eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceŚwiadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek o wadze powyżej 50g , paczek pocztowych dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach i podległych placówek terenowych



Ogłoszenie z dnia 2010-11-30

Kielce: Świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek o wadze powyżej 50g , paczek pocztowych dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach i podległych placówek terenowych
Numer ogłoszenia: 389282 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek o wadze powyżej 50g , paczek pocztowych dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach i podległych placówek terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek o wadze powyżej 50g oraz paczek pocztowych dla Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach i podległych placówek terenowych. 1)Usługa obejmować będzie w szczególności: a)nadawanie przesyłek listowych zwykłych ekonomicznych i priorytetowych - krajowych i zagranicznych; b)nadawanie przesyłek listowych poleconych ekonomicznych i priorytetowych (wraz z usługami komplementarnymi) - krajowe i zagraniczne; c)nadawanie paczek pocztowych - priorytetowych i ekonomicznych (wraz z usługami komplementarnymi) - krajowych i zagranicznych; d)przesyłki zwrócone po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia; e)usługę polegającą na dostarczaniu do adresata i odbiorze przesyłek objętych niniejszym zamówieniem z siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, wykazanych w Dodatku nr 1 do SIWZ, we wskazanych godzinach. 2) Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą w jak najkrótszym czasie , jednak nie dłużej niż sześć dni po dniu nadania (dla przesyłek zwykłych) i cztery dni po dniu nadania - dla przesyłek najszybszej kategorii (priorytet) w kraju. 3) Odbiór przesyłek przyjętych do wysłania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej - dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych - dla przesyłek nierejestrowanych. 4) Nadanie przesyłek objętych zamówieniem następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 5) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN). 6)Zamawiający za okres rozliczeniowy uznaje miesiąc kalendarzowy. 7)Wynagrodzenie Wykonawcy w okresie rozliczeniowym stanowić będzie suma opłat za faktyczną ilość przesyłek nadanych (w tym także komplementarnych) oraz zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w oparciu o dokumenty nadawcze, tj.: -pierwopis książki nadawczej dla przesyłek rejestrowanych, -zestawienie dla przesyłek nierejestrowanych zawierające liczbę przesyłek każdego rodzaju i kategorii wagowej, -własną ewidencję doręczeń przesyłek prowadzona przez Wykonawcę, która określa ilość przesyłek nadanych oraz zwróconych Zamawiającemu w przypadkach wyczerpania możliwości doręczenia lub wydania ich odbiorcy oraz -po doliczeniu opłaty za usługę polegającą na dostarczeniu i odbiorze przesyłek objętych zamówieniem z miejsca i w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 8) Za zwroty przesyłek listowych Wykonawca nie pobierze dodatkowych opłat. 9) Szacunkowe dane dotyczące ilości przesyłek listowych w okresie objętym zamówieniem są następujące: -przewidywana ilość przesyłek listowych nierejestrowanych (zwykłych)- 10.530 szt. -przewidywana ilość przesyłek listowych rejestrowanych poleconych przyjętych za pokwitowaniem przyjęcia i doręczonych za pokwitowaniem odbioru-15.930 szt. 10) Dane dotyczące ilości przesyłek danego rodzaju mają charakter szacunkowy. Przesyłki będą wykonywane sukcesywnie przez cały czas trwania umowy, a ich ilość w okresie realizacji umowy będzie różna i zależna od potrzeb Zamawiającego. 11) Szczegółowe zasady określające przedmiot zamówienia, sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 7 do SIWZ- Wzór umowy. 2. Zamawiający nie przewiduje: -zawarcia umowy ramowej, -aukcji elektronicznej, -zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Zlecenie części (zakresu) przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzili działalność pocztową w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym na podstawie aktualnego zezwolenia wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art.6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2008r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania w obrocie krajowym i zagranicznym, które Wykonawca dołączy do oferty w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu kompleksowej obsługi pocztowej w zakresie przesyłek o masie powyżej 50g, trwające minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonego do oferty wykazu wykonanych (lub wykonywanych ) przez Wykonawcę usług z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, według wzoru stanowiącego Dodatek nr 6 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zaakceptowany i parafowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi Dodatek nr 7 do SIWZ; 2.Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: -kto go udziela, -wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem, -zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. 3.Wykaz podwykonawców ( o ile są przewidziani) wraz z zakresem powierzonych im zadań, 4.Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym- Dodatek nr 2 i 3 do SIWZ. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie, b) oświadczenie wymienione w zakresie warunków określonych w art. 22 ust. 1, pkt 1,2,3 i 4 ustawy, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, c) dokumenty wymienione w sekcji III.4.1 niniejszego ogłoszenia mogą być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie, d) dokumenty wymienione wsekcji III.4.2 niniejszego ogłoszenia Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do wzoru umowy zmian polegających na uzupełnieniu o postanowienia wynikające z przepisów wewnętrznych Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KRUS Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, w godzinach pracy urzędu, tj.7:15 - 15:15 we wszystkie dni robocze oraz na stronie internetowej www.krus.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce pokój 407 (sekretariat, IV piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.