Ogłoszenie z dnia 2010-11-30
Kielce: Świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek o wadze powyżej 50g , paczek pocztowych dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach i podległych placówek terenowych
Numer ogłoszenia: 389282 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek o wadze powyżej 50g , paczek pocztowych dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach i podległych placówek terenowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek o wadze powyżej 50g oraz paczek pocztowych dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach i podległych placówek terenowych. 1)Usługa obejmować będzie w szczególności: a)nadawanie przesyłek listowych zwykłych ekonomicznych i priorytetowych - krajowych i zagranicznych; b)nadawanie przesyłek listowych poleconych ekonomicznych i priorytetowych (wraz z usługami komplementarnymi) - krajowe i zagraniczne; c)nadawanie paczek pocztowych - priorytetowych i ekonomicznych (wraz z usługami komplementarnymi) - krajowych i zagranicznych; d)przesyłki zwrócone po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia; e)usługę polegającą na dostarczaniu do adresata i odbiorze przesyłek objętych niniejszym zamówieniem z siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, wykazanych w Dodatku nr 1 do SIWZ, we wskazanych godzinach. 2) Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą w jak najkrótszym czasie , jednak nie dłużej niż sześć dni po dniu nadania (dla przesyłek zwykłych) i cztery dni po dniu nadania - dla przesyłek najszybszej kategorii (priorytet) w kraju. 3) Odbiór przesyłek przyjętych do wysłania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej - dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych - dla przesyłek nierejestrowanych. 4) Nadanie przesyłek objętych zamówieniem następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 5) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN). 6)Zamawiający za okres rozliczeniowy uznaje miesiąc kalendarzowy. 7)Wynagrodzenie Wykonawcy w okresie rozliczeniowym stanowić będzie suma opłat za faktyczną ilość przesyłek nadanych (w tym także komplementarnych) oraz zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w oparciu o dokumenty nadawcze, tj.: -pierwopis książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych, -zestawienie dla przesyłek nierejestrowanych zawierające liczbę przesyłek każdego rodzaju i kategorii wagowej, -własną ewidencję doręczeń przesyłek prowadzona przez Wykonawcę, która określa ilość przesyłek nadanych oraz zwróconych Zamawiającemu w przypadkach wyczerpania możliwości doręczenia lub wydania ich odbiorcy oraz -po doliczeniu opłaty za usługę polegającą na dostarczeniu i odbiorze przesyłek objętych zamówieniem z miejsca i w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 8) Za zwroty przesyłek listowych Wykonawca nie pobierze dodatkowych opłat. 9) Szacunkowe dane dotyczące ilości przesyłek listowych w okresie objętym zamówieniem są następujące: -przewidywana ilość przesyłek listowych nierejestrowanych (zwykłych)- 10.530 szt. -przewidywana ilość przesyłek listowych rejestrowanych poleconych przyjętych za pokwitowaniem przyjęcia i doręczonych za pokwitowaniem odbioru-15.930 szt. 10) Dane dotyczące ilości przesyłek danego rodzaju mają charakter szacunkowy. Przesyłki będą wykonywane sukcesywnie przez cały czas trwania umowy, a ich ilość w okresie realizacji umowy będzie różna i zależna od potrzeb Zamawiającego. 11) Szczegółowe zasady określające przedmiot zamówienia, sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 7 do SIWZ- Wzór umowy. 2. Zamawiający nie przewiduje: -zawarcia umowy ramowej, -aukcji elektronicznej, -zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Zlecenie części (zakresu) przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzili działalność pocztową w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym na podstawie aktualnego zezwolenia wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art.6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2008r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym, które Wykonawca dołączy do oferty w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu kompleksowej obsługi pocztowej w zakresie przesyłek o masie powyżej 50g, trwające minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonego do oferty wykazu wykonanych (lub wykonywanych ) przez Wykonawcę usług z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, według wzoru stanowiącego Dodatek nr 6 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zaakceptowany i parafowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi Dodatek nr 7 do SIWZ; 2.Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: -kto go udziela, -wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem, -zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. 3.Wykaz podwykonawców ( o ile są przewidziani) wraz z zakresem powierzonych im zadań, 4.Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym- Dodatek nr 2 i 3 do SIWZ. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie, b) oświadczenie wymienione w zakresie warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1,2,3 i 4 ustawy, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, c) dokumenty wymienione w sekcji III.4.1 niniejszego ogłoszenia mogą być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie, d) dokumenty wymienione wsekcji III.4.2 niniejszego ogłoszenia Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do wzoru umowy zmian polegających na uzupełnieniu o postanowienia wynikające z przepisów wewnętrznych Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KRUS Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, w godzinach pracy urzędu, tj.7:15 - 15:15 we wszystkie dni robocze oraz na stronie internetowej www.krus.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce pokój 407 (sekretariat, IV piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Zakup i dostawa serwera plików z dyskami, materiałów eksploatacyjnych i konsoli KVM LCD"
- Zakup stacji bazowych na potrzeby Systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w ramach Systemu Radiokomunikacyjnego Policji -TETRA - etap 1
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa wraz z naprawami urządzeń medycznych dla ŚCO IZP.2411.262.2024.JM
- Zakup i dostawa samochodów osobowych w podziale na 3 zadania częściowe
- Dostawa fabrycznie nowych ciągników komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- "Przeglądy okresowe oraz bieżące naprawy i serwis ogumienia w pojazdach użytkowanych przez ŚZDW w Kielcach i Rejony Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Staszowie"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym poprzez przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek rejestrowanych wychodzących z MOPS w Sosnowcu w 2025r
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Siedlcach".
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Głogów Małopolski
- ,,Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa w 2025 roku
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.