eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźSporządzenie dwóch planów zagospodarowania przestrzennego gminy Czeladź

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Czeladź: Sporządzenie dwóch planów zagospodarowania przestrzennego gminy Czeladź
Numer ogłoszenia: 388686 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311158 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie dwóch planów zagospodarowania przestrzennego gminy Czeladź.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sporządzenie dwóch planów zagospodarowania przestrzennego gminy Czeladź - Nowe Piaski i Stare Piaski. CPV 71410000-5 - usługi planowania przestrzennego Zadanie A Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź - Nowe Piaski Granice opracowania określa Uchwała nr XXXI/464/2012 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 21 czerwca 2012r. Powierzchnia planu objęta przedmiotem zamówienia - 110 ha. Zadanie B Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź - Stare Piaski Granice opracowania określa Uchwała nr XXXI/465/2012 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 21 czerwca 2012r. Powierzchnia planu objęta przedmiotem zamówienia - 1,5081 ha. W planie miejscowym należy określić obowiązkowo ustalenia wynikające z art. 15 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r, poz. 647). 1. Projekt planu winien być opracowany na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych: a) ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r, poz. 647), b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2003r Nr 164, poz. 1587), c) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011r Nr 289, poz. 1699), d) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. z 2002r Nr 100, poz. 908), e) ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami), f) innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. 2. Materiały niezbędne do sporządzenia projektów planów, w tym materiały geodezyjne Zamawiający przygotuje we własnym zakresie. 3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania i przekazania Zamawiającemu materiałów, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) przygotowania materiałów i udziału: w posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planów rozwiązaniami oraz sporządzenia protokołu z tej dyskusji, c) udziału w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz sesji w trakcie uchwalania planów, d) skompletowania dokumentacji prac planistycznych i przekazania w jednym egzemplarzu oddzielnie dla poszczególnych planów, e) dokonania nieodpłatnie dodatkowych czynności jeżeli po podjęciu przez Radę Miejską uchwały w sprawie uchwalenia planów zaistnieją okoliczności uzasadniające konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych prac co do przedmiotu zamówienia. 4. Projekty planów powinny być sporządzone i dostarczone w następującej formie: - elektronicznej: tekst (w formacie doc oraz PDF), - wersję cyfrową rysunku w formacie PDF, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011r Nr 289, poz. 1699), - papierowej w ilości po 5 egzemplarzy, w skali 1:1 000 z wpisanym numerem uchwały i datą uchwalenia planu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie A. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź - Nowe Piaski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • URB-ARCH mgr inż. arch. Anna Kłoszewska-Wanik, ul. Jaskółek 35, 41-211 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55160,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39729,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78720,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie B. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź - Stare Piaski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Urbanistyczna w Rybniku Sp. z o. o., ul. Sobieskiego 15, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15399,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7177,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7177,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.