Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-10-09
P³ock: dostawa aparatu echokardiograficznego
Numer og³oszenia: 388850 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa aparatu echokardiograficznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa wysokospecjalistycznego aparatu echokardiograficznego z wyposa¿eniem -sztuk 1.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.11.23.40 - Echokardiografy .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wymaga siê wniesienia wadium w wysoko¶ci 8 000,00 z³
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dokonano szczegó³owego opisu warunku
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dokonano szczegó³owego opisu warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dokonano szczegó³owego opisu warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dokonano szczegó³owego opisu warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dokonano szczegó³owego opisu warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Dokumenty dotycz±ce przedmiotu zamówienia potwierdzaj±ce, i¿ oferowana dostawa odpowiada wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 1. Do oferty na wyroby medyczne wystêpuj±ce w opisie przedmiotu zamówienia nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu lub u¿ywania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych tj. : 1a. certyfikat zgodno¶ci - dokument wydany przez jednostkê notyfikowan± w zakresie wyrobów po¶wiadczaj±cy przeprowadzenie procedury oceny zgodno¶ci, potwierdzaj±cej, ¿e nale¿ycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badañ koñcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (je¶li dotyczy wyrobu) 1 b. deklaracjê zgodno¶ci - o¶wiadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzaj±ce na jego wy³±czn± odpowiedzialno¶æ, ¿e wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi 1 c. dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie zg³oszenia lub powiadomienia Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o wprowadzeniu do obrotu lub do u¿ywania wyrobu) lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru /druk zg³oszenia, powiadomienia, wniosek o przeniesienie danych lub urzêdowe potwierdzenie wpisu do bazy danych prowadzonej przez ww. Prezesa/, je¶li przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagaj± zg³oszenia, powiadomienia lub przeniesienia danych, a w przypadku wyrobów nie podlegaj±cych temu obowi±zkowi - o¶wiadczenie o przyczynach braku zg³oszenia/ powiadomienia/przeniesienia danych, z odpowiednim odwo³aniem siê do przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych 2. Wykonawca musi do³±czyæ do oferty materia³y promocyjne opisuj±ce przedmiot zamówienia (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych) bêd±ce oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych i /lub instrukcje obs³ugi zawieraj±ce opisy oferowanych urz±dzeñ, potwierdzaj±ce parametry techniczne i funkcjonowanie zaoferowanego sprzêtu zgodne z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiaj±cego oraz parametrami oferowanymi przez Wykonawcê. W przypadku, gdy dany parametr techniczny lub wymóg funkcjonalny wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik 1 do SIWZ) nie jest opisany w za³±czonych do oferty materia³ach promocyjnych lub w instrukcji obs³ugi nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych) potwierdzaj±ce zgodno¶æ zaoferowanego parametru technicznego lub funkcjonalnego oferowanego urz±dzenia z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiaj±cego. 3. Autoryzacja producenta na prowadzenie serwisu gwarancyjnego oferowanego aparatu w Polsce lub umowa z autoryzowanym serwisem 4. o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego wyra¿one poprzez wype³nienie w za³±czniku nr 1 do SIWZ kolumny p.n. parametry oferowane oraz z³o¿enie podpisu przez osobê upowa¿nion± pod tym o¶wiadczeniem (na ka¿dej stronie)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. O¶wiadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pe³nomocnictwo) upowa¿niaj±ce do podpisania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Je¿eli pe³nomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawieraæ imienn± piecz±tkê wystawiaj±cego pe³nomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Je¿eli do³±czone do oferty ww. pe³nomocnictwo bêdzie w formie kopii, jego zgodno¶æ z orygina³em powinien po¶wiadczyæ notariusz. 2. Potwierdzenie wniesienia wadium. Je¶li wadium jest wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na - wymagany orygina³ dokumentu wadialnego. W przypadku, gdy wadium wniesione w formie pieniê¿nej, wp³ynie na rachunek bankowy zamawiaj±cego, w terminie okre¶lonym w SIWZ, brak za³±czenia do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nie stanowi podstawy do wykluczenia wykonawcy z postêpowania. 3. Formularz cenowy oferty (wg za³±cznika nr 2 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
INFORMACJA O DOPUSZCZALNO¦CI ZMIANY UMOWY 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zgody obu stron oraz pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci oraz zapewnienia zgodno¶ci z art. 144 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 2. Przewiduje siê nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci zmiany umowy po podpisaniu przez obie strony stosownego aneksu do umowy na pi¶mie polegaj±ce na: 2.1. zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentuj±cych pod warunkiem, ¿e pod wzglêdem prawnym nie prowadz± one do zmian stron umowy, 2.2. wyd³u¿eniu terminu realizacji umowy okre¶lonego w § 3 ust. 1 zdanie pierwsze niniejszej umowy, jednak nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni, w przypadku si³y wy¿szej, 2.3. zmianie postanowieñ umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci tzw. si³y wy¿szej tj. wydarzeñ i okoliczno¶ci nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezale¿nych od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, które uniemo¿liwiaj± jednej ze stron wywi±zanie siê z postanowieñ zawartej umowy lub powoduj± ra¿±c± stratê dla którejkolwiek ze stron umowy. Gdy okoliczno¶ci si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj± jednej ze stron umowy wywi±zanie siê ze swych zobowi±zañ umownych przez okres d³u¿szy ni¿ 2 miesi±ce, strony umowy mog± rozwi±zaæ umowê w ca³o¶ci lub w czê¶ci bez odszkodowania. 2.4. zmianie osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu zamówienia, 2.5. wprowadzeniu zmian, których nie mo¿na by³o przewidzieæ lub zapobiec im w chwili zawarcia umowy, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej nie mo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy. 4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci (nie bêd±cych si³± wy¿sz±), gro¿±cych ra¿±c± strat±, których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy; 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany umowy, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku wyst±pienia niezgodno¶ci pomiêdzy zapisami umowy, a tre¶ci± oferty i lub SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony
Sekcja Zamówieñ Publicznych
ul. Medyczna 19
09-400 P³ock.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 12:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony Sekcja Zamówieñ Publicznych pokój nr 32 ul. Medyczna 19 09-400 P³ock.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Przygotowanie kompleksowej us³ugi cateringowej wraz z obs³ug± kelnersk± w zwi±zku z organizacj± spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku do kot³ownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa s³upa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku nale¿±cym do Akademii Mazowieckiej w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup echokardiografu
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie sprzêtu medycznego: sterylizator parowy, myjnia dezynfektor, aparat echokardiograf wraz z wyposa¿eniem dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolañczyka Sp. z o.o. w Z³otoryi.
- Zakup echokardiografu z funkcj± echokardiografii przezprze³ykowej
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, p³yny infuzyjne, kontrasty, ¿ywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych.
wiêcej: Echokardiografy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.