Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Zielona Góra: Publikacja płatnych ogłoszeń prasowych z podziałem na 4 zadania.
Numer ogłoszenia: 38868 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja płatnych ogłoszeń prasowych z podziałem na 4 zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń prasowych z podziałem na 4 zadania. Zadanie 1: Publikacja w dzienniku o zasięgu wojewódzkim; Zadanie 2: Publikacja w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim; Zadanie 3: Publikacja ogłoszeń w bezpłatnym czasopiśmie; Zadanie 4: Publikacja ogłoszeń o konkursach na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki oświatowej w dzienniku o zasięgu lokalnym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia używa się pojęcia: wydawanie dziennika i czasopisma, należy przez to rozumieć zapis sformułowany w art. 7 ust. 2 pkt 2 i 3 Prawa prasowego zastrzeżeniem publikacji: - dziennik ukazujący się co najmniej przez 5 dni w tygodniu (zadanie 1 i 2, 4), - czasopismo bezpłatne ukazujące się co najmniej 1 raz w tygodniu(zadanie 3). 3.1.1. Zadanie 1 Publikacja w dzienniku o zasięgu wojewódzkim (województwo lubuskie)w okresie od dnia podpisania umowy do 31. 03. 2010r. płatnych ogłoszeń lokalnych czarno-białych i kolorowych dotyczących: 3.1.1.1. Obrotu i gospodarki nieruchomościami, w tym m. in.: - ogłoszeń o przetargach na zbycie lub wydzierżawienie nieruchomości, - informacji o wywieszonych w siedzibie Urzędu Miasta wykazach na zbycie nieruchomości (sprzedaż, dzierżawa, najem), - zawiadomień o wyłożeniu projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków, - informacji dla mieszkańców miasta o potrzebie sprawdzenia zgodności ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym; - informacji o czynnościach niezbędnych do uregulowania stanów prawnych nieruchomości; 3.1.1.2. Ogłoszeń o zamówieniach publicznych, 3.1.1.3. Ogłoszeń o konkursach na stanowiska pracy w urzędzie oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, 3.1.1.4. Realizacji zadań miasta, w tym m. in. ogłoszeń: - o konkursach ofert na wykonywanie zadań publicznych ogłaszanych przez miasto, - w zakresie usług komunalnych i spraw porządkowych, w tym m. in. akcji wyłapywania bezdomnych zwierząt i deratyzacji, - w zakresie zagospodarowania przestrzennego, - o możliwościach inwestycyjnych; - o spotkaniach, wydarzeniach, imprezach i akcjach organizowanych lub współorganizowanych przez miasto albo pod patronatem miasta, 3.1.1.5. Aktów prawnych organów miasta oraz organizacji pracy urzędu: - ogłoszeń dotyczących prawa miejscowego, innych uchwał, zarządzeń i obwieszczeń organów miasta, - komunikatów dotyczących organizacji pracy Prezydenta i urzędu, 3.1.1.6. Życzeń, podziękowań, gratulacji, kondolencji i nekrologów: - ogłaszania życzeń świątecznych i okolicznościowych Prezydenta Miasta - ogłaszania podziękowań; - składania gratulacji z okazji osiągnięć naukowych, sportowych, kulturalnych, społecznych, otrzymania prestiżowych tytułów, wyróżnień, nagród, itp. - kondolencji i nekrologów; 3.1.1.7. Zaproszenia na imprezy miejskie (z programami, plakatami, mapkami dojazdu); 3.1.1.8. Listy otwarte Prezydenta Miasta do mieszkańców: 3.1.1.9. Ogłoszenia o konkursach ogłaszanych przez miasto; 3.1.2. Opis zadania: 3.1.2.1. Dziennik musi ukazywać się przez co najmniej 5 dni w tygodniu, publikacja ogłoszeń następuje od poniedziałku do piątku. 3.1.2.2. Dziennik musi docierać do co najmniej 15 tysięcy odbiorców na terenie województwa lubuskiego. 3.1.2.3. Maksymalna przewidywana powierzchnia przekazywanych sukcesywnie w zależności od potrzeb ogłoszeń do zamieszczenia wynosi 60.000 cm2. 3.1.2.4. Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Miasta w terminie do 3 dni kalendarzowych od zlecenia publikacji lub w innym, uzgodnionym z Wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Zielona Góra. 3.1.2.5. Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej. 3.1.2.6. Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie papierowej lub elektronicznej na wskazany nr faksu lub adres poczty elektronicznej. 3.1.2.7. Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę, format i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia 3.1.2.8. Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 12 godzin w formie emaila lub faksu. 3.1.2.9. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń. 3.1.2.10. Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego. 3.1.2.11. Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się z w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia. 3.1.2.12. Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże pracownika odpowiedzialnego za bieżące kontakty z Miastem, w tym nr faksu i adresu poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: a) przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; b) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń. 3.2.1. Zadanie 2 Publikacja płatnych ogłoszeń w dzienniku o zasięgu ogólnokrajowym w okresie od dnia podpisania umowy do 31. 03. 2010 r. dotyczących: 3.2.1.1. obrotu i gospodarki nieruchomościami, w tym m. in.: - o przetargach na zbycie nieruchomości, których cena wywoławcza jest wyższa, niż wyrażona w złotych równowartość 100.000 euro; - o przetargu na sprzedaż udziałów spółek miejskich i z udziałem miasta, - zawiadomień o wyłożeniu projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków; 3.2.1.2. realizacji zadań miasta i urzędu. 3.2.2. Opis zadania: 3.2.2.1. Dziennik musi ukazywać się przez co najmniej 5 dni w tygodniu. 3.2.2.2. Maksymalna przewidywana powierzchnia przekazywanych sukcesywnie w zależności od potrzeb ogłoszeń do zamieszczenia wynosi 2.700 cm2 3.2.2.3. Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Miasta w terminie do 3 dni kalendarzowych od zlecenia publikacji lub w innym, uzgodnionym z Wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Zielona Góra. 3.2.2.4. Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej. 3.2.2.5. Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie papierowej lub elektronicznej na wskazany nr faksu lub adres poczty elektronicznej. 3.2.2.6. Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia 3.2.2.7. Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 12 godzin w formie emaila lub faksu. 3.2.2.8. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń. 3.2.2.9. Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego. 3.2.2.10. Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się z w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia. 3.2.2.11. Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże pracownika odpowiedzialnego za bieżące kontakty z Miastem, w tym nr faksu i adresu poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: - przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; - przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń. 3.3.1. Zadanie 3 Publikacja płatnych ogłoszeń czarno-białych i kolorowych w bezpłatnym czasopiśmie (ukazującym się przynajmniej raz w tygodniu, dystrybuowanym do mieszkań w Zielonej Górze) w okresie od dnia podpisania umowy do 31. 03. 2010 r. dotyczących: 3.3.1.1. realizacji zadań miasta, w tym m.in.: - o konkursach ofert na wykonywanie zadań publicznych, - w zakresie usług komunalnych i spraw porządkowych, w tym m. in. akcji wyłapywania bezdomnych zwierząt i deratyzacji, 3.3.1.2. komunikatów dotyczących organizacji pracy urzędu, 3.3.1.3. życzeń, podziękowań, gratulacji, kondolencji i nekrologów: - ogłaszania życzeń świątecznych i okolicznościowych Prezydenta Miasta; - ogłaszania podziękowań; - składania gratulacji z okazji osiągnięć naukowych, sportowych, kulturalnych, społecznych, otrzymania prestiżowych tytułów, wyróżnień, nagród, itp. - kondolencji i nekrologów; 3.3.1.4. zaproszenia na imprezy miejskie (z programami, plakatami, mapkami dojazdu); 3.3.1.5. listy otwarte Prezydenta Miasta do mieszkańców; 3.3.1.6. ogłoszenia o konkursach ogłaszanych przez miasto. - ; 3.3.2. Opis zadania: 3.3.2.1. Bezpłatne czasopismo musi ukazywać się co najmniej 1 w tygodniu. 3.3.2.2. Maksymalna przewidywana powierzchnia przekazywanych sukcesywnie w zależności od potrzeb ogłoszeń do zamieszczenia wynosi 620 cm2 3.3.2.3. Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Miasta w najbliższym wydaniu czasopisma lub w innym, uzgodnionym z Wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Zielona Góra. 3.3.2.4. Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej. 3.3.2.5. Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie papierowej lub elektronicznej na wskazany nr faksu lub adres poczty elektronicznej. 3.3.2.6. Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia 3.3.2.7. Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 12 godzin w formie emaila lub faksu. 3.3.2.8. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń. 3.3.2.9. Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego. 3.3.2.10. Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się z w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia. 3.3.2.11. Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże pracownika odpowiedzialnego za bieżące kontakty z Miastem, w tym nr faksu i adresu poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: - przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; - przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń. 3.4.1. Zadanie 4 Publikacja płatnych ogłoszeń w dzienniku o zasięgu lokalnym (miasto i gmina Zielona Góra) o konkursach na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki oświatowej zgodnie z ustawą o systemie oświaty w okresie od dnia podpisania umowy do 31. 03. 2010 r.: 3.4.2. Opis przedmiotu: 3.4.2.1. Dziennik musi ukazywać się przez co najmniej 5 dni w tygodniu. 3.4.2.2. Maksymalna przewidywana powierzchnia przekazywanych sukcesywnie w zależności od potrzeb ogłoszeń do zamieszczenia wynosi 12.500 cm2 3.4.2.3. Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Miasta w terminie do 3 dni kalendarzowych od zlecenia publikacji lub w innym, uzgodnionym z Wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Zielona Góra. 3.4.2.4. Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej. 3.4.2.5. Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie papierowej lub elektronicznej na wskazany nr faksu lub adres poczty elektronicznej. 3.4.2.6. Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia 3.4.2.7. Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 12 godzin w formie emaila lub faksu. 3.4.2.8. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń. 3.4.2.9. Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego. 3.4.2.10. Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się z w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia. 3.4.2.11. Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże pracownika odpowiedzialnego za bieżące kontakty z Miastem, w tym nr faksu i adresu poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: - przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; - przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: posiadają ważny wpis do rejestru dzienników i czasopism zgodnie z ustawą z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe (Dz. U. Nr 5, poz. 24 z późn zm.), 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.8) SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj dokument potwierdzający aktualny wpis dziennika do rejestru dzienników i czasopism jako spełnienie wymogów określonych w artykule 20 ustawy prawo prasowe (Dz. U. Nr 5, poz. 24 z późn zm.) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.2. SIWZ; 7) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, pokój 408.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, Podgórna 22, pokój 408.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa sprzętu komputerowego finansowanego w ramach projektu FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 pt. "Akcja - Migracja. Lubuskie Centrum Integracji Cudzoziemców"
- Szkolenie zawodowe pn."Operator wózków jezdniowych" dla 8 osób w miejscowości Zielona Góra
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.