eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sprzedaż i dostawa artykułów wyposażenia biura oraz sprzętu biurowego i AGD dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-08

Kraków: Sprzedaż i dostawa artykułów wyposażenia biura oraz sprzętu biurowego i AGD dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie
Numer ogłoszenia: 38908 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów wyposażenia biura oraz sprzętu biurowego i AGD dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez CIOR w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czajnik elektryczny - typu ZELMER 17Z015 płaski element grzejny chromowo - niklowy, poj. 1,5 L, wskaźnik poziomu wody, automatyczne wyłączenie po zagotowaniu, zabezpieczenie przed włączeniem pustego czajnika, filtr wody, obrotowe połączenie 360 stopni podstawki z czajnikiem - 180 szt. 2. Elektryczny grzejnik olejowy -10 żeberek, moc grzejna regulowana termostatem -10 szt. 3. Termowentylator- typu RAVANSON FH - 400 2-stopniowa regulacja mocy, funkcje: ogrzewanie i wentylator, czujnik wychyleniowy - 15 szt. 4. Wentylator stołowy -trzystopniowy przełącznik, ruch wahadłowy półkolisty, pochylenie kosza ochronnego regulowane bezstopniowo, krata zdejmowana do czyszczenia, średnica płatu skrzydła min. 230 mm - 90 szt. 5. Wentylator stojący -regulacja wysokości nogi trzystopniowy przełącznik, ruch wahadłowy półkolisty, pochylenie kosza ochronnego regulowane bezstopniowo, krata zdejmowana do czyszczenia, średnica płatu skrzydła 400 mm - 140 szt. 6. Żelazko -typu PHILIPS GC 2510 moc -2000W, ciągły strumień pary, możliwość używania wody kranowej, rowek na całej długości stopy do prasowania tkaniny wokół guzików - 2 szt. 7. Metalowa apteczka - możliwość regulacji wysokości zawieszenia półek i zmiany kierunku otwierania drzwiczek, wymiary: 270x80x340 mm. - 2 szt. 8. Szuflada podwieszana pod klawiaturę -typu fellowes, maksymalny wymiar klawiatury 21x51,5 cm, możliwość instalacji na dwóch różnych wysokościach. - 25 szt. 9. Lampka biurkowa - typu SARAH COMFORT ANSMANN lampka wyposażona w żarówkę halogenową 50W z przełącznikiem trójpozycyjnym, elastyczne ramię i główka lampy umożliwiająca regulację położenia źródła światła - 30szt. 10. Tester do banknotów - stacjonarny tester posiadający świetlówkę UV (4W), zasilanie sieciowe - 10 szt. 11. Bilonierka - podziałka w pojemnikach na bilon co 10 szt. - 20 szt. 12. Zegar biurowy na ścianę - kolor do wyboru, średnica min.28 cm. - 30 szt. 13. Lustro biurowe -uniwersalne bez ram wymiary min. 40cmx70cm, z uchwytami do mocowania. - 10 szt. 14. Latarka podręczna - halogenowa, zasilana na baterie - 50 szt. 15. Godło w ramce do zawieszenia na ścianie format A4 - 5 szt. 16. Numerator 8 cyfrowy - numerator samo tuszujący z metalowymi czcionkami 8 cyfrowy. Opcje na każdym pierścieniu: 10 cyfr i puste pole. Wysokość cyfr 4,5 mm. Wymienny wkład samo tuszujący kolor czarny i czerwony. - 20 szt. 17. Podajnik do taśmy pakowej - ręczny podajnik do taśmy, wyposażony w regulacje naciągu taśmy. - 5 szt. 18. akumulator Ni-Mh P03 AAA 800mAh 1,2V - 70 szt. 19. akumulator Ni-Mh P6 AA 2600 mAh 1,2V - 170 szt. 20. Bateria alkaliczna LR03 1,5V (AAA) - 370 szt. 21. Bateria alkaliczna LR06 1,5V (AA) - 1620 szt. 22. Bateria alkaliczna LR14 1,5V (C) - 120 szt. 23. Bateria alkaliczna LR20 1,5V (D) - 330 szt. 24. Bateria alkaliczna 6LR61 9 V (9V) - 150 szt. 25. Bateria CR 123 3V - 60 szt. 26. Bateria CR 2025 3V - 10 szt. 27. Bateria 23AE 12V - 20 szt. 28. Bateria LRV08 alkaiczna 12V - 15 szt. 29. Akumulatorek R14 3500 mAh - 20 szt. 30. Ładowarka do akumulatorów uniwersalna R3/R6/9V/1214/R20 - 20 szt. 31. Ustniki do alkomatów BlowIn - 500 szt. 32. Kosz ażurowy na banknoty plastikowy o wym. 20x10x5 - 120 szt. 33. Kosz na listy plastikowy o wym. 60x40x30- nośność min.20kg, (skrzynka) - 170 szt. 34. Kosz na listy plastikowy o wym. 60x40x40- nośność min.20kg, (skrzynka) - 165 szt. 35. Kosz na śmieci 15L-uchylny - 45 szt. 36. Kosz na śmieci 25L -uchylny - 60 szt. 37. Kosz na śmieci 60 L - 3 szt. 38. Kosz składany - pojemność po rozłożeniu min.32 L - 170 szt. 39. Kasetka na pieniądze - metalowa kasetka lakierowana, o zaokrąglonych brzegach, zamykana na klucz, posiadająca plastikową wkładkę na bilon. Minimalne wymiary: dł.300X szer217 X wys.100mm.- 5 szt. 40. Aparat telefoniczny stacjonarny -typu Panasonic KX-TS 2308, homologacja, wybieranie kodowe 10 numerów, wybieranie jedno przyciskowe 20 numerów, powtarzanie ostatniego numeru, system głośno mówiący, wyświetlacz alfanumeryczny, lampka sygnalizacji dzwonka, port modemu, gniazdo słuchawki nagłownej, regulacja głośności w słuchawce i głośniku, regulacja głośności dzwonka, klawisz flash, blokada połączeń, możliwość montażu na ścianie.- 70 szt. 41. Bezprzewodowy aparat telefoniczny - typu Panasonic KX-TG 2511, homologacja, książka telefoniczna na 50 numerów, powtarzanie do 10 ostatnich numerów, identyfikacja numeru, podświetlany wyświetlacz alfanumeryczny, 14 rodzajów dzwonka, regulacja głośności dzwonka i słuchawki, funkcja budzika, blokada klawiatury, restrykcje połączeń.- 70 szt. 42. Drabina czteroszczeblowa -rozstawna, jednostronna, wykonana z aluminium, posiadająca atest - 5 szt. 43. Szydło do worków długość igły ok. 16 cm, długość rękojeści ok. 11 cm, wymiary otworu do nawlekania nici: dł. ok. 0,5cm, gr. 1 mm., otwór na początku igły od ostrza - 30 szt. 44. Bezprzewodowy aparat telefoniczny z 2 słuchawkami - typu Panasonic KX-TG6412PD, homologacja, książka telefoniczna na 100 numerów i nazw, automatyczne powtarzanie numerów, identyfikacja numeru, system głośno-mówiący w słuchawce, funkcja sms, regulacja głośności dzwonka i słuchawki, możliwość współpracy do 6 słuchawek z bazą, możliwość montażu na ścianie.- 10 szt. 45. Ciśnieniowy ekspres do kawy -moc ekspresu 1260W, ciśnienie 15 barów, pojemność zbiornika na wodę 1,2 litra blok grzewczy ze stali szlachetnej, lampka kontrolna, łyżeczka do odmierzania kawy, podświetlany włącznik;wyłącznik, pojemnik na skropliny, wyjmowana kratka ociekowa ze stali nierdzewnej - 2 szt. 46. Kuchnia elektryczna -typu MASTERCOOK KE2003, cztery elektryczne płytki grzejne, piekarnik elektryczny z oświetleniem, termoregulator, efektywność energetyczna - A - 1 szt. 47. Kuchnia elektryczna -typu MASTERCOOK TE 6100, dwie elektryczne płytki grzejne - 2 szt. 48. Chłodziarka mała -typu AMICA Model AC1104P, pojemność chłodziarki netto 108-112L, pojemność zamrażarki 16-18L, klasa energetyczna - A, automatyczne odszranianie.- 3 szt. 49. Chłodziarka duża -typu AMICA Model AZC4103P sygnalizacja elektroniczna, panel sterujący na zewnątrz, przeźroczyste półki, pojemność chłodziarki netto 180-185L, pojemność zamrażarki 54-56L, klasa energetyczna - A - 3 szt. 50. Kuchenka mikrofalowa -typu Amica GA17E70 17L, 700W, sterowanie elektroniczne,10 poziomów mocy, rozmrażanie czasowe i wagowe - 5 szt. 51. Bindownica - dziurkuje do 25 kartek, mogą być stosowane grzbiety plastikowe o średnicy od 4,5 do 50mm, oprawia dokumenty A4 o objętości do 450 stron - 3 szt. 52. Zgrzewarka -typu IMPULSE SEALER Model TISH - 300.Zgrzewarki impulsowe z regulatorem czasu zgrzewania. Zasilanie: 110 ~ 230 V, Moc 600 W, Długość zgrzewu: 300mm, Szerokość zgrzewu 10mm, możliwość zamontowania noża obcinającego oraz większej taśmy np. 2 mm Zgrzewa folię do 1mm. - 3 szt. 53. Laminator -typu GBC H65 .Szybkość laminowania 30,5 cm-min. Czas nagrzewania 8 min. Szerokość laminacji 330mm. Nie wymagają stosowania obwoluty ochronnej. W komplecie zestaw startowy folii. - 3 szt. 54. Gilotyna -typu DAHLE 533, gilotyna z ogranicznikiem formatu i nożem stalowym, docisk papieru za pomocą listwy z elastycznego tworzywa, min dł cięcia 340mm, ilość arkuszy 15 jednorazowo, wielkość stołu 450*285 mm - 3 szt. 55. Maszyna do liczenia -typu CITIZEN 355 DP III, kalkulator z drukarką dwukolorową wierszową (3,5 lini-sek.) i 12-miejscowym zielonym wyświetlaczem, posiada funkcje: zaokrąglanie, suma pośrednia, suma całkowita, obliczanie podatków, ustawianie ilości miejsc po przecinku, korekta ostatniej cyfry, pamięć, procent, podwójne zero, zasilanie sieciowe.- 10 szt. 56. Drabina siedmioszczeblowa - rozstawna ,jednostronna, wykonana z aluminium, posiadająca atest - 3 szt. 57. Drabina dziewięcioszczeblowa - rozstawna, jednostronna, wykonana z aluminium, posiadająca atest, przystawna - 3 szt. 58. Ramię pod monitor z przegubem- ( typu Followes ) dopuszczalne obciążenie 22kg, max wysokość 381 mm, niezależne obracanie stolika i ramienia w poziomie w zakresie 360 st., wysuwana do 255 mm podpórka do ustawiania klawiatury, montaż do blatów o grubości do 51 mm. - 3 szt. 59. Podstawka pod monitor- ( typu Fellowes ) pozwala na postawienie monitora 21, zestaw wsporników pozwala uzyskać 3 różne wysokości - 3 szt. 60. Cyfrowy aparat fotograficzny -rozdzielczość min. 10mln pikseli, wyświetlacz min.2,5 cala, zbliżenie optyczne x 5, zbliżenie cyfrowe x 3,automatyczna funkcja usuwania efektu czerwonych oczu, dodatkowa karta pamięci - 4GB, zewnętrzna ładowarka + 4szt. akumulatorów, wbudowana lampa cyfrowa - 3 szt. 61. Flipchart magnetyczny - flipchart o magnetycznej sucho ścieralnej lakierowanej powierzchni o rozmiarze 100 x 70 cm, wyposażony w podnoszony uchwyt do przytrzymywania papieru oraz półkę na pisaki i akcesoria. Regulowana wysokość. Bloki w standardzie Euro 100x65cm. - 2 szt. 62. Dymo - maszynka do znakowania - stacjonarna drukarka etykiet, drukuje na taśmach D1 o szer.:6,9,12 mm,3 rodzaje czcionek, 2 rozmiary znaków, 5 rodzajów ramek, rozdzielczość druku 180 dpi, drukuje w orientacji poziomej i pionowej. Posiada duży wyświetlacz, polskie litery. Zasilanie bateryjne lub zasilacz.- 3 szt. 63. Numerator 10 cyfrowy - numerator samo tuszujący z metalowymi czcionkami 10 cyfrowy. Opcje na każdym pierścieniu: 10 cyfr i puste pole. Wysokość cyfr 4,5 mm. Wymienny wkład samo tuszujący kolor czarny i czerwony - 3 szt. 64. Liczarka do banknotów - typu LB 1100 UV, automatyczne wykrywanie UV (ultrafiolet) podczas liczenia, dostosowana do liczenia wszystkich walut, automatyczny - ręczny start, stop, automatyczny test sprawności przed rozpoczęciem pracy, automatyczne wykrywanie połówek banknotów, automatyczne wykrywanie podwójnych banknotów, sklejonych- 3 szt. 65. Dalmierz typu Stabila LD 300 - wytrzymała, odporna na uderzenia obudowa, z miękkim płaszczem absorbującym uderzenia. podświetlony, dobrze widoczny wyświetlacz z dużymi cyframi, dokładność pomiaru typ. ? 2 mm., z pokrowcem, pomiar długości, pomiar powierzchni, pomiar objętości, tracking (pomiar ciągły), funkcja Pitagorasa z dwoma punktami odniesienia, najmniejsza jednostka pomiarowa 1mm, zasięg od 0,1 do 30m.- 3 szt. 66. Alkomat typu BlowIn -tester trzeźwości, zakres pomiarów od 0,00 do 4,00 promili, temp. pracy od 0 do 45 st.C, dokładność pomiarów do setnych części, czas przygotowania do pracy 20 sek., zasilanie bateria 9V oraz zasilacz - 2 szt. 67. Dyktafon cyfrowy -mikrofon monofoniczny, wyświetlacz czarno-biały LCD, pojemność pamięci 2 GB, zasilanie 2 baterie AAA lub 2 akumulatorki AAA - 3 szt. 68. Sorter do bilonu - urządzenie służące do sortowania i liczenia bilonu, automatyczne sortowanie 8 nominałów, podaje wartość wszystkich posortowanych nominałów, podaje ilość monet każdego nominału, czytelne klawisze, 7 cyfrowy wyświetlacz, programowanie ilości odliczanych monet w danym nominale - 2 szt. Uwaga dla pozycji 18-29 - w skład zamówienia mogą wchodzić jedynie materiały fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane artykuły posiadające co najmniej 24-miesieczną przydatność do użycia licząc od dnia dostawy. Uwaga dla pozycji 1-3,6,40,41,44-55,60-62,64-68 - Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji licząc od dnia dostawy. Uwaga dla pozycji 4,5,7-12,14,16,30,42,56-59,63 - Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji licząc od dnia dostawy Zamawiany asortyment został wyszczególniony w załączniku nr 2 - sposób obliczania ceny. 3.2Opis oferty równoważnej 1)Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i załącznikach do nich użyte są nazwy handlowe producenta wraz z określeniem typu to przyjmuje się, że wskazanie typu jest tożsame wskazaniu lub równoważne. 2)Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego tj. wymienionym z nazwy handlowej, producenta, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary spełniają wymagania określone przez Zamawiającego czyli są równoważne. Przez równoważne zamawiający rozumie towary posiadające cechy (parametry) identyczne z cechami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w kol. 5 opis asortymentu parametry i producent w załączniku 2 do SIWZ winien wpisać nazwę handlową towaru, jego producenta oraz wskazać parametry oferowanych towarów. Stanowić to będzie podstawę dla zamawiającego oceny zgodności zaoferowanego towaru z wymogami oraz w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego ocenę czy spełnia on wymóg równoważności. W przypadku zaoferowania przedmiotów identycznych co do cech i producentów nazw handlowych wskazanych przez Zamawiającego dopuszcza się klauzulę zaoferowany asortyment jak w kolumnie 2. 3.3 Wykonawca dostarczając przedmiot umowy zobowiązuje się do odbioru w celu utylizacji zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w ilościach równych dostarczonym. 3.4 Powyższy przedmiot zamówienia będzie dostarczony do wskazanych miejsc określonych w załączniku nr 5 do SIWZ w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 3.5Cena brutto zaoferowana przez Wykonawcę zostanie zmieniona w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych dotyczących zmiany podatku VAT. 3.6Płatności będą odbywać się z uwzględnieniem stawek VAT obowiązujących w dniu wystawienia faktury. 3.7Zamawiający zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb do zmniejszenia wielkości zamówienia maksymalnie do 30% wartości. 3.8Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym sprecyzuje, jakie rodzaje artykułów wyposażenia biura oraz sprzętu biurowego i AGD, w jakich ilościach należy dostarczyć w ramach danego etapu realizacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 31.52.11.00 - Lampy na biurko 31.52.13.20 - Latarki 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.20.00.00 - Wyposażenie domowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wniesienie wadium 1.1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 1.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować termin związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium poprzez przelew bankowy zaleca się odpowiednio wczesne dokonanie przelewu z uwagi na czas potrzebny do uznania rachunku bankowego Zamawiającego, które powinno nastąpić przed upływem składania ofert. 1.3.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a.w pieniądzu - przelew (wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść bezgotówkowo, tj. w formie polecenia przelewu - z rachunku Wykonawcy na rachunek Zamawiającego), b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.w gwarancjach bankowych, d.w gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie w powyższym okresie min. 1 umowę na dostawę polegającej na dostawie artykułów wyposażenia biura i sprzętu biurowego na kwotę: min. 70 000 zł brutto. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie Zamawiający uzna np. referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie tych dostaw. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy załączyć opis oferowanego asortymentu potwierdzający, że spełnia on następujące warunki: 6.1 jest zgodny z asortymentem wymaganym przez zamawiającego, parametry wymagane zostały zawarte w kol. 2 zał. nr 2 do SIWZ oraz w części I pkt 3 ppkt 3.1 SIWZ. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 2 w kol. 3, gdzie należy podać nazwę, parametry wycenionego asortymentu oraz producenta. W kolumnie tej muszą zostać dokładnie podane wszystkie, odpowiednie parametry w stosunku do parametrów wymaganych w kolumnie nr 2 załącznika 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Cena brutto zaoferowana przez Wykonawcę zostanie zmieniona w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych dotyczących zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, p.II pok. 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, p.II pok. 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.04.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.