Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Lublin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 38841 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 43, Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, faks 081 5359164.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie przez okres 12 miesięcy. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być : - oryginalne zgodne z podanym symbolem w opisie przedmiotu zamówienia , - kompatybilne do wskazanego typu urządzenia, - posiadać parametry wskazane przez producenta urządzenia, - zapewniać prawidłową eksploatacje urządzeń, - zapewniać wydajność nie mniejszą niż tonery oferowane przez producentów danych urządzeń. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zaświadczenie/certyfikat - potwierdzające równoważność oferowanych materiałów wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, to zaświadczenie wydane przez podmiot trzeci uprawniony do kontroli jakości oferowanego wyrobu będącego przedmiotem dostawy. Podmiot zewnętrzny uprawniony do kontroli jakości powinien posiadać stosowną akredytację, pod kątem wymogów normy ISO/IEC 19752. Dostawca udziela gwarancji na dostarczany towar, zgodnie z brzmieniem § 1 ust. 4 wzoru umowy. Dostawca odbiera od zamawiającego zużyte materiały eksploatacyjne a ich wartość uwzględnia w ustalaniu cen jednostkowych produktów dostarczanych. Ilość towaru objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach 20 % wartości brutto bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony wykonawcy. Głównym powodem, który może mieć wpływ na ewentualne zmniejszenie ilości zamawianego towaru jest prowadzenie przez zamawiającego polityki oszczędnościowej, która zmierza do efektywniejszego wykorzystania przez podległych pracowników powierzonych materiałów, które stanowią przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiającemu dokładnie ten towar, który wymieniony jest w zamówieniu. Dostawy realizowane będą w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych), zgodnie z dyspozycją (zamówieniem) zamawiającego (zazwyczaj jeden raz w miesiącu). W zapotrzebowaniu określony będzie wymagany termin realizacji dostawy cząstkowej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zapotrzebowania dwa dni przed terminem realizacji. Wykonawca dostarczał będzie towar do magazynu Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43 w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym. Koszty transportu dostarczania towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywa na wykonawcy. Za wszelkie szkody, wady ukryte i uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi wykonawca, który zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego towaru na wolny od wad. W momencie dostarczenia towaru do magazynu sądu będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. 1. Toner do drukarki HP-1010 Q 2612A 400 2. Toner do drukarki HP-1320 Q 5949A 80 3. Toner do drukarki HP Color CP 4005DN czarny CB400A 5 4. Toner do drukarki HP Color CP 4005DN błękit CB401A 5 5. Toner do drukarki HP Color CP 4005DN purpur CB403A 5 6. Toner do drukarki HP Color CP 4005DN żółty CB402A 5 7. Toner do drukarki HP-2015 Q 7553X 500 8. Toner do drukarki Samsung ML3561 ML3560DB 3 9. Toner do drukarki Samsung ML 2250 ML2250D5 10 10. Toner do faxu Panasonic KX-FL 613 KX-FA 83 70 11. Toner do kopiarki Kyocera KM -3035 370AB000 3 12. Toner do kopiarki Kyocera KM -1620 TK410 4 13. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Kyocera FS-1116 MFP TK110 10 14. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Kyocera FS-1118 MFP TK-18 4 15. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Develop Ineo 161 TN-114 40 16. Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Develop 162 F TC 16 20 17. Toner do kopiarki Toshiba e-studio T-1640E 15.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 263825.63 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, u. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 263825.63
- Oferta z najniższą ceną: 67660 oferta z najwyższą ceną: 356190
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie sześciu abonenckich central telefonicznych
- Dostawa produktów mleczarskich i nabiałowych
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- Świadczenie kompleksowych usług ubezpieczenia dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Dostawa i montaż pełnopostaciowego symulatora urazowego (2 kpl.) (DZP.25.36.2024)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i fotokopiujących
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie oraz bezpłatny odbiór zużytych (...) do drukarek laserowych i atramentowych w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM)
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim w okresie 12 miesięcy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.