To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Katowice: Dostawa wyposażenia dla 10 lokali mieszkalnych przy ul. Sławka 28, 28c, 40 oraz 40b w Katowicach, stanowiących zasób Katowickiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Katowicach
Numer ogłoszenia: 388488 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181499 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla 10 lokali mieszkalnych przy ul. Sławka 28, 28c, 40 oraz 40b w Katowicach, stanowiących zasób Katowickiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla 10 lokali mieszkalnych przy Sławka 28, 28c, 40 oraz 40b w Katowicach, stanowiących zasób Katowickiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Katowicach. Zamówienie składa się z następujących części: Część 1: Dostawa i montaż mebli, Część 2: Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD, Część 3: Dostawa i montaż wyposażenia mieszkań. 2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : a) dostarczenia i zamontowania lub zainstalowania zamawianego wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, go na swój koszt. b) dostarczone wyposażenie ma się składać z elementów fabrycznie nowych w oryginalnych opakowaniach, c) zapewnienia serwisu gwarancyjnego zamawianego wyposażenia, przy czym bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem odbioru technicznego dostarczonych elementów wyposażenia. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy. 3) Szczegółowy zakres prac określa: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (elementy wyposażenia załącznik nr 2-4 do SIWZ) , b) Informacje dodatkowe do przedmiotu zamówienia: Jeżeli w opisie (załączniku nr 2-4 do SIWZ), nie podano, to należy przyjąć: wymiary są wyrażone w centymetrach - kolejno: szerokość x głębokość x wysokość, dla elementów pionowych (np. drzwi) - szerokość x wysokość, dla stołów, kanap i krzeseł - szerokość x głębokość (długość), zamawiany sprzęt RTV i AGD nie może być sprzętem powystawowym, zamawiane urządzenia elektryczne winne być zasilane prądem o napięciu 230 V, zamawiane elementy zastawy stołowej (za wyjątkiem patelni) winne być przystosowane do mycia w zmywarkach, wszelkie dodatkowe pomiary pomieszczeń wykonuje Dostawca, c) Projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.14.00.00 - Meble domowe 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 39.51.50.00 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne 39.53.00.00 - Dywany, maty i dywaniki 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.51.00.00 - Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU Zuber Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 54-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201988,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 285395,67
Oferta z najniższą ceną: 285395,67 / Oferta z najwyższą ceną: 318797,44
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EL-KAR" ELŻBIETA SKWARA SŁAWOMIR SKWARA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EL-KAR" ELŻBIETA SKWARA SŁAWOMIR SKWARA
- EL-Kar FHU S.K.E. Skwara, I. Skwara-Kucharska, ul. Biernackiego 18, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 78289,50
Oferta z najniższą ceną: 78289,50 / Oferta z najwyższą ceną: 109914,09
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia mieszkań
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUŚNIA ARTUR BIURO INŻYNIERYJNO HANDLOWE "ARTUSS"
jakie przetargi wygrała firma
LUŚNIA ARTUR BIURO INŻYNIERYJNO HANDLOWE "ARTUSS"
- Biuro Inżynieryjno-Handlowe ARTUSS Artur Luśnia, ul. Łukasiewicza 30, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53794,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62142,30
Oferta z najniższą ceną: 62142,30 / Oferta z najwyższą ceną: 66629,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie obowiązkowych szkoleń lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego
- Zakup 4 sztuk kamizelek kuloodpornych dla potrzeb Państwowej Straży Łowieckiej w Katowicach oraz 8 sztuk kamizelek taktycznych wraz z wkładami balistycznymi klasy odporności III+ - II postępowanie.
- Dostawa sprzętu sieciowego wraz z usługami pomocniczymi w postaci instalacji, konfiguracji i uruchomienia w ramach działania "Modernizacja infrastruktury AWF Katowice"
- Sukcesywny zakup i dostawa odzieży roboczej - postępowanie 2
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego łączącego ul. Brynowską z ul. Parkową w Katowicach
- BO - L2/05/XI - Plac zabaw dla Miejskiego Przedszkola nr 12 w Katowicach w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci elektroenergetycznej nN-0,4kV oświetlenia ciągu pieszego w drodze wojewódzkiej nr 671 w rejonie ul. Puchalskiego w miejscowości Tykocin
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby badań ankietowych prowadzonych na terenie województwa pomorskiego przez Urząd Statystyczny w Gdańsku w podziale na 4 części
- "Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"
- ZP.261.3.2025 Zakup szaf na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Rudka
- Modernizacja oświetlenia w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym "Dom na Szlaku" im. gen. Tadeusza Kutrzeby w Załuskowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.