To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-08
Ogłoszenie nr 38861 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.
Szklarska Poręba: Projekt termomodernizacji budynku Jakuszyce 3 oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23803
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szklarska Poręba, krajowy numer identyfikacyjny
93102409500000, ul.
ul. Krasińskiego
6,
58-580
Szklarska Poręba, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
075 717-23-32, faks
757 172 360, e-mail
szklarska@wroclaw.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): htpp://www.szklarska.wroclaw.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL LP
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt termomodernizacji budynku Jakuszyce 3 oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DGL.270.3.2017.ZR.SB.ZU.S
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projekt termomodernizacji budynku Jakuszyce 3 oraz pełnienie nadzoru autorskiego Projekt winien obejmować przystosowanie obiektu dla trzech kancelarii dla leśnictw oraz pomieszczenia dla Leśnego Kompleksu Promocyjnego (LKP). I. Parter - Kancelarie Trzy niezależne pomieszczenia z przeznaczeniem na trzy kancelarie, poczekalnię dla interesantów z WC przystosowanym dla osób niepełnosprawnych oraz zaplecze socjalne dla pracowników składającego się z małej kuchni, WC i kabiny prysznicowej. Wejście do kancelarii zaprojektowane od strony północno-wschodniej. II.Piętro - Leśny Kompleks Promocyjny (LKP) Przez pomieszczenia LKP należy rozumieć stanowisko biurowe, pomieszczenie ogólne LKP, pracownię dla około 15 osób, szatnię, umywalnię, część socjalną, 2 szt. WC, pomieszczenie magazynowo - gospodarcze na strychu dostępne poprzez schody wewnętrzne. Wejście do pomieszczeń LKP od strony południowo-zachodniej. III.Piwnice - pomieszczenia magazynowo - gospodarcze dla każdej kancelarii i LKP. W projekcie należy ująć wszystkie roboty wykazane w audycie energetycznym budynku (nr opracowania - 91/12/2015 aktualizacja 133/2016) o ulepszenie systemu grzewczego - grzejniki bezpośrednie (system grzewczy), o miejscowe przygotowanie cwu (ciepła woda użytkowa), o wymiana drzwi zewnętrznych, o docieplenie stropodachu (stropodach nad przybudówką), o docieplenie ścian zewnętrznych (ściana zewnętrzna lucarn), o docieplenie ścian zewnętrznych, o ulepszenie stolarki okiennej, o docieplenie podłogi na gruncie, o docieplenie stropu przy przepływie ciepła z dołu do góry (strop nad poddaszem użytkowym), o docieplenie stropu przy przepływie ciepła z góry do dołu (strop nad piwnicą), o docieplenie dachu, oraz prace pozostałe: o przemurowanie przewodów kominowych, o wykonanie tynków wewnętrznych, o odwodnienie budynku, o wybudowanie szamba szczelnego (bez rozsączania), o wymiana instalacji: wodnych, kanalizacyjnych, odgromowych, elektrycznych, o wykonanie systemu alarmowego (z możliwością powiadamiania grupy interwencyjnej), o wymiana podłóg wewnętrznych na I piętrze, o wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, o remont schodów wewnętrznych i zewnętrznych, o wykonanie WC oraz łazienki dla trzech kancelarii, o wykonanie WC dla interesantów z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, o wykonanie pomieszczenia socjalnego dla trzech kancelarii, o wykonanie WC dla LKP, . wykonanie pomieszczenia socjalnego dla LKP. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: . Uzyskanie wymaganych, pozwoleń, decyzji, opinii, uzgodnień i innych dokumentów niezbędnych do uzyskania ze Starostwa: oświadczenia o przyjęciu zgłoszenia robót bez zastrzeżeń lub pozwolenia na budowę. oOpracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu wstępnego projektu w wersji papierowej. oUzyskanie przez Wykonawcę akceptacji projektu przez Zamawiającego. oWykonanie projektu budowlanego i wykonawczego zgodnie z powyższym zakresem prac podzielonym na: CZĘŚĆ I - Zakres prac objętych audytem energetycznym. CZĘŚĆ II - Pozostałe prace. oOpracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych według branż. oOpracowanie kosztorysów inwestorskich z przedmiarami robót oraz ślepymi kosztorysami z podziałem na "część I", "część II" oraz etapy robót umożliwiające odbiór robót na koniec roku 2017 i odbiór końcowy w roku 2018. .Wykonanie dokumentacji w wersji elektronicznej (pdf). oWykonanie dokumentacji w wersji elektronicznej (bez danych autora projektu). o Wykonanie dokumentacji w wersji papierowej 5 kompletów. Pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z § 21 ustawy Prawo budowlane. oProjektant pełnić będzie nadzór autorski według potrzeb wynikających z postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz na miesiąc oraz na każde wezwanie Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru, dokonane telefonicznie lub drogą elektroniczną na 3 dni przed planowanym pobytem. oProjektant sprawujący nadzór autorski, przewidywany termin pobytu na budowie będzie uzgadniał telefonicznie lub drogą elektroniczną z Kierownikiem Budowy lub Inspektorem Nadzoru. oKażdy pobyt projektanta na budowie musi być odnotowany wpisem do Dziennika Budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 25830 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie otwartym
na podstawie art. 39
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wybrał ofertę która, spełniała warunki postawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uzyskała maksymalną liczbę punktów (100) przy zastosowaniu kryteriów: cena - 60% i termin realizacji projektu - 40%.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.