eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NysaDostawa implantów dla chirurgii urazowo-ortopedycznejprotez całkowitych bezcementowych, płytek DSB, DSK, śrub kompresyjnych DSB i DSK, śrub zespalających, wkrętów, systemów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, frezów do shakera, zestawów do retransfuzji pooperacyjnej, rozwiertaków śródszpikowych, zestawów do szycia łąkotek, klipsów tytanowych, diatermii chirurgicznej, narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku, narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-30

Nysa: Dostawa implantów dla chirurgii urazowo-ortopedycznej: protez całkowitych bezcementowych, płytek DSB, DSK, śrub kompresyjnych DSB i DSK, śrub zespalających, wkrętów, systemów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, frezów do shakera, zestawów do retransfuzji pooperacyjnej, rozwiertaków śródszpikowych, zestawów do szycia łąkotek, klipsów tytanowych, diatermii chirurgicznej, narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku, narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku.
Numer ogłoszenia: 388634 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów dla chirurgii urazowo-ortopedycznej: protez całkowitych bezcementowych, płytek DSB, DSK, śrub kompresyjnych DSB i DSK, śrub zespalających, wkrętów, systemów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, frezów do shakera, zestawów do retransfuzji pooperacyjnej, rozwiertaków śródszpikowych, zestawów do szycia łąkotek, klipsów tytanowych, diatermii chirurgicznej, narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku, narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów dla chirurgii urazowo-ortopedycznej: protez całkowitych bezcementowych, płytek DSB, DSK, śrub kompresyjnych DSB i DSK, śrub zespalających, wkrętów, systemów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, frezów do shakera, zestawów do retransfuzji pooperacyjnej, rozwiertaków śródszpikowych, zestawów do szycia łąkotek, klipsów tytanowych, diatermii chirurgicznej, narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku, narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ, wymaganiami technicznymi do zadań nr 9, 10, 11 i 12 stanowiącymi załącznik nr 6 oraz warunkami gwarancji i serwisu stanowiącymi załącznik Nr 7 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa protez całkowitych bezcementowych Zadanie nr 2 - dostawa płytek DSB, DSK, śrub kompresyjnych DSB i DSK, śrub zespalających, wkrętów Zadanie nr 3 - dostawa systemu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego Zadanie nr 4 - dostawa frezów do shavera Zadanie nr 5 - dostawa zestawów do retransfuzji pooperacyjnej Zadanie nr 6 - dostawa rozwiertaków śródszpikowych Zadanie nr 7 - dostawa zestawu do szycia łąkotek Zadanie nr 8 - dostawa klipsów tytanowych Zadanie nr 9 - dostawa diatermii chirurgicznej Zadanie nr 10 - dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku Zadanie nr 11 - dostawa trokarów laparoskopowych wielorazowego użytku Zadanie nr 12 - dostawa narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.16.20.00-3, 33.16.90.00-2, 33.16.00.00-9, 33.16.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie na druku ZP-17 spełnia / nie spełnia ,na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie na druku ZP-17 spełnia / nie spełnia ,na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie na druku ZP-17 spełnia / nie spełnia ,na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie na druku ZP-17 spełnia / nie spełnia ,na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie na druku ZP-17 spełnia / nie spełnia ,na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w: -ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679 ), -Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ). -Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r dotyczącej wyrobów medycznych -Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r Nr 251, poz. 2514 ). 2.Katalogi oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny brutto przedmiotu umowy wyłącznie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, na podstawie pisemnego aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Św.Piotra 1, 48-300 Nysa IIIp. pok.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa protez całkowitych bezcementowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa protez całkowitych bezcementowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa płytek DSB, DSK, śrub kompresyjnych DSB i DSK, śrub zespalających, wkrętów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa płytek DSB, DSK, śrub kompresyjnych DSB i DSK, śrub zespalających, wkrętów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa systemu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa systemu do rekonstrukcji więzadła krzyżowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa frezów do shavera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa frezów do shavera.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa zestawów do retransfuzji pooperacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa zestawów do retransfuzji pooperacyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa rozwiertaków śródszpikowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa rozwiertaków śródszpikowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa zestawu do szycia łąkotek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - dostawa zestawu do szycia łąkotek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa klipsów tytanowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - dostawa klipsów tytanowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa diatermii chirurgicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - dostawa diatermii chirurgicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - dostawa trokarów laparoskopowych wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - dostawa trokarów laparoskopowych wielorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - dostawa narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - dostawa narzędzi laparoskopowych wielorazowego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.