To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Czeladź: Sporządzenie dwóch planów zagospodarowania przestrzennego gminy Czeladź
Numer ogłoszenia: 388686 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311158 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, faks 032 7633694.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie dwóch planów zagospodarowania przestrzennego gminy Czeladź.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sporządzenie dwóch planów zagospodarowania przestrzennego gminy Czeladź - Nowe Piaski i Stare Piaski. CPV 71410000-5 - usługi planowania przestrzennego Zadanie A Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź - Nowe Piaski Granice opracowania określa Uchwała nr XXXI/464/2012 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 21 czerwca 2012r. Powierzchnia planu objęta przedmiotem zamówienia - 110 ha. Zadanie B Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź - Stare Piaski Granice opracowania określa Uchwała nr XXXI/465/2012 Rady Miejskiej w Czeladzi z dnia 21 czerwca 2012r. Powierzchnia planu objęta przedmiotem zamówienia - 1,5081 ha. W planie miejscowym należy określić obowiązkowo ustalenia wynikające z art. 15 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r, poz. 647). 1. Projekt planu winien być opracowany na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych: a) ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2012r, poz. 647), b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2003r Nr 164, poz. 1587), c) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011r Nr 289, poz. 1699), d) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r w sprawie Zasad techniki prawodawczej (Dz. U. z 2002r Nr 100, poz. 908), e) ustawy z dnia 3 października 2008r o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r Nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami), f) innych obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przedmiotu zamówienia. 2. Materiały niezbędne do sporządzenia projektów planów, w tym materiały geodezyjne Zamawiający przygotuje we własnym zakresie. 3. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania i przekazania Zamawiającemu materiałów, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) przygotowania materiałów i udziału: w posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planów rozwiązaniami oraz sporządzenia protokołu z tej dyskusji, c) udziału w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz sesji w trakcie uchwalania planów, d) skompletowania dokumentacji prac planistycznych i przekazania w jednym egzemplarzu oddzielnie dla poszczególnych planów, e) dokonania nieodpłatnie dodatkowych czynności jeżeli po podjęciu przez Radę Miejską uchwały w sprawie uchwalenia planów zaistnieją okoliczności uzasadniające konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych prac co do przedmiotu zamówienia. 4. Projekty planów powinny być sporządzone i dostarczone w następującej formie: - elektronicznej: tekst (w formacie doc oraz PDF), - wersję cyfrową rysunku w formacie PDF, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2011r w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz. U. z 2011r Nr 289, poz. 1699), - papierowej w ilości po 5 egzemplarzy, w skali 1:1 000 z wpisanym numerem uchwały i datą uchwalenia planu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie A. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź - Nowe Piaski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- URB-ARCH mgr inż. arch. Anna Kłoszewska-Wanik, ul. Jaskółek 35, 41-211 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55160,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39729,00
Oferta z najniższą ceną: 38376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78720,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie B. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź - Stare Piaski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pracownia Urbanistyczna w Rybniku Sp. z o. o., ul. Sobieskiego 15, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15399,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7177,00
Oferta z najniższą ceną: 7177,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.