To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-08
Ogłoszenie nr 38916 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.
Wieliczka: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Solnego Miasta Sp. z o.o. w Wieliczce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19075-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: SOLNE MIASTO Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
12099851100000, ul.
ul. Tadeusza Kościuszki
15,
32020
Wieliczka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 357 32 64, faks
12 268 68 60, e-mail
mburda@solnemiasto.eu
Adres strony internetowej (URL): www.solnemiasto.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka komunalna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Solnego Miasta Sp. z o.o. w Wieliczce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):01/P/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa obejmująca sprzedaż energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Solne Miasto sp. z o. o,. Obiektami administrowanymi przez Spółkę są: Centrum Edukacyjno Rekreacyjne Solne Miasto, ul. Kościuszki 15, Park Mickiewicza w Wieliczce numer 227/4-korty, parking dla turystów ul. Dembowskiego 7a, Małopolska Arena Lekkoatletyczna Wieliczka, ul. Bogucka; Parking Park and Ride ul. Dembowskiego Wieliczka; Raciborsko działka 339-sala gimnastyczna. 2.Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z parametrami jakościowymi energii elektrycznej ustalonymi w ustawie - Prawo energetyczne oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy i Polskimi Normami. 3.Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich punktów i szczegółowe dane dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ. 4. Wskazane wartości zostały przyjęte do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Określenie przewidywanej ilości poboru energii stanowi element służący tylko do określenia wartości zamówienia i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii w podanych ilościach. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia tj. zwiększenie lub zmniejszenie przy zachowaniu zaoferowanych cen jednostkowych nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg. cen określonych w dokumentacji przetargowej. 5. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z późn. zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. nr 93, poz. 623), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 6. Wykonawca który wygra przetarg zobowiązuje się do złożenia w imieniu Zamawiającego Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego właściwego dla Zamawiającego, którym jest Tauron Dystrybucja zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. Zamawiający przewidział ewentualną konieczność 30 dniowego terminu weryfikowania wniosków. 7. Dla każdej z grup taryfowych Zamawiający dysponuje po jednym punkcie poboru energii elektrycznej. Jednocześnie informujemy, iż spółka SOLNE MIASTO Sp. z o.o. nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy z dnia 10.04.1996 r. Prawo Energetyczne jak również świadom jest faktu iż niniejsze postępowanie precyzuje jedynie dostawę czyli zakup energii elektrycznej i nie dotyczy przesyłu energii elektrycznej tzn. usługi. 8. Rozliczenia za dostawę energii elektrycznej odbywać się będą odrębnie dla każdego pnktu na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych danego punktu, według stawek i opłat wynikających z formularza cenowego, zgodnie z maksymalnym zapotrzebowaniem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. 9. Zamawiający informuje, że: a) dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną, b) dopuszcza miesięczny okres rozliczeniowy dla punktów poboru energii, c) obecnie zawarta umowa nie jest umowa zawartą w akcjach promocyjnych, d) niniejsze postępowanie ma na celu wybór kolejnego Wykonawcy świadczącego dostawy energii, e) udzieli pełnomocnictw oraz przekaże niezbędne do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej dane w formie elektronicznej, f) układy pomiarowe są dostosowane do zasady TPA, g) obecnie zawarte umowy dla każdego ze wskazanych punktów obowiązują do 31.03.2017 r
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT585365.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 687563.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.