Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Żyrardów: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z miejscami parkingowymi i infrastrukturą techniczną na terenie działek o nr. Ewid: 8066/1, 8066,2 przy ulicy Parkingowej 1-9 w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 38856 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żyrardowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o , ul. 11 Listopada 48, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8553000, faks 0-46 8542241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna,o krórej mowa w art.3 ust.1 pkt.3 ustawy z dnia 29 stycznia2004-PZP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z miejscami parkingowymi i infrastrukturą techniczną na terenie działek o nr. Ewid: 8066/1, 8066,2 przy ulicy Parkingowej 1-9 w Żyrardowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowana inwestycja obejmuje obszar działki o numerze geodezyjnym 8066/2 stanowiącej własność Inwestora, oraz część pasa drogowego ulicy Parkingowej (8066/1).W ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego realizowane będą dwa budynki mieszkalne wielorodzinne: Nr1 i Nr 2 Budynek Nr 1 będzie obiektem cztero- klatkowym o rzucie w kształcie litery, L czterokondygnacyjnym, całkowicie podpiwniczonym, z dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej, pokryty blacho-dachówką. W budynku zaprojektowano łącznie 40 lokali mieszkalnych dwu i trzypokojowych. W podpiwniczeniu zlokalizowano piwnice lokatorskie ,węzeł cieplny , pomieszczenie wodomierza, wózkownie, suszarnie oraz pom. gospodarcze. - powierzchnia zabudowy - 823,5 m 2 - powierzchnia całkowita - 2 863,5 m 2 - pow. użytkowa mieszkań - 2 087,2 m 2 - kubatura całkowita - 11 660,0 m 3 Budynek Nr. 2 będzie 3- klatkowy również o rzucie w kształcie litery L , sześciokondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony o konstrukcji analogicznej jak budynek Nr. 1. W budynku zaprojektowano łącznie 54 lokali mieszkalnych dwu i trzypokojowych. - powierzchnia zabudowy - 745,6 m 2 - powierzchnia całkowita 3 969,5 m 2 - pow. użytkowa mieszkań - 2 808,7 m 2 - kubatura całkowita 14 800,0 m 3 Obiekty zaprojektowano w technologii tradycyjnej. Rozpiętości stropów: 3,00 do 6,90m. Wysokość pomieszczeń nadziemia netto - 2,65m. Stopy i ławy fundamentowe - monolityczne, żelbetowe w/g PT konstrukcji . Ściany zewnętrzne i wewnętrzne piwnic - murowane o grubości 25cm i 38cm z bloczków betonowych. Ściany zewnętrzne osłonowe nadziemia o łącznej grubości 40cm zaprojektowano z bloczków wapienno-piaskowych , ocieplonych od strony zewnętrznej styropianem grub. 15cm z wyprawą cienkopowłokową silikatową na siatce z włókna szklanego zatartą na gładko. Ściany wewnętrzne nośne z bloczków wapienno-piaskowych na zaprawie cementowo-wapiennej. W wykończeniu wewnętrznym podłogi pokoi wykonane z paneli drewnopodobnych, podłogi przedpokoi i łazienek wykończone terakotą. Ściany łazienek i sanitariatów obłożone glazurą do wys. 2 m., wanny obmurowane i obłożone glazurą. Drzwi wewnętrzne w mieszkaniach typowe płytowe pełne i z przeszkleniami do pokoi dziennych z ościeżnicami regulowanymi typu skrzynkowego w okleinie drewnopodobnej. We wszystkich oknach o konstrukcji drewnianej zastosowano nawiewniki okienne zwykłe. Budynki wyposażone są w instalacje i urządzenia wod.-kan., c.o. i c.w., gazu, elektryczne, kanalizację deszczową i drenaż opaskowy. W ramach inwestycji wykonane będą przyłącza wod. - kan., i kanalizacji deszczowej. Przy budynkach projektowane są parkingi , drogi dojazdowe, chodniki, zieleń oraz elementy małej architektury. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określają: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) - przed upływem terminu składania ofert i na warunkach określonych w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów, a w tym zakresie Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej -jedno zamówienie polegające na na wybudowaniu jednego lub kilku budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu z minimalną liczbą lokali mieszkalnych 94 szt., o powierzchni użytkowej mieszkań min. 4 900 m 2 i wartości min. 15 000 000,00 zł. brutto ( w jednym zadaniu inwestycyjnym), wyposażonych w instalacje elektryczne i sanitarne, wykończone w standardzie kompletnego wykończenia wewnętrznego.(powierzchnie ścian wytynkowane i pomalowane, podłogi w mieszkaniach wykończone terakotą i panelami, łazienki wykończone glazurą i terakotą z białym montażem , zamontowane wszystkie drzwi wewnętrzne ). , lub -dwa zamówienia inwestycyjne polegające na wybudowaniu kilku budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, z ogólną liczbą lokali mieszkalnych co najmniej 110 szt.( suma lokali dla dwóch inwestycji) , o sumarycznej powierzchni użytkowej mieszkań min. 5 500 m 2 i wartości min. 17 000 000,00 zł. brutto ( w dwóch zadaniach inwestycyjnych), wyposażonych w instalacje elektryczne i sanitarne, wykończone w standardzie kompletnego wykończenia wewnętrznego.( powierzchnie ścian wytynkowane i pomalowane, podłogi w mieszkaniach wykończone terakotą i panelami, łazienki wykończone glazurą i terakotą z białym montażem , zamontowane wszystkie drzwi wewnętrzne ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zamówienia na podstawie złożonego pisemnego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów,a w tym zakresie wykaże dysponowanie poniższymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj: -Kierownik budowy - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych, w robotach w branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym pełnienie funkcji kierownika budowy dla co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (9 000 000,00 zł brutto - cała inwestycja ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. -Kierownik robót elektrycznych - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w robotach branży elektrycznej, w tym pełnienie funkcji kierownika robót dla co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (min.7 000 000,00 zł. brutto - cała inwestycja ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. -Kierownik robót sanitarnych - posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych, w robotach w branży sanitarnej, w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych dla co najmniej jednej inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (min. 7 000 000,00 zł brutto - cała inwestycja ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Ponadto wyżej wymienione osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, mające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2001 r. Nr. 5 poz 42 z późniejszymi zmianami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów, a w tym zakresie wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł., oraz Wykonawca posiada środki własne lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 5 000 000 PLN. Wykonawca załączy sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlega badaniu ; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.tbs.zyrardow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Żyrardowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Żyrardowie , 96-300 Żyrardów , ul. 11-go Listopada 48.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Modernizacja dróg powiatowych
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg znajdujących się na terenie Powiatu Żyrardowskiego i prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz serwera NAS do Starostwa Powiatowego i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Zakup samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym , zabudową siatkową"
- Remont drogi powiatowej nr 4726W w gm. Mszczonów na odcinkach: 1) od km 0+018 do km 0+860 - o dł. 842mb, 2) od km 0+912 do km 2+887 - o dł. 1975 mb
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.