Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-22
Warszawa: Na dostawę materiałów opatrunkowych określonych w 19 pakietach.
Numer ogłoszenia: 38932 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igichp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę materiałów opatrunkowych określonych w 19 pakietach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 19 pakietach: - Pakiet nr 1: Opatrunki jałowe, antybakteryjne, żelowe, hydrokoloidowe, samoprzylepne, rękawy opatrunkowe, opatrunki dla ran wymagających aktywnego oczyszczania, opatrunki z pianki poliuretanowej; - Pakiet nr 2: Gaza bawełniana, lignina, opaski, wata opatrunkowa; -Pakiet nr 3: Plastry opatrunkowe, przylepce chirurgiczne, przylepce hypoalergiczne, opatrunki włókninowe sterylne, system do zamykania ran; -Pakiet nr 4: Bakteriobójcze opatrunki z PU, przezroczyste opatrunki z PU, dodatek plastycyzera, repozycjonowalny przylepiec chirurgiczny; -Pakiet nr 5: Gaza opatrunkowa, kompresy gazowe jałowe; -Pakiet nr 6: Kompresy gazowe niejałowe; -Pakiet nr 7: Serwety jałowe z włókniny, serwety operacyjne jałowe; -Pakiet nr 8: Włókninowe opatrunki wyspowe; -Pakiet nr 9: Kompresy jałowe, gazowe; -Pakiet nr 10: Opatrunki do stabilizacji cewników epiduralnych, plastry do stabilizacji cewników donosowych; -Pakiet nr 11: Kompresy włókninowe jałowe, jałowe opatrunki oczne; -Pakiet nr 12: Kompresy włókninowe; -Pakiet nr 13: Serwety operacyjne jałowe; -Pakiet nr 14: Tupfery jałowe z gazy; -Pakiet nr 15: Zestawy do operacji klatki piersiowej; -Pakiet nr 16: Antyseptyczne sterylne opatrunki parafinowe z gazy; -Pakiet nr 17: Chusty trójkątne z tkaniny bawełnianej, setony jałowe z gazy; -Pakiet nr 18: Wata bawełniana jałowa; -Pakiet nr 19: Chłonny opatrunek w technologii hydrofiber..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.14.11.16-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca powinien dołączyć do oferty: 1. dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, że przedmiot zamówienia nie podlega ustawie o wyrobach medycznych; 2. próbki oferowanego przedmiotu zamówienia po 2 szt. wraz z etykietami do wszystkich pozycji wymienionych w formularzu asortymentowo cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ, oprócz poz. od nr. 32 do nr. 39 wymienionych w Pakiecie nr 1.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin dostawy - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§1ust.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie złożenia zamówienia na towar o wartości nie wyższej niż 20% łącznej wartości towaru objętego niniejszą umową z powodu nie możliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę. §2ust.3.Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. §2ust.4.Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igichp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Opatrunki jałowe, antybakteryjne, żelowe, hydrokoloidowe, samoprzylepne, rękawy opatrunkowe, opatrunki dla ran wymagających aktywnego oczyszczania, opatrunki z pianki poliuretanowej:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią z siatki poliamidowej. szt. 700 -2. Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią z siatki poliamidowej. szt. 50 -3. Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią z siatki poliamidowej. szt. 250 -4. Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej o dużych oczkach. szt. 800 -5. Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej o dużych oczkach. szt. 200 -6. Opatrunek cienki hydrokoloidowy. szt. 30 -7. Opatrunek cienki hydrokoloidowy. szt. 9 -8. Opatrunek hydrokoloidowy. szt. 50 -9. Amorficzny żel w dozowniku. szt. 10 -10. Przezroczysty opatrunek hydrożelowy. szt. 15 -11. Przezroczysty, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej. szt. 100 -12. Przezroczysty, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej. szt. 1500 -13. Przezroczysty, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej. szt. 550 -14. Jałowy opatrunek z miękkich włókien alginianów wapnia. szt. 30 -15. Jałowy opatrunek z miękkich włókien alginianów wapnia. szt. 40 -16. Rękaw opatrunkowy siatkowy. szt. 10 -17. Rękaw opatrunkowy siatkowy. szt. 520 -18. Rękaw opatrunkowy siatkowy. szt. 35 -19. Rękaw opatrunkowy siatkowy. szt. 10 -20. Rękaw opatrunkowy siatkowy. szt. 30 -21. Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania. szt. 200 -22. Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania. szt. 100 -23. Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania. szt. 30 -24. Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z wysiękiem obfitym. szt. 50 -25. Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z wysiękiem obfitym. szt. 15 -26. Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z wysiękiem obfitym. szt. 9 -27. Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z wysiękiem obfitym. szt. 15 -28. Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z wysiękiem obfitym. szt. 15 -29. Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran w wysiękiem obfitym. szt. 9 -30. Hydroaktywny opatrunek z pianki poliuretanowej. szt. 9 -31. Hydroaktywny opatrunek z pianki poliuretanowej. szt. 9 -32. Jałowy zestaw opatrunkowy S mały do podciśnieniowej terapii leczenia ran. op. 5 -33. Jałowy zestaw opatrunkowy M średni do podciśnieniowej terapii leczenia ran. op. 10 -34. Jałowy zestaw opatrunkowy L duży do podciśnieniowej terapii leczenia ran. op. 3 -35. Jałowy zestaw opatrunkowy XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran. op. 3 -36. Jałowy zbiornik na wydzielinę. op. 3 -37. Jałowy zbiornik na wydzielinę. op. 5 -38. Jałowa silikonowa warstwa kontaktowa chroniąca skórę i zapobiegająca przywieraniu opatrunku wtórnego. op. 2 -39. Jałowe dodatkowe złącze Y umożliwiające podłączenie dwóch opatrunków do jednego zbiornika na wydzielinę. op. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Gaza bawełniana, lignina, opaski, wata opatrunkowa:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Gaza bawełniana niejałowa. m.b. 50 000 -2. Lignina. kg 4 100 -3. Opaska dziana podtrzymująca. szt. 250 -4. Opaska dziana podtrzymująca. szt. 3 000 -5. Opaska dziana podtrzymująca. szt. 250 -6. Opaska elastyczna tkana z zapinką. szt. 384 -7. Opaska elastyczna tkana z zapinką. szt. 200 -8. Opaska lekko wyścielająca. szt. 40 -9. Opaska lekko wyścielająca. szt. 60 -10. Wata opatrunkowa. op 280.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Plastry opatrunkowe, przylepce chirurgiczne, przylepce hypoalergiczne, opatrunki włókninowe sterylne, system do zamykania ran:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Plaster opatrunkowy włókninowy, hipoalergiczny. op. 636 -2. Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny. szt. 420 -3. Przylepiec chirurgiczny, z włókniny poliestrowej. szt. 570 -4. Przylepiec chirurgiczny, z włókniny poliestrowej. szt. 4 200 -5. Przylepiec hipoalergiczny. szt. 1 200 -6. Przylepiec hypoalergiczny. szt. 300 -7. Sterylny, włókninowy opatrunek do zabezpieczania wkłuć obwodowych. szt. 30 000 -8. System do zamykania ran. szt. 100 -9. System do zamykania ran. szt. 100 -10. System do zamykania ran. szt. 100 -11. System do zamykania ran. szt. 150 -12. Przylepiec chirurgiczny, włókninowy, hipoalergiczny. szt. 108 -13. Przylepiec chirurgiczny, włókninowy, hipoalergiczny. szt. 50 -14. Przylepiec chirurgiczny, włókninowy, hipoalergiczny. szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4: Bakteriobójcze opatrunki z PU, przezroczyste opatrunki z PU, dodatek plastycyzera, repozycjonowalny przylepiec chirurgiczny:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Bakteriobójczy opatrunek z PU do cewników centralnych. szt. 600 -2. Bakteriobójczy opatrunek z PU do cewników centralnych. szt. 500 -3. Przezroczysty opatrunek z PU do cewników centralnych. szt. 1 200 -4. Przezroczysty opatrunek z PU do cewników centralnych. szt. 600 -5. Przezroczysty opatrunek z PU do kaniul obwodowych. szt. 1 600 -6. Sterylny przezroczysty opatrunek z PU. szt. 350 -7. Przezroczysty opatrunek z PU z wcięciem do kaniul obwodowych. szt. 5 300 -8. Przezroczysty opatrunek z PU z wcięciem do cewników centralnych. szt. 1 800 -9. Przezroczysty opatrunek z PU z wcięciem do cewników centralnych. szt. 1 000 -10. Dodatek plastycyzera. szt. 24 -11. Repozycjonowalny przylepiec chirurgiczny. szt. 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Gaza opatrunkowa, kompresy gazowe jałowe:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Gaza opatrunkowa. szt. 400 -2. Kompres jałowy, gazowy. op. 28 800 -3. Kompres jałowy, gazowy. op. 11 000 -4. Kompres jałowy, gazowy. op. 7 200 -5. Kompresy gazowe jałowe. op. 2 700 -6. Kompresy gazowe jałowe. op. 120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6: Kompresy gazowe niejałowe:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Kompresy gazowe niejałowe. op. 3 000 -2. Kompresy gazowe niejałowe. op. 350 -3. Kompresy gazowe niejałowe. op. 2 500 -4. Kompresy gazowe niejałowe. op. 4 050.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7: Serwety jałowe z włókniny, serwety operacyjne jałowe:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Serweta jałowa z włókniny foliowanej. szt. 1 250 -2. Serweta jałowa z włókniny foliowanej. szt. 1 540 -3. Serweta z włókniny. szt. 9 600 -4. Serweta operacyjna jałowa. szt. 2 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8: Włókninowe opatrunki wyspowe:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Włókninowy opatrunek wyspowy. szt. 4 300 -2. Włókninowy opatrunek wyspowy. szt. 400 -3. Włókninowy opatrunek wyspowy. szt. 900 -4. Włókninowy opatrunek wyspowy. szt. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9: Kompresy jałowe, gazowe:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Kompres jałowy, gazowy. op. 5 000 -2. Kompres jałowy, gazowy. op. 4 050.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10: Opatrunki do stabilizacji cewników epiduralnych, plastry do stabilizacji cewników donosowych:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Opatrunek do stabilizacji cewników epiduralnych. szt. 700 -2. Plaster do stabilizacji cewników donosowych. szt. 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11: Kompresy włókninowe jałowe, jałowe opatrunki oczne:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Kompres włókninowy, jałowy. op. 12 600 -2. Jałowy opatrunek oczny, włókninowy. op. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12: Kompresy włókninowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe, op. 15 600..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13: Serwety operacyjne jałowe:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Serweta operacyjna jałowa, gazowa. op. 800 -2. Serweta operacyjna jałowa, gazowa. op. 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14: Tupfery jałowe z gazy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tupfery jałowe z gazy, op. 4 000..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15: Zestawy do operacji klatki piersiowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do operacji klatki piersiowej, zestawów 500..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16: Antyseptyczne sterylne opatrunki parafinowe z gazy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antyseptyczne sterylne opatrunki parafinowe z gazy, szt. 100..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17: Chusty trójkątne z tkaniny bawełnianej, setony jałowe z gazy:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -1. Chusta trójkątna z tkaniny bawełnianej. szt. 12 -2. Seton jałowy z gazy. szt. 120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18: Wata bawełniana jałowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata bawełniana jałowa, szt. 100..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19: Chłonny opatrunek w technologii hydrofiber..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłonny opatrunek w technologii hydrofiber, szt. 100..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin dostawy - 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/9/2025 Dostawy materiałów opatrunkowych i akcesoriów do podciśnieniowego leczenia ran z podziałem na 35 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- ZP/7/2025 Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupełnienie vol 4
- Dostawa materiałów opatrunkowych - II postępowanie.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku oraz leków i znieczuleń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.