Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-24
Warszawa: Dostawy ustników do mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu
WZP-206/10/13/Z
Numer ogłoszenia: 38863 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ustników do mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu WZP-206/10/13/Z.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy ustników do mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu- sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w podziale na 2 zadania: zadanie nr 1 - ustniki do urządzenia Alco-Sensor IV w ilości do 185 000 sztuk; zadanie nr 2 - ustniki do urządzenia Alkometr A 2.0 w ilości do 55 000 sztuk;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę warunków umowy w przypadku zmiany świadectwa jakości zdrowotnej, w zakresie obejmującym nazwę organu wydającego, numeru i terminu ważności, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualne świadectwo jakości zdrowotnej zgonie z zapisami § 1 ust.4 Rozdziału XVII SIWZ, przy zachowaniu pozostałych postanowień Ogólnych Warunków Umowy opisanych w Rozdz. XVII SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.policja.waw.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych, 00-150 Warszawa,
ul. Nowolipie 2.
Opłata za specyfikację 9,80 PLN (wpłaty na konto Zamawiającego nr 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:30, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy ustników do mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu - urządzeń typu Alco-Sensor IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawy ustników do mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu - urządzeń typu Alco-Sensor IV, w ilości do 185 000 szt. 2. Ilość zamówionych ustników wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, przy czym wartość umowy nie przekroczy kwoty wynikającej z oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane ustniki posiadały aktualne świadectwo jakości zdrowotnej (wydane pn. przez Państwowy Zakład Higieny). 4. Zamawiający wymaga, aby ustniki pakowane były w sposób spełniający następujące wymagania: a. były pakowane w opakowania zbiorcze po 250 szt., przy czym każdy ustnik dodatkowo powinien być opakowany indywidualnie, b. na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach indywidualnych zawierały dane dotyczące: nazwy ustnika, nazwy urządzenia, do którego ustnik jest przeznaczony, numer świadectwa jakości zdrowotnej, nazwę producenta, c.posiadały zaznaczone miejsce otwarcia na opakowaniu indywidualnym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy ustników do dowodowych mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu - urządzeń typu Alkometr A2.0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawy ustników do dowodowych mierników zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu - urządzeń typu Alkometr A2.0, w ilości do 55 000 szt. 2. Ilość zamówionych ustników wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie, przy czym wartość umowy nie przekroczy kwoty wynikającej z oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane ustniki posiadały aktualne świadectwo jakości zdrowotnej (wydane przez pn. Państwowy Zakład Higieny) 4. Zamawiający wymaga, aby ustniki pakowane były w sposób spełniający poniższe wymagania: a. były pakowane w opakowania zbiorcze po 250 szt., przy czym każdy ustnik dodatkowo powinien być opakowany indywidualnie, b.na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach indywidualnych zawierały dane dotyczące: nazwy ustnika, nazwy urządzenia, do którego ustnik jest przeznaczony, numer świadectwa jakości zdrowotnej, nazwę producenta, c.posiadały zaznaczone miejsce otwarcia na opakowaniu jednostkowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa materiałów budowlanych oraz farb dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.