Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Niemcza: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w gminie Niemcza dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 388974 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemcza , ul. Rynek 10, 58-230 Niemcza, woj. dolnośląskie, tel. 074 8376999, 8376265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.niemcza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w gminie Niemcza dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem na rzecz Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy, zainstaluje oraz uruchomi sprzętu komputerowy u beneficjenta ostatecznego projektu pod wskazanymi przez Zamawiającego adresami na terenie gminy Niemcza w miejscowościach: Gilów, Gola Dzierżoniowska, Kietlin, Niemcza, Nowa Wieś Niemczańska, Podlesie, Przerzeczyn Zdrój, Wilków Wielki, zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego (każda z dostaw obejmująca dostawę komputerów stacjonarnych PC i lub notebooków) o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto oraz potwierdzą, że dostawy te zostały wykonane należycie c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 3.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa oświadczenie osobno. 4.Wykaz zrealizowanych w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy sprzętu komputerowego (każda z dostaw obejmująca dostawę komputerów stacjonarnych PC i- lub notebooków) o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto. Wykaz powinien zawierać co najmniej: nazwę dostarczonych komputerów (typ, model), wartość w PLN brutto dostarczonych komputerów, datę wykonania dostawy, nazwę i adres zamawiającego do którego dostarczono sprzęt komputerowy . Do wykazu należy dołączyć dokumenty wystawione przez zamawiającego potwierdzające należyte wykonanie zamówienia (np. referencje, protokoły odbioru potwierdzające odbiór bez zastrzeżeń)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - okres gwarancji (min. 24 m-ce - maks. 60 m-cy) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.niemcza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niemcza. ul. Rynek 10 -sekretariat Urzędu Miasta i Gminy Niemcza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA I GMINY NIEMCZA Rynek 10; 58-230 Niemcza pok. nr 9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do projektu pn.: "Poznaję, eksperymentuję, decyduję! szkolne laboratorium umiejętności v. 2
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Zakup i dostawa monitorów na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Zakup i dostawa monitorów na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Zakup i dostawa komputerów AIO oraz urządzeń drukujących dla nowych poradni Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.