eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › budowa THEATRUM LATINUM - amfiteatru nad rzeką Nogat w Malborku - etap I



Ogłoszenie z dnia 2006-07-28

POZYCJA 38869

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Malbork: budowa THEATRUM LATINUM - amfiteatru nad rzeką Nogat w Malborku - etap I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Malborka, do kontaktów: Roman Milanowski, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324, e-mail: aig@um.malbork.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.malbork.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa THEATRUM LATINUM - amfiteatru nad rzeką Nogat w Malborku - etap I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Malbork. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa amfiteatru zlokalizowanego nad rzeką Nogat w Malborku. Jest to obiekt użyteczności publicznej , wolnostojący, jednokondygnacyjny z możliwością zadaszenia (konstrukcja dachu i pokrycie w etapie II). Planowana maksymalna liczba osób przebywających w obiekcie 1700. Pomieszczenia rekreacyjno-handlowe oraz sanitariaty dla widzów zaprojektowano pod trybunami widowni. Projektowany obiekt został harmonijnie wpisany w skarpę brzegową. Trybunę dolną zaprojektowano jako drewnianą pełną, trybuna górna drewniana ażurowa na konstrukcji stalowej. Ściany pomieszczeń handlowo-gastronomicznych pod trybunami w części przeszklone, w części licowane cegłą klinkierową. Widownia amfiteatru zaprojektowana jest na planie dwóch ćwierćokręgów o promieniach r1=3240 cm, r2= 2880cm. Audytoria widowni biegną po okręgach i składają się z łamanych odcinków oraz odcinków prostych znajdujących się pomiędzy promieniami głównych układów nośnych. Płaszczyzny audytoriów projektowane są z krawędziaków opartych na profilach stalowych i ściankach żelbetowych. Elementem projektu jest molo mające początek przy schodach centralnych amfiteatru i biegnące wzdłuż brzegu rzeki Nogat, wykonane jakom płyta żelbetowa podpierana słupami żelbetowymi za pomocą belek żelbetowych oraz marina. W zakres zadania wchodzi również adaptacja na zaplecze amfiteatru Szkoły Łacińskiej stanowiącej pozostałości po historycznej zabudowie miasta. Na obecnym etapie zakłada się układ dawnych fundamentów oraz fundamentów wykonanych na etapie odbudowy i prac przy budynku w latach 60-tych. Stan murów i zapewne fundamentów nie jest zadowalający (szczególnie od strony północno-zachodniej) i wymaga pewnych zabiegów wzmacniających. Ponadto w zakres prac wchodzi wykonanie instalacji wewnętrznych sanitarnych, elektrycznych, teleinformatycznych, wentylacyjnych, sieci zewnętrznych wod.-kan. zasilania energetycznego, oświetlenia terenu i robót drogowych. Do robót tymczasowych należy zabicie ścianek szczelnych wzdłuż linii brzegowej rzeki Nogat oraz wypompowanie z wydzielonego terenu przybrzeżnego wody, co pozwoli wykonać cały zakres prac z lądu (dopuszcza się inny sposób obniżenia poziomu wody). Do robót towarzyszących należy geodezyjne wytyczanie obiektów oraz inwentaryzacja powykonawcza wykonanych obiektów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opinia Konserwatora Zabytków dotyczaca jakosci wykonanych robót na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Amfiteatr. Powierzchnia zabudowy - 1 044,04 m2 Powierzchnia trybun - 1 243,40 m2 Powierzchnia użytkowa - 487,82 m2 Powierzchnia sceny - 130,97 m2 Powierzchnia proscenium - 82,45m2 Kubatura zaplecza pod trybunami - 1 600,00 m3 Kubatura trybun z dachem - 12 000,00 m3 2. Szkoła Łacińska. Powierzchnia zabudowy istniejąca - 146,47 m2 Powierzchnia użytkowa - 144,33 m2 Kubatura - 470,00 m3 Wysokość budynku - 7,4 m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 120 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców. 1.5 Wykonywali roboty z zakresu budownictwa wodnego związane z: a) przebudową nabrzeży, budową mola, mariny - minimum 2 roboty za kwotę minimum 1.000.000 netto każda, b) wykonaniem elementów konstrukcyjnych żelbetowych połączonych z wykonaniem pali żelbetowych - minimum 2 roboty w ilości ok.400 mb pali każda 1.6 Posiadają uprawnienia do wykonywania robót na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską i wykonywali: a) min 1 robotę na obiekcie zabytkowym z zastosowaniem palowania 1.7 Wykonanie na przedmiotowym zamówieniu przerobu w roku 2006 w wysokości ok. 2,5 mln zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b) dowód wniesienia wadium c) Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wykonawców występujących wspólnie/ partnerów, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, f) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem - uprawnienia do wykonywania robót na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską. (załączyć opinie konserwatora zabytków dotyczącą jakości wykonanych robót na obiektach zabytkowych min. 2 szt.) g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert h) aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert j) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 k) Wykaz osób - kierownictwa firmy (dotyczy to także podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do SIWZ potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu w tym do prowadzenia robót na obiektach zabytkowych) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykazać w druku załącznik nr 3 2) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (zgodnie z opisem punktu VI.A.1.k), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru) z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5 4) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 5) podpisane istotne postanowienia, które wprowadzone będą do zawieranej umowy - załącznik - nr 7 6) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje sprzętem do zapuszczania profili stalowych metodą bezudarową lub wibratorami niskorezonansowymi wysokiej częstotliwości oraz urządzeniami do wykonywania pali w pomieszczeniach Zał nr 8 7) Oświadczenie o realizacji w roku 2006 zakładanego zgodnie z pkt V ust. 1.7SIWZ przerobu Zał. nr 9 8) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia ( przedmiar robót i Zał Nr 10 projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) 9) harmonogram rzeczowo-finansowy określający zakres i wartość prac do wykonania w poszczególnych miesiącach z uwzględnieniem zakładanej w 2006 roku kwoty przerobu Zał Nr 11 C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,0 zł. UWAGA W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę danego Wykonawcy, Wykonawca ten przed dniem podpisania umowy zobowiązany będzie do dostarczenia odrębnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej zakres przedmiotowego zamówienia publicznego w wysokości 1.000.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena wykonania 90 2. termin wykonania 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl. Opłata: 2500 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Urzędu Miasta Malborka, przelewem bankowym w oparciu o wystawioną fakturę lub na konto 03 2030 0045 1110 0000 0039 8430. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2006, godzina 12:30, Urząd Miasta Malborka, Plac Słowiański 5, pok. 217.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.