To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-30
Dąbrowa Górnicza: Kompleksowa usługa sprzątania biur i utrzymania czystości w pomieszczeniach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej i jego komórkach organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 388456 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349728 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa sprzątania biur i utrzymania czystości w pomieszczeniach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej i jego komórkach organizacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa usługa sprzątania biur i utrzymania czystości w pomieszczeniach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej i jego komórkach organizacyjnych ZP-10-77 -U-MOPS-2010 1 Lokalizacja komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i ich charakterystyka 1) Siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - powierzchnia - 1 480,96 m2 ( 60 pokoi) Dąbrowa Górnicza, ul. Skibińskiego 1 - kondygnacje - II i III piętro - biegi schodowe - 17 stopni , lastrico wym. 1,20 m x 0,31 m + 2 podesty o powierzchni 1,8 m2 każdy, - biegi schodowe - 38 stopni , lastrico wym. 1,65 m2 x 0,36m2 + 2 podesty o powierzchni 5,40 m2 każdy, - podłogi : pokoje - wykładzina PCV hole - lastrico - dywany - pokoi 6 - okna - 120 szt - średnia powierzchnia okna wynosi - 3,78 m2 - wc - 6 pomieszczeń 2) Dąbrowa Górnicza, ul. 3 - go Maja 22 w tym: a ). Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności - powierzchnia - 113,61 m2 ( 4 pokoje) ul. 3 - go Maja 22 , Dąbrowa Górnicza - parter - podłogi pokoi wyłożone panelami, - okna - 6szt, średnia powierzchnia okna wynosi - 3,00 m2 - okna - 2 szt - 0,1 m2 każde, - wc - 2 pomieszczenia b). Ośrodek Interwencji Kryzysowej - powierzchnia - 105,03 m2 ( 7 pokoi) Dąbrowa Górnicza, ul. 3- go Maja 22 - kondygnacje - parter, I i II piętro - biegi schodowe - 4 , 39 stopni o wym. 1,10 m x 0,29 m + 5 podestów o średniej powierzchni - 5, 20 m2 - okna - 10 szt - średnia powierzchnia okna wynosi - 1,35 m2 - wc - 1 pomieszczenia c). Mieszkania interwencyjne I kondygnacja - powierzchnia - 71,57 m2 ul. 3 - go Maja 22 , Dąbrowa G. - okna - 5 szt - średnia powierzchnia okna wynosi - 1,35 m2 pokój nr 1 piętro I - powierzchnia - 16,58 m2 pokój nr 2 piętro I - powierzchnia - 10,93 m2 pokój nr 3 piętro I - powierzchnia - 11,02 m2 pokój nr 4 piętro I - powierzchnia - 8,62 m2 ( magazyn wyłączony ze sprzątania) kuchnia I piętro - powierzchnia - 8,70 m2 łazienka I piętro - powierzchnia - 2,75 m2 wc I piętro - powierzchnia - 1,62 m2 korytarz - powierzchnia - 19,97 m2 d). mieszkania dla ofiar przemocy - II kondygnacja - powierzchnia - 80,19 m2 - okna - 5 szt - średnia powierzchnia okna wynosi - 1,35 m2 pokój nr 1 piętro I - powierzchnia - 16,58 m2 pokój nr 2 piętro I - powierzchnia - 10,93 m2 pokój nr 3 piętro I - powierzchnia - 11,02 m2 pokój nr 4 piętro I - powierzchnia - 8,62 m2 kuchnia I piętro - powierzchnia - 8,70 m2 łazienka I piętro - powierzchnia - 2,75 m2 wc I piętro - powierzchnia - 1,62 m2 korytarz - powierzchnia - 19,97 m2 Uwaga: W jednostce mieszczą się pokoje mieszkalne dla klientów MOPS, które są sprzątane samodzielnie przez klientów, jednak po opuszczeniu mieszkania, wymaga się by przed umieszczeniem nowego klienta mieszkanie było posprzątane przez pracowników Wykonawcy na telefoniczne lub ustne zlecenie przez uprawnionego pracownika MOPS. Ww. powierzchnia mieszkań nie jest ujęta w ogólnej powierzchni przeznaczonej do codziennego sprzątania. Koszt dodatkowej usługi sprzątania należy wkalkulować w średnią cenę świadczonej usługi. 3). Pracownicy socjalni - powierzchnia - 122,83 m2 ( 5 pokoi) D.G. Gołonóg ul. M. Szulc 23 - parter - podłogi wykładzina PCV - okna - 8 szt , średnia powierzchnia okna wynosi - 2,2 m2 - okna - 2 szt, średnia powierzchnia okna wynosi - 3,75 m2 - wc - 2 pomieszczenia 4). Pracownicy socjalni - ul. Strzemieszycka 375 - powierzchnia - 20,10 m2 ( 2 pokoje) Dąbrowa G. Strzemieszyce - kondygnacje - II piętro biegi schodowe 2 , stopni 16 o wymiarach -1,6 m x 0,28 m - podłogi PCV - okna - 3szt , średnia powierzchnia okna wynosi - 1,00 m2 - wc - 1 pomieszczenie 5). Pracownicy socjalni ul. Chemiczna 2 - powierzchnia - 45,00m2 ( 3 pokoje) Dąbrowa G. Ząbkowice - parter - podłogi - wykładzina PCV - okna - 3 szt, średnia powierzchnia okna wynosi - 4,00 m2 - wc - 1 pomieszczenie 6). Pracownicy socjalni - powierzchnia - 31,77 m2 ( 1 pokój) Dąbrowa G. Łosień ul. Przedziałowa 1 - kondygnacje - parter - podłogi wykładzina PCV - okna - 2 szt, średnia powierzchnia okna wynosi - 1,00 m2 - wc - 1 pomieszczenie 7) Pracownicy socjalni - powierzchnia - 136,70 m2 ( 7 pokoi) Dąbrowa Górnicza , ul. Adamieckiego 13 ( pokoje 2,4,5,6,7 + WC ) - kondygnacje - parter, I piętro - biegi schodowe 2 , stopni 16 szt o wymiarach 1,5m x 0,32 m + 2 podesty o średniej powierzchni - 5,00m2 - okna - 23 szt, średnia powierzchnia okna wynosi - 1,00 m2 - wc - 1 pomieszczenie 8) Zespół pracowników ds. bezdomności Dąbrowa Górn., ul. Łączna 31 - powierzchnia 22,15 m2 ( 1 pokój) - kondygnacja - parter - okna 2 szt, średnia powierzchnia okna wynosi - 2,8 m2 - wc - 1 pomieszczenie Łączna powierzchnia do sprzątania: 2 229,91 m2 Uwaga: 1. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca może zapoznać się z ww. obiektami, ich wyposażeniem, stolarką okienną oraz rodzajem posadzek. 2. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i postanowieniami projektu umowy - ( załącznik nr 6 do specyfikacji). 2 Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej przy ul. Skibińskiego 1 oraz w podległych ww. komórkach przynależnych do MOPS. W szczególności do zadań Wykonawcy należy: W zakresie pomieszczeń biurowych i korytarzy: 1) utrzymanie w czystości pomieszczeń biurowych, korytarzy i schodów - codzienne zmywanie na mokro podłóg wskazanych wyżej powierzchni, 2) codzienne opróżnianie koszy i wymiana w nich wkładów foliowych ( pojemność 25 l) oraz wynoszenie śmieci na zewnątrz do kontenerów zabezpieczonych przez MOPS, 3) codzienne odkurzanie dywanów, powierzchni tapicerowanych, 4) utrzymanie w czystości mebli i sprzętu biurowego będącego na wyposażeniu pomieszczeń biurowych - w szczególności codziennie przetrzeć na mokro (przy pomocy właściwych środków czystości stosowanych do powłoki mebli biurowych) powierzchnie płaskie biurek, stołów i krzeseł, szaf, itp. oraz parapetów okiennych wewnętrznych i utrzymywanie w czystości parapetów okiennych zewnętrznych, codzienne ich przecieranie, 5) w pomieszczeniach biurowych czyszczenie powierzchni pionowych mebli oraz usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian , sufitów i punktów świetlnych - raz w tygodniu, 6) utrzymywanie w czystości powierzchni drzwi, futryn, listew przypodłogowych, 7) odkurzanie na sucho urządzeń technicznych, 8) mycie schodów , podłóg w pomieszczeniach i korytarzach, 9) dwa razy do roku mycie obustronne okien (wiosna - marzec i jesień - wrzesień) . W zakresie sanitariatów: 1) utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych, w szczególności w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych wymagane jest umycie i wydezynfekowanie muszli, umywalek, W przypadku zabrudzeń ścian, kafelek itp. usunięcie i zdezynfekowanie tych miejsc. 2) raz w tygodniu zmywanie powierzchni ścian (lamperie, kafelki), luster , 3) wykładanie papieru toaletowego, ręczników papierowych, kostek zapachowych oraz uzupełnienie mydła w płynie w toaletach, III.2.3 W zakresie pokoi klientów OIK , o których mowa w rozdz. III.1 ust 2 pkt c,d specyfikacji. 1) pokoje przeznaczone dla klientów MOPS będą sprzątane w miarę potrzeb, po każdorazowym wyprowadzeniu się klienta na telefoniczne lub ustne zlecenie uprawnionego pracownika MOPS. W zakresie obowiązków pracowników świadczących usługi j.w.: 1) otwieranie i zamykanie MOPS. Codziennie rano o godz. 6.30 od poniedziałku do piątku, wydawanie kluczy i list obecności pracownikom przed rozpoczęciem pracy oraz odbieranie kluczy po zakończeniu pracy. 2) wygaszanie codziennie punktów świetlnych, po godzinach pracy, 3) sprawdzanie, czy wszystkie okna i drzwi zostały zamknięte po zakończonej pracy, 4) informowanie wyznaczonych osób z nadzoru o wszystkich zauważonych w trakcie wykonywania prac nieprawidłowościach, uszkodzeniach sprzętów biurowych i innych urządzeń w tym również białego montażu, kafli , wykładzin oraz informowanie o zauważonych zaciekach , nieszczelnościach zwłaszcza pochodzących z okien i instalacji wodociągowej. 5) dbałość o mienie Zamawiającego w czasie świadczenia usługi, 6) sprzątanie pomieszczeń po zakończonej pracy pracowników MOPS tj., po godzinie 15.00, za wyjątkiem pomieszczeń magazynu i kasy, które mogą być udostępnione osobom sprzątającym tylko w godzinach 7.00 - 9.00- ok. 80m2, 7) zapewnienie w ciągu 30 min. serwisu doraźnego co najmniej 1 pracownika w sytuacjach nagłych, awaryjnych na wezwanie telefoniczne Zamawiającego( np. zalanie pomieszczenia lub jego części lub inne) 8) sukcesywne uzupełnianie przez pracowników Wykonawcy licząc przy zatrudnieniu średnio 150 osób: a) papieru toaletowego dwuwarstwowego, białego, miękkiego, o średnicy 26 cm do pojemników na papier zainstalowanych w sanitariatach, b) worków do koszy na śmieci ( pojemność 25 l), zakładając średnio 1 kosz na pokój zgodnie z opisem pomieszczeń w rozdz. III.1 SIWZ. c) mydła w płynie o konsystencji balsamicznej do pojemników z dozownikami o poj. 750 ml. do sanitariatów, d) kostek zapachowych muszle klozetowe, e) ręczników jednorazowych papierowych o wymiarach 24 cm x 22 cm, ręczniki papierowe winny być również zabezpieczone do pomieszczenia lekarskiego PZOON. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje wykonywanie ww. usług w sposób kompleksowy w tym również należy uwzględnić sprzątanie o większej intensywności po remontach, malowaniach, przeprowadzkach itp.( jeżeli zaistnieje taka potrzeba). Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewniania pracowników wykonujących te prace i fachowego nadzoru nad ich pracą oraz wyznaczenie osoby koordynatora do kontaktu z podaniem telefonu kontaktowego do wyznaczonej osoby. - zapewniania środków technicznych (transport, łączność), materiałowych (środki czystości, papier, ręczniki higieniczne, środki do dezynfekcji i zapachowe, materiały, narzędzia, urządzenia) niezbędne dla prawidłowego i kompleksowego wykonania usługi, środki czystości muszą posiadać atest PZH. - zapewniania warunków formalno-prawnych , organizacyjnych i kadrowych gwarantujących, że realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z przestrzeganiem obowiązujących norm prawnych, a w szczególności zagadnień p.poż, BHP, a także ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, w których posiadanie mógłby wejść Wykonawca, w związku ze świadczeniem usług dla Zamawiającego. Ochrona niejawności tych informacji obowiązuje Wykonawcę w okresie trwania umowy o zamówienie i przez okres 2 lat po jej zakończeniu. Inne obowiązki stron integralnie związane z realizacją przedmiotu zamówienia Zamawiający zapewnia Wykonawcy nieodpłatnie: - Pomieszczenia zamykane do przechowywania materiałów, narzędzi , urządzeń niezbędnych do świadczenia usługi. - Korzystanie z pomieszczenia socjalnego. - Korzystanie z energii elektrycznej, wody i urządzeń kanalizacyjnych. - Informacje o rozkładzie i funkcjach sprzątanych pomieszczeń oraz informacje dot. ochrony obiektu, ochrony informacji niejawnych. - Klucze do obiektu. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości pomieszczeń wyszczególnionych w rozdziale III w zależności od potrzeb lub zmian organizacyjnych Ośrodka. Wykonawca zabezpieczy pracowników w ilości zapewniającej prawidłowe wykonanie usługi sprzątania. Wykonawca wyznaczy koordynatora do nadzoru realizacji zamówienia oraz kontaktów z Zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo - Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Aleja Jana Pawła II 8A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65291,76
Oferta z najniższą ceną: 65291,76 / Oferta z najwyższą ceną: 131324,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Wykonanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadań inwestycyjnych w Zagłębiowskim Centrum Onkologii
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu, przechowywania oraz wykonywania sekcji zwłok osób zmarłych
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- Świadczenie usług sprzątania
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- Usługa sprzątania pomieszczeń Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu - oddział w Ostrowie Wielkopolskim oraz oddział w Pile
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.