brak dostępu do szczegółowych danych) Zakres prac obejmuje: Badanie ksiąg wieczystych, sporządzenie wykazu synchronizacyjnego (równoważników) dla działki 58 służącego za podstawę wpisu do ksiąg wieczystych, sporządzenie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji ustalającej linię brzegowa, przygotowanie wniosku o wydanie decyzji Część zamówienia Nr 2. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla ustalenia linii brzegowej rzeki Wilga w km 8+120-8+620 w rejonie ulic Starowiejska- Jerzego Smoleńskiego w Krakowie Ustalenie linii brzegowej pomiędzy aktualnym korytem rzeki Wilgi a działkami : Prawy brzeg (obręb 88 Podgórze) działki: 230, 229, 228, 227, 217 Lewy brzeg (obręb 88 Podgórze) działki: 104,82,81, 80, 79, 66/1, 66/4, 51 Zakres prac obejmuje: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji ustalającej linię brzegową, przygotowanie wniosku o wydanie przedmiotowej decyzji Część zamówienia Nr 3. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla ustalenia linii brzegowej rzeki Wilga w km 7+850-7+950 w Krakowie Ustalenie linii brzegowej rzeki Wilgi na działce 25 (obręb 88 Podgórze) Zakres prac obejmuje: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji ustalającej linię brzegową, przygotowanie wniosku o wydanie przedmiotowej decyzji Część zamówienia Nr 4 Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla ustalenia linii brzegowej rzeki Serafa w km 6+330-6+630 na odcinku od ulicy Zamłynie do ul. Lipowskiego w Krakowie-Bieżanowie obręb 101 Podgórze Ustalenie linii brzegowej pomiędzy aktualnym korytem rzeki Serafa a działkami: Prawy brzeg (obręb 101 Podgórze) działki: 297/24, 297/25, 297/26, 296/2, 296/4, 296/5, 286/2, 285, 284/1 Lewy brzeg (obręb 101 Podgórze) działki: 273, 274, 275, 276/2, 281/3 , 281/4,283/1 Zakres prac obejmuje: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji ustalającej linię brzegową, przygotowanie wniosku o wydanie przedmiotowej decyzji Część zamówienia Nr 5 Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla ustalenia linii brzegowej rzeki Serafa w km 6+130-6+230 w rejonie ul. Świeżej w Krakowie-Bieżanowie obręb 101 Podgórze Ustalenie linii brzegowej pomiędzy aktualnym korytem rzeki Serafa ( dz. Nr 715/1) a działkami nr 261/12, 261/9 (obręb 101 Podgórze) m. Kraków Zakres prac obejmuje: Badanie ksiąg wieczystych, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji ustalającej linię brzegową, przygotowanie wniosku o wydanie przedmiotowej decyzji Część zamówienia Nr 6 Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla ustalenia linii brzegowej potoku Kaszowskiego w km 0+000-0+265 w miejscowości Mników, gm. Liszki Ustalenie linii brzegowej pomiędzy aktualnym korytem potoku Kaszowskiego a działkami: 2030, 2029, 2021, 2020, 2017, 2015/1, 2018/2, 2016, 2015/2, 2018/1 Zakres prac obejmuje: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji ustalającej linię brzegową, przygotowanie wniosku o wydanie przedmiotowej decyzji Część zamówienia Nr 7 Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla ustalenia linii brzegowej rzeki Białucha-Prądnik w km 20+000-20+240 w miejscowości Prądnik Korzkiewski, gm. Wielka Wieś, powiat krakowski Ustalenie linii brzegowej pomiędzy aktualnym korytem rzeki Białucha-Prądnik a działkami przyległymi: nr 283/1, 122, 124, 123, 125/1 Zakres prac obejmuje: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji ustalającej linię brzegową, przygotowanie wniosku o wydanie przedmiotowej decyzji Część zamówienia Nr 8 Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla ustalenia linii brzegowej potoku Bogusława w km 1+756-2+144 w miejscowości Zakrzów, gm. Niepołomice, powiat wielicki Ustalenie linii brzegowej pomiędzy aktualnym korytem potoku Bogusława a działkami przyległymi: działki nr 520,569, 568, 519, 521, 561, 524, 525, 526, 527/2, 627/1, 528/3, 528/1, 559/2, 530, 528/2, 565 Zakres prac obejmuje: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji ustalającej linię brzegową, przygotowanie wniosku o wydanie przedmiotowej decyzji Część zamówienia Nr 9 Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla ustalenia linii brzegowej potoku Piotrówka w km 0+000-0+320 w miejscowości Szczepanowice, gm. Miechów, powiat miechowski Ustalenie linii brzegowej pomiędzy aktualnym korytem potoku Piotrówka a działkami przyległymi: działki nr 457, 65, 98/1, 188, 100, 166/1, 236/2, 235, 234, 233 Zakres prac obejmuje: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do złożenia wniosku o wydanie decyzji ustalającej linię brzegową, przygotowanie wniosku o wydanie przedmiotowej decyzji 2.Wykonawca dostarczy przy odbiorze: 2.1.Wnioski o wydanie decyzji o ustaleniu linii brzegowej przygotowane do podpisu wnioskodawcy (Zamawiającego) wraz z kompletem dokumentów niezbędnych do wydania decyzji (m.in.): 1. opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz stan stosunków wodnych na gruntach przylegających do projektowanej linii brzegu. 2. Zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej w skali 1:5000 albo 1:2000 ze wskazaniem punktów osnowy poziomej nawiązanych do sieci państwowej, granicy stałego porostu traw, krawędzi brzegów, przymulisk, odsypisk, proponowanej linii brzegu (wcześniej uzgodnić z zamawiającym). 3. wszelkie inne dokumenty niezbędne do wydania decyzji przez właściwego Starostę. Wnioski o wydanie decyzji dostarczone będą przez Wykonawcę w wersji cyfrowej na płycie CD. 2.2. Kopię kompletu dokumentów, które złożone zostaną przez Zamawiającego w odpowiednim Starostwie celem wydania decyzji ustalającej linie brzegową. 3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji za wady usług geodezyjnych związanych z niniejszym opisem zamówienia na okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą wymagane uprawnienia zawodowe (świadectwa) w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju, w zakresie określonym w art. 43 pkt. 2 ustawyz dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne kartograficzne (Dz. U. z 2005r. nr 24 poz. 2027) tj. rozgraniczenia i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. przedłoży opłacone ubezpieczenie/z dowodem wpłaty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1, f). zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu g) zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.