Ogłoszenie z dnia 2017-03-08
Ogłoszenie nr 38868 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.
Częstochowa: Druk materiałów informacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny
149400000, ul.
ul. Waszyngtona
42468,
42200
Częstochowa, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 784 100, faks
343 784 202, e-mail
a.malolepsza@ajd.czest.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ajd.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publicza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk materiałów informacyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KZ-371/8/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku materiałów informacyjnych wraz z dostarczeniem ich Zamawiającemu (CPV 79.81.00.00-5). Przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować pełen zakres przedmiotu zamówienia - wszystkie zadania. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Biuro Promocji, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa oraz złożyć w miejscu (pomieszczeniu) wskazanym przez Zamawiającego. 4. Termin realizacji: 7 dni od daty otrzymania gotowego materiału (materiału graficznego) do druku. Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego (w różnych terminach dla poszczególnych zadań) przekazywania Wykonawcy projektów - materiału graficznego do druku. 5. Pozostałe warunki realizacji i warunki płatności - zgodnie z załączonym projektem umowy- załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę(ów) bądź podwykonawców, w tym osoby na zastępstwo, zatrudnione były wyłącznie na podstawie umowy o pracę. Zamawiający nie dopuszcza aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudnione przez Wykonawcę(ów) bądź podwykonawców, w tym osoby na zastępstwo, zatrudnione były na innej podstawie niż umowa o pracę. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub spółek osobowych niezatrudniających pracowników, czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia mogą być wykonywane osobiście przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych wyłącznie w ramach ich wkładów do tych spółek
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79810000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16260.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 22769,04 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawa prawna - art. 70 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia są dostawy, które nie wykazują się złożonością i specyficznymi cechami. Liczba podmiotów prowadzących działalność w zakresie dostaw artykułów biurowych na rynku zapewnia zachowanie zasad uczciwej konkurencji
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont drogi powiatowej 1103 S na odc. Wąsosz - Koniawy w km 2+000 - 2+600, gmina Koniecpol.
- WSzS.DEZ.26.048.2024 - ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
- "Remonty ogólnobudowlane rozbiórkowe i zabezpieczające wykonywane na budynkach stan. zasób komunalny gminy zarządzany i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa"
- Dostawa wraz z montażem oświetlenia w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Remont drogi powiatowej 1092 S na odc. Rudniki - granica województwa w km 3+362 - 5+692, gmina Koniecpol - ETAP I
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "System monitoringu wizyjnego w kampusie Politechniki Częstochowskiej"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.