Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Bydgoszcz: WYKONYWANIE USŁUG SERWISOWYCH ORAZ KOMPLEKSOWEGO PRZEGLĄDU OKRESOWEGO SYSTEMU CHŁODZENIA SERWERÓW I SYSTEMU ZASILANIA UPS
Numer ogłoszenia: 3888 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4246 , ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 97 81, faks 52 3782584.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona (Jednostka Wojskowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG SERWISOWYCH ORAZ KOMPLEKSOWEGO PRZEGLĄDU OKRESOWEGO SYSTEMU CHŁODZENIA SERWERÓW I SYSTEMU ZASILANIA UPS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu napraw bieżących i planowanych oraz usuwaniu awarii, a także przeprowadzeniu jednego kompleksowego przeglądu okresowego systemu chłodzenia serwerów i systemu zasilania UPS, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 UPZP, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym, w przypadku ich wystąpienia. Informacja o możliwości udzielenia zamówień uzupełniających nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do udzielenia takiego zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. NBP O/O Bydgoszcz - Nr konta 70 1010 1078 0091 3313 9120 0000 z adnotacją WADIUM - COOLING 2013 - nr sprawy 014/OZ/PI/2012. Dowód wniesienia wadium: 1. zaleca się dołączyć potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. należy dołączyć w formie oryginału w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A) spełniają warunki, określone na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: nie dotyczy 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykażą się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi (w każdym z zakresów) odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: a. wykonaniem kompleksowego przeglądu okresowego systemu chłodzenia opartego na min. 2 agregatach wody lodowej o wydajności chłodniczej nie mniejszej niż 200 kW każdy lub realizację usługi dostarczenia i pierwszego uruchomienia (rozruchu) systemów, instalacji i urządzeń opartych na min. 2 agregatach wody lodowej o mocy jw. lub wykażą się wykonywaniem usługi konserwacji lub serwisu agregatów wody lodowej o mocy jw., trwającej nie krócej niż 5 miesięcy, b. wykonaniem konserwacji lub serwisu systemu chłodzenia opartego na wodzie lodowej posiadającego zład o pojemności nie mniejszej niż 3000 litrów, w zakresie urządzeń o charakterze hydraulicznym (pomp, zaworów, orurowania, manometrów, termometrów, czujników ciśnienia i temperatury itp.) przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy lub wykaże się wykonaniem i pierwszym uruchomieniem takiego systemu, c. wykonaniem konserwacji lub serwisu systemów wentylacyjnych, złożonych z min. 4 central wentylacyjnych wyposażonych w chłodnice wraz z automatyką sterującą przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy lub dostarczeniem i pierwszym uruchomieniem systemu wentylacji złożonego z min. 4 central wyposażonych w chłodnice wraz z automatyką sterującą, d. wykonaniem konserwacji lub serwisu systemów chłodzących opartych na modułach LCP w ilości nie mniejszej niż 10 modułów przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy lub wykaże się wykonaniem i pierwszym uruchomieniem systemu chłodzenia opartego na min. 10 modułach LCP, e. wykonaniem konserwacji lub serwisu min. 2 modułowych urządzeń UPS o mocy nie mniejszej niż 160 kVA każdy, włączając w to wykonywanie aktualizacji oprogramowania sterującego przez okres min. 5 miesięcy lub dostarczenia i pierwszego uruchomienia w/w urządzeń, f. wykonaniem konserwacji lub serwisu systemów automatyki opartych na sterownikach PLC lub wykaże się wykonaniem i uruchomieniem takich systemów. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawiony wyżej warunek udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1.2. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu łącznie. Warunek uważa się za spełniony, jeśli każdy z ww. zakresów (a-f) zrealizowany został w jednym zamówieniu (w ramach jednej umowy) dla jednego podmiotu (lub zespołu podmiotów). Dopuszcza się możliwość realizacji kilku zakresów w ramach jednego zamówienia (w ramach jednej umowy) lub każdego z osobna. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 3) dysponowania odpowiednim: a. potencjałem technicznym, tj.: nie dotyczy b. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a. co najmniej jedną osobą przewidzianą do wykonywania czynności wynikających z przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wglądu do dokumentacji powykonawczej oznaczonej klauzulą POUFNE, legitymującą się aktualnym poświadczeniem bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE (lub wyższej), b. osobami przewidzianymi do wykonywania pozostałych czynności wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia - legitymującymi się aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego o klauzuli ZASTRZEŻONE (lub wyższej) lub zezwoleniem na dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, c. co najmniej jedną osobą z uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP D) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy w zakresie dozoru: 1. urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 2. aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 poz. 828, d. co najmniej dwiema osobami z uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji: 1. urządzeń, instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 2. aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt.1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 poz. 828, e. co najmniej jedną osobą z uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP D) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy w zakresie dozoru: 1. urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodzenia o mocy ponad 50 kW, 2. aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 poz. 828, f. co najmniej dwiema osobami z uprawnieniami (np. świadectwem kwalifikacyjnym SEP E) wymaganymi przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji: 1. urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodzenia o mocy ponad 50 kW, 2. aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w ppkt. 1, zgodnie z rozporządzeniem Min. Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. Dz. U. nr 89 poz. 828, g. co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane, zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową - Dz. U. nr 121 poz. 1263, h. co najmniej jedną osobą posiadającą min. roczne doświadczenie w zakresie serwisowania urządzeń UPS, i. co najmniej jedną osobą posiadającą min. roczne doświadczenie w zakresie serwisowania układów automatyki sterującej pracą urządzeń, j. co najmniej jedną osobą posiadającą min. roczne doświadczenie w zakresie obsługi (konserwacji) instalacji wykonanych w technologii światłowodowej, w szczególności w zakresie światłowodowych sieci komputerowych. Ocena, czy Wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/ nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów określonych w pkt. 11.1.3. SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, spełniają wymienione wyżej warunki udziału w postępowaniu łącznie. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: nie dotyczy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż w przypadku udzielenia mu zamówienia będzie posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 2.000.000,00 (słownie: dwa miliony złotych 00/100) PLN, przez cały okres realizacji zamówienia (formularz ofertowy). B) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 UPZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Określono w pkt. III.3.1).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Określono w pkt. III.3.1).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Określono w pkt. III.3.1).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Określono w pkt. III.3.1).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają zgody umawiających się Stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności. Powyższe nie dotyczy wyjątków wskazanych w umowie. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1) zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych i nie cierpiących zwłoki w zakresie wymaganego od Zamawiającego wsparcia dla JFTC, 2) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, w tym siły wyższej oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) zaistnienia konieczności przedłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy przeszkód w realizacji umowy w terminie jej obowiązywania, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. niedostępności niezbędnych do dokonania napraw materiałów, części, itp.), 4) zaistnienia konieczności zwiększenia wartości umowy spowodowanej potrzebą zakupu materiałów, środków i usług, o których mowa w § 3 ust. 15 niniejszej umowy, w przypadku posiadania środków finansowych przez Zamawiającego, 5) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy, 6) zmiany te są korzystne lub neutralne dla Zamawiającego, 7) zmiany przepisów prawa, z zastrzeżeniem, że zmianie nie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 3 ust. 2 -12. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być wprowadzone na wniosek Strony umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku, o którym mowa w ust. 3 wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis i uzasadnienie propozycji zmian, opis wpływu zmiany na harmonogram i termin wykonania umowy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 3), Zamawiający może wydłużyć termin realizacji umowy o czas niezbędny, celem należytego wykonania zobowiązań umownych Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nie może to powodować żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego, poza określonymi w § 3 ust. 15 niniejszej umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt. 3), poza wskazanymi w ust. 4 jest dostarczenie dokumentu podpisanego przez uprawnione osoby potwierdzającego w sposób obiektywny zaistnienie okoliczności, na które powołuje się Wykonawca
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, pok. nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4246, ul. Szubińska 2, 85-915 Bydgoszcz, Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: w dniu 11/01/2013 r. o godz. 11:00. Miejsce otwarcia ofert: JW Nr 4246 - jak wskazano w pkt. IV.4.4), pok. nr 107.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Odnowa nawierzchni DW Nr 244 na odc. Aleksandrowo - Strzelce Górne i Rozbudowa DW Nr 244 polegająca na wykonaniu ścieżki rowerowej i chodników na odcinku Aleksandrowo - Strzelce Górne
- Dostawa samochodu osobowego
- Prace geod i kartograf obejmujące całoroczną (w 2025 r.) kw położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i województwa łódzkiego, w zakresie potrzeb RZI w Bydgoszczy oraz WOG
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.
- "Poprawa brd na DK10 w miejscowości Zawały"
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, naprawa i serwis instalacji sanitarnej i przeciwpożarowej w Parku Centralnym
- ZP/CZD/025/25 Stała obsługa zapobiegawcza, konserwacyjna, regulacyjna i utrzymanie w pełnej sprawności eksploatacyjnej urządzeń chłodniczych oraz ich doraźne naprawy
- "Usługi serwisowe urządzeń i sieci wodociągowych, kanalizacji oraz CO."
- Utrzymanie czystości na obiektach mostowych przez 9 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Usługa wykonania obowiązkowych przeglądów konserwacyjnych i konserwacji Urządzeń Transportu Bliskiego "UTB" - 32 WOG Zamość oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG Zamość.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.