Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Sulechów: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II
Numer ogłoszenia: 388792 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 683528759, faks 683528759.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku do siedziby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie przy ul. Zwycięstwa 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów: Pakiet nr 1 - Zgłębniki żołądkowe, zgłębniki do żywienia dojelitowego, zestawy do drenażu opłucnej Pakiet nr 2 - Zgłębniki Sengstacena Pakiet nr 3 - Klipsy do laparoskopii Pakiet nr 4 - Sprzęt specjalistyczny Pakiet nr 5 - Kaniule inne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na cały pakiet. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia zawiera znaki towarowe, nazwy i symbole producentów należy przez to rozumieć produkt równoważny z podanym - o tej samej jakości lub wyższej. Proponowany przez oferenta produkt równoważny winien spełniać co najmniej te parametry, które wskazane zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 2 dla każdego elementu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 93.14.16.40 - 93.14.16.40 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 25.22.22.00 - 25.22.22.00 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 9 SIWZ; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1i 2; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w § 9 SIWZ Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8 SIWZ na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie. Poświadczenie kserokopii musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do podpisywania oferty załączone do OFERTY w następującej kolejności Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, jeśli nie jest wymagana , oświadczenie o nie wymagalności Oświadczenie o posiadaniu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfiakcjom technicznym, tj. deklaracji zgodności lub certyfikatu CE na dostarczone urządzenie. Art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. nr 93, poz. 896) Dokument w języku polskim. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy Wypełniony i podpisany formularz cenowy Oświadczenie dotyczące art. 22 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (art.24 Pzp) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik Zaparafowany projekt umowy W celu zweryfikowania zgodności oferowanych materiałów z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć nieodpłatnie próbki asortymentu z każdego rodzaju (np. jeden rozmiar igły lub strzykawki itp.) - min. 1 szt. z każdego rodzaju asortymentu, na których należy zaznaczyć nr zadania i numer pozycji. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek nieodpłatnie dostarczyć katalog lub folder oferowanego sprzętu jednorazowego użytku w celu weryfikacji. Zamawiający nie wymaga dostarczenia próbek na asortyment wymieniony w pakietach nr: 1 poz. 12, 3,4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsulechow.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Zwycięstwa 1
66-100 Sulechów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Zwycięstwa 1 66-100 Sulechów Sekretariat Dyrektora (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie chodnika ul. Różana w Sulechowie
- Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej w Kijach
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawy zestawów do PCS-2, cytrynianu sodu i igieł 16G
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.